Stopljeni bati?!

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik shift pravi:
seveda ni zdravo.ne sme pa to biti razlog da gre motor cugrunt

Saj ni nujno. Lahko da je motor že poprej v slabi kondiciji pa mu je tiščanje 1 uro v rdečem polju le pika na i. Čeprav zakaj bi imel pol leta star Golf motor v slabi kondiciji nevem, ampak taprvi 2.0 Tdi tako ali tako niso bili preveč hvaljeni.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
seveda ni zdravo.ne sme pa to biti razlog da gre motor cugrunt

Saj ni nujno. Lahko da je motor že poprej v slabi kondiciji pa mu je tiščanje 1 uro v rdečem polju le pika na i. Čeprav zakaj bi imel pol leta star Golf motor v slabi kondiciji nevem, ampak taprvi 2.0 Tdi tako ali tako niso bili preveč hvaljeni.

če se ne bi to zgodilo pri tiščanju v rdeče polje bi se pa čez nekaj mesecev po normalni vožnji.če je napaka na materijalu potem tukaj nimaš kaj.danes pa večina sodobnih avtov zdrži max. obremenitev brez problema.hudič je edino to če moraš avto naenkrat po dolgotrajnem nabijanju ustaviti in stati na mestu več minut.še poseb poleti zna biti neugodno
evil.gif
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.528
1.129
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Nemislim se prerekat, ampak dva znana slovenska tunerja sta mi rekla da za čipanega pa tudi nečipanega turbo dizla ni zdravo da ga dolgo goniš do maksimuma. Verjameš ali ne da bom bolj verjel njima kot pa tebi in ostalim alter teoretikom.
smile-1.gif

Jaz sem s svojim večkrat kar prakticiral. Od tega da sem ga neprekinjeno imel vžganega več kot 24 ur (tudi med tankanjem) do tega da sem debelo uro peljal skoraj povsem do konca (razen, ko ti situacija momentalno prepreči). Se je pač mudilo na Autobahnu, mašina je bila pred tem dobro ogreta, avta se pa potem za vsak slučaj tudi ni ugasnilo še 10 minut.

V Sloveniji težko tiščiš eno uro na fertik, ker če imaš kolikor toliko avto, vmes že vn prideš
grin1.gif
Sploh so pa cestninske na vsakih 5km.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.528
1.129
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
seveda ni zdravo.ne sme pa to biti razlog da gre motor cugrunt

Saj ni nujno. Lahko da je motor že poprej v slabi kondiciji pa mu je tiščanje 1 uro v rdečem polju le pika na i. Čeprav zakaj bi imel pol leta star Golf motor v slabi kondiciji nevem, ampak taprvi 2.0 Tdi tako ali tako niso bili preveč hvaljeni.

Ja, ja
grims-1.gif
TDI s končno prestavo sploh ne gre v rdeče polje. Če pa gre v rdeče polje, pa gre samo za 200 obratov, tam pa je elektronska blokada. Jaz sem ga edinkrat peljal v rdeče polje z najvišjo peto prestavo po klancu navzdol iz [sem umaknil kje]. Koliko je šlo žal ne vem, števec je šel malce čez 240, nekdo je tu izračunal, da naj bi šel uradno 225-230 se mi zdi, glede na obrate in prestavna razmerja. Ko sem prišel do konca, pač ne gre več dalje, ko pa sem prišel na ravnino mi je držal dobrih 220 po števcu skoraj do [sem umaknil kje].
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Nemislim se prerekat, ampak dva znana slovenska tunerja sta mi rekla da za čipanega pa tudi nečipanega turbo dizla ni zdravo da ga dolgo goniš do maksimuma. Verjameš ali ne da bom bolj verjel njima kot pa tebi in ostalim alter teoretikom.
smile-1.gif






Zdravo glih ni za noben motor da ga gonis na polno, na sme mu pa nic biti.
Ce ima motor dobro skonstruirano hlajenje mu ni nic, se posebej ce je olje temperaturno v mejah normale, cipani so seveda tu v slabsem polozaju
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Dajmo si naliti čistega vina. Tisti, ki avto goni do maksimuma moči dlje časa, je zrel za pregled pri psihijatru.
Vedno velja, da se motorje z notranjim izgorevanjem drži v svojem idealnem področju okrog 50% maksimalne moči. Več je le rezerva za kakšna pospeševanja in prehitevanja. Kdor večino časa drži tehniko v rangu nad 75% pač kliče po razpadu sistema.
Novodobnega škrtarjenja avto proizvajalcev niti omenjal ne bom. Sploh v stilu, turbo dizel za ceno atmosferskega bencinca. Me samo na smeh pritisne.
Pa kaj ti misliš da vsi vozimo avte z najmanj 100 kw in slabimi 1000 kilami? Če proizvajalci delajo avte s preslabotnimi motorji je pač treba tiste avte malo bolj gonit.
Pri meni je žal tako da razen v mestni koloni ves čas tiščim gas do deske. Predstavljaj si avto s 1300 kilami (prazen) in 64 konji ne kilovati. Pač delali so tudi takšne .
bonk.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik dsf pravi:
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Dajmo si naliti čistega vina. Tisti, ki avto goni do maksimuma moči dlje časa, je zrel za pregled pri psihijatru.
Vedno velja, da se motorje z notranjim izgorevanjem drži v svojem idealnem področju okrog 50% maksimalne moči. Več je le rezerva za kakšna pospeševanja in prehitevanja. Kdor večino časa drži tehniko v rangu nad 75% pač kliče po razpadu sistema.
Novodobnega škrtarjenja avto proizvajalcev niti omenjal ne bom. Sploh v stilu, turbo dizel za ceno atmosferskega bencinca. Me samo na smeh pritisne.
Pa kaj ti misliš da vsi vozimo avte z najmanj 100 kw in slabimi 1000 kilami? Če proizvajalci delajo avte s preslabotnimi motorji je pač treba tiste avte malo bolj gonit.
Pri meni je žal tako da razen v mestni koloni ves čas tiščim gas do deske. Predstavljaj si avto s 1300 kilami (prazen) in 64 konji ne kilovati. Pač delali so tudi takšne .
bonk.gif

Seveda, da so delali. Samo tudi ljudje praviloma niso nonstop vozili na maksimalnih obratih. Temveč so gas do daske uporabili le enkrat na mesec pri prehitevanju kakega traktorja.
grin1.gif

Povrh tega, pa je matematika pri navadnih atmosferskih motorjih drugačna. Danes se pa vse tera čez limite. Če nima 170 konj, potem ni avto in seveda mora biti poceni. Potem se pa delajo kompromisi. 170 konjev je, samo ne jih nonstop bičat, ker radi crknejo ob pretiranem maltretiranju.
rolleyes-1.gif