Stopljeni bati?!

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
a mi lahko eden razloži kak lahko človeto to uspe. Kak se v avtu lahko stopijo bati kaj se mora narest? No to se je zgodilo kolegu z MB R 320 Brabus
evil.gif
! Nobena lučka se ni prižgala na armaturki sam ugasnil je! Men je reko da se je več kot 30 minut vozil več kot 200 precej časa tut več okoli 250, pol pa je samo mrknil avto ko je prišo do enega delovišča in je spustil gas pa je samo poknilo pa konc! Je to sploh možno na tak način uničit tak motor avto pa nima niti 100.000 prevoženih!

Ta avto je bil uvižen iz italije. Vprašanje je, če ima realne kilometre. Tvoj prijatelj nima nobenih dokumentov glede Brabus garancije. Bata ni stopilo, ampak je počil. To se zgodi, kadar ima avto "garažni" tuning in ne nek priznane hiše (Carlsson, Brabus, Lorinsen...), ker je princip delovanja drugačen (omenjeni dodajo računalnik obstoječemu, ostali naredijo samo čip tuning). Drugače pa bat poči ali pa ae stopi, ker je prevelik pritisk goriva nafte in poškoduje šobe. Potem se nafta ne razprši ampak ščije in pride do prevelikih temperaturnih spremem. Lučka se zato ne prižge, ker ga je gonil in se je to dejasnko takrat zgodilo, bat poči in se avto ustavi.

Če bi bila napaka manjša se prižge rumena lučka za motor. Brez zamere, ta tvoj "prijatelj" (osebno ga dobro poznam, ni pa poj prijatelj) včasih malo veliko govori in mu ni vse za verjeti. Še enkrat brez zamere...

zakaj bi ti zameril, ker očitno kolega ne poznaš. Avto ni uvožen iz italije in omenjeni avto ni garažno predelan ampak firmsko obstaja tut garancija očitno gre za 2 avtomobila!

Če je avto črne barve in ima CE tablice je isti. V kolikor gre za ta avto ti garantiram, da je iz Italije. Možno sicer, da je bil kupljne kje drugje, gotovo pa izvira iz Italije. Pa tudi nimam Brabus predelave motorja, ampak samo optični stylin in neke češke feltne. Če je to ta avto, potem ni stopilo bata ampak je počil. In to ne eden. Garantiram za ta avto. Sicer pa človeka poznam in vem, da "buče" prodaja in naklada da je dal 100.000 EUR za avto. Poleg tega mojster nimam nobenih dokumentov od Brabusa. Če je to isti avti mi verjami, da imam prav. V kolikor je pa drugi, potem pa sorry, sem se zmotil...

Drugače se pa bat stopi ali pa poči zaradi home made chip tuninga (beri garažnih tunerjev). Razlaga je preprosta. Moč motorja se poveča s pritikom vbrizganega goriva in pritiska zraka v turbini. Ko avto dalj časa goniš se zadeva pregreje. Vsi dizli imajo iti problem.

Če pa moč motorja povečaš z elektroniko Carllsona, Lorinzena, Brabusa, Schnitzerja... je pa stvar drugačna. Tukaj gre za optimizacijo motorja (drugače delajo en motor za cel svet - so pa po svetu različne temperature in vlaga) in sodežejo boljši izkorietek motorja. To pomeni, če bi avto z tako predelavo poslal npr. nekam v Azijo se lahko zgodi, da bi šel slabše kot pa na stari celini. Ta zadeve deliuje preverjeno, in dobiš tudi garancijo. Je pa res, da stvar ni poceni. Poleg tega se ta dodana elektornika veliko bolje ujame z elektroniko avtomatskega menjalnika.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Je pa to precej pogosto pri cipanih avtih ker se precej povecajo termicne obremenitve materijala.

= glavni razlog, da se nisem odločil za čipanje svojega. Potem ti pa zapaše peljat Maribor - Ljubljana, pustimo to, raje Autobahn do konca daljši čas pa smo tam.

Dodatki za čiščenje šob: zakaj? Aditivi proti zmrzovanju: zakaj? Preventiva? Ja! Da na koncu zamenjaš avto...

Redno (zgolj NAVADNO) vzdrževanje vozila in pametna uporaba je na koncu najcenejše.

se strinjam s teboj.redno vzdrževanje in pametna uporaba vozila pa bo avto klepal kilometre.skoraj vsaka znamka bi danes znala naklepati lepo število km ob takih nasvetih
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Ta MB je bil kupljen v nemčiji kar ti lahko jaz garantiram, ne bom pisal zakaj ampak tako je!
evil.gif
. ČE me pa spomin ne vara je bil njegov oče med prvimi, če ne prvi, ki je v to državo uvozil kontejner motornih sank, imam pa tut to srečo da sem njegovega očeta tut osebno spoznal, potem je on žal hudo zbolel! Če seveda sedaj mislima pravega! A je pubec star cca 26 let?
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Da sm mal nesramen dnar mas am kaj mu to pomaga če takole avto zjb
hysterical-1.gif

Za tako žganje nej si pa kej več kot 320 prvošči
grin1.gif
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
ne saj nisi nesramen!
evil.gif
Saj Zdaj samo ugotavljama a mislima sedaj istega ko prej nisma!
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.973
-384
113
kolegu ga je stopilo v Hondi VTi - dal je pa turbo notr, batov pa ni zamenjal...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.753
15.809
113
slaba. je že moral pretiravat z b00stom... ker tud stock B16 motor lahko kar nekaj časa drži kar lepo število konjev več...
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Dvomim da je bil tukaj ravno napačen čip kriv. Zlato pravilo je da se turbo dizla ne tišči dolgo do daske, ne serijskega, ne čipanega pri rsru, sknu ali kje drugje in ne predelanega pri brabusu. Kolegu je na serijskem golfu 2.0 tdi z 20k prevoženimi šel motor, ampak butl ga je od Maribora do Kranja tiščal "do daske".
uf-1.gif
 

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Po moje bi tudi morali avti zdržati takšne dolgotrajne obremenitve...brez kakršnega koli problema.....mislim na serijske...brez dodatnih home made predelav.

Ker da jaz kupim avto pa se mi ga lušta gonit dve uri.......pa mi pol crkne...kaj bom s takim
crazy1.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Dajmo si naliti čistega vina. Tisti, ki avto goni do maksimuma moči dlje časa, je zrel za pregled pri psihijatru.
Vedno velja, da se motorje z notranjim izgorevanjem drži v svojem idealnem področju okrog 50% maksimalne moči. Več je le rezerva za kakšna pospeševanja in prehitevanja. Kdor večino časa drži tehniko v rangu nad 75% pač kliče po razpadu sistema.
Novodobnega škrtarjenja avto proizvajalcev niti omenjal ne bom. Sploh v stilu, turbo dizel za ceno atmosferskega bencinca. Me samo na smeh pritisne.
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Dvomim da je bil tukaj ravno napačen čip kriv. Zlato pravilo je da se turbo dizla ne tišči dolgo do daske, ne serijskega, ne čipanega pri rsru, sknu ali kje drugje in ne predelanega pri brabusu. Kolegu je na serijskem golfu 2.0 tdi z 20k prevoženimi šel motor, ampak butl ga je od Maribora do Kranja tiščal "do daske".
uf-1.gif






Kaj bi potem ti rekel za mojega, ki sem ga ze nestetokrat tisal po Nemciji po par ur skupaj na polno.
wink-1.gif
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Dvomim da je bil tukaj ravno napačen čip kriv. Zlato pravilo je da se turbo dizla ne tišči dolgo do daske, ne serijskega, ne čipanega pri rsru, sknu ali kje drugje in ne predelanega pri brabusu. Kolegu je na serijskem golfu 2.0 tdi z 20k prevoženimi šel motor, ampak butl ga je od Maribora do Kranja tiščal "do daske".
uf-1.gif

buče.vsak avto bi moral zdržat gas do podna iz mb do kopra brez težav.
si kdaj videl kako testirajo motorje predno jih začnejo serijsko vgrajevati.motorji laufajo po več dni skupaj v zelo zahtevnih pogojih in določen odstotek motorjev se vrti po več dni skupaj z max. obremenitvijo
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Nemislim se prerekat, ampak dva znana slovenska tunerja sta mi rekla da za čipanega pa tudi nečipanega turbo dizla ni zdravo da ga dolgo goniš do maksimuma. Verjameš ali ne da bom bolj verjel njima kot pa tebi in ostalim alter teoretikom.
smile-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Dajmo si naliti čistega vina. Tisti, ki avto goni do maksimuma moči dlje časa, je zrel za pregled pri psihijatru.
Zakaj že? Dokler motor ni v rdečih vrtljajih merilnika in dokler v knjižici z navodili ne piše, da se ne sme tiščat na polno več kot xx minut, dotlej je tako tiščanje čisto OK. Pri vsej tej sodobni tehniki avti znajo pazit nase. Če pa ne, je pa to problem proizvajalca.

PS: Nisem se samo enkrat peljal čez Nemčijo tako, da sem se ustavljal vsaki 2 uri - ker je bil avto na rezervi. Kakšna je bila potem ta vožnja, si lahko sam predstavljaš. Nikoli nobenemu avtu nič. Je pa tu in tam (predvsem ob poletni vročini) kak turbak sam zmanjšal moč motorja za nekaj časa, dokler ni "prišel k sebi" ... Ne veliko, recimo za 30%, ampak dovolj, da je pazil sam nase ...