Stopljeni bati?!

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
a mi lahko eden razloži kak lahko človeto to uspe. Kak se v avtu lahko stopijo bati kaj se mora narest? No to se je zgodilo kolegu z MB R 320 Brabus
evil.gif
! Nobena lučka se ni prižgala na armaturki sam ugasnil je! Men je reko da se je več kot 30 minut vozil več kot 200 precej časa tut več okoli 250, pol pa je samo mrknil avto ko je prišo do enega delovišča in je spustil gas pa je samo poknilo pa konc! Je to sploh možno na tak način uničit tak motor avto pa nima niti 100.000 prevoženih!
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Zalije bat z gorivom??

ne vem kaj naredi ker sploh ne dela več motor. Nisem ga kaj preveč spraševal ker ni bil dobre volje sam reko je da so se bati stopili več ne vem zato sprašujem.
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
A je prisilno polnjen motor?

Verjetno premalo bencina na tistem cilindru --> prerevna zmes in zelo hitro stopiš bat.

Lahko, da je en injektor dajal premalo benza.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
My bad, pol sm lih obratno reku, vedu sm da je nekaj v zvezi z benzom.. . Je možno napačne svečke?? (da prehitro zažiga mešanico) oz jo je prežgalo??
 
Nazadnje urejeno:

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Sodelavcu je pred nedavnim na TDI stopilo bat. Med vožnjo proti Primorski pred Razdrtim je zaznal rahlo drugačen tvok motorja, morda malenkost povišanje temperature nato pa je avto izgubil moč in do izvoza Razdrto je prišel še v prostem teku. razultat;
cca 2000€ škode,blok motorja je moral dat brusit ker je batni obročekzavihalo in je naredil raze, od bata je ostala kepa aluminija,glava potrebna popravila, na koncu se je pokazalo da je še turbina fuč ker je delček bata priletel med lopatice.
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
a mi lahko eden razloži kak lahko človeto to uspe. Kak se v avtu lahko stopijo bati kaj se mora narest? No to se je zgodilo kolegu z MB R 320 Brabus
evil.gif
! Nobena lučka se ni prižgala na armaturki sam ugasnil je! Men je reko da se je več kot 30 minut vozil več kot 200 precej časa tut več okoli 250, pol pa je samo mrknil avto ko je prišo do enega delovišča in je spustil gas pa je samo poknilo pa konc! Je to sploh možno na tak način uničit tak motor avto pa nima niti 100.000 prevoženih!

Ta avto je bil uvižen iz italije. Vprašanje je, če ima realne kilometre. Tvoj prijatelj nima nobenih dokumentov glede Brabus garancije. Bata ni stopilo, ampak je počil. To se zgodi, kadar ima avto "garažni" tuning in ne nek priznane hiše (Carlsson, Brabus, Lorinsen...), ker je princip delovanja drugačen (omenjeni dodajo računalnik obstoječemu, ostali naredijo samo čip tuning). Drugače pa bat poči ali pa ae stopi, ker je prevelik pritisk goriva nafte in poškoduje šobe. Potem se nafta ne razprši ampak ščije in pride do prevelikih temperaturnih spremem. Lučka se zato ne prižge, ker ga je gonil in se je to dejasnko takrat zgodilo, bat poči in se avto ustavi.

Če bi bila napaka manjša se prižge rumena lučka za motor. Brez zamere, ta tvoj "prijatelj" (osebno ga dobro poznam, ni pa poj prijatelj) včasih malo veliko govori in mu ni vse za verjeti. Še enkrat brez zamere...
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
a mi lahko eden razloži kak lahko človeto to uspe. Kak se v avtu lahko stopijo bati kaj se mora narest? No to se je zgodilo kolegu z MB R 320 Brabus
evil.gif
! Nobena lučka se ni prižgala na armaturki sam ugasnil je! Men je reko da se je več kot 30 minut vozil več kot 200 precej časa tut več okoli 250, pol pa je samo mrknil avto ko je prišo do enega delovišča in je spustil gas pa je samo poknilo pa konc! Je to sploh možno na tak način uničit tak motor avto pa nima niti 100.000 prevoženih!

Ta avto je bil uvižen iz italije. Vprašanje je, če ima realne kilometre. Tvoj prijatelj nima nobenih dokumentov glede Brabus garancije. Bata ni stopilo, ampak je počil. To se zgodi, kadar ima avto "garažni" tuning in ne nek priznane hiše (Carlsson, Brabus, Lorinsen...), ker je princip delovanja drugačen (omenjeni dodajo računalnik obstoječemu, ostali naredijo samo čip tuning). Drugače pa bat poči ali pa ae stopi, ker je prevelik pritisk goriva nafte in poškoduje šobe. Potem se nafta ne razprši ampak ščije in pride do prevelikih temperaturnih spremem. Lučka se zato ne prižge, ker ga je gonil in se je to dejasnko takrat zgodilo, bat poči in se avto ustavi.

Če bi bila napaka manjša se prižge rumena lučka za motor. Brez zamere, ta tvoj "prijatelj" (osebno ga dobro poznam, ni pa poj prijatelj) včasih malo veliko govori in mu ni vse za verjeti. Še enkrat brez zamere...

zakaj bi ti zameril, ker očitno kolega ne poznaš. Avto ni uvožen iz italije in omenjeni avto ni garažno predelan ampak firmsko obstaja tut garancija očitno gre za 2 avtomobila!
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Čisto točnega razloga ne vem, je bilo pa govora da je možno bil problem v dodatku za čiščenje šob in da je posledično ena diza začela štrajkat
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Lahko premalo goriva v enem cilindru. Je pa lahko tudi brez vzroka. Pač goniš avto in se pregreje. Na ta račun sem že dobil stave - težko je do podna tišat 200 konjev in več recimo eno uro. Pri nas nemogoče. In tip z mercedesom je direkno rekel nimam jajc. Se ga povprašal za stavo - s katro sem štartal v LJ in do Kopra razen na cestnini je bil gas do podna - se upa to ponovit z mečko? Ne, se ni upal ker je sam rekel - več kot 5 minut motor ni imel do podna gas, kaj bi ratalo po pol ure, če bi sploh lahko pol ure tiščal na polno, se ni upal pomislit.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
lahko tudi že v osnovi napaka na materijalu.

zanimivo je to da razni 3.0 in več motorji ki imajo cca 250KM ne prenesejo tiščanja v poden 1-2 ure med tem ko naši mlinčki tam do 2.0 z cca 150km brez težav prenašajo take obremenitve
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
Pa ne morš mb s katro primerjat, no.

Z njo sem se nekaj cajta vozil brez antifriza (nehote), pa je avto lepo preživel. Probaj to z Brabusom
wink-1.gif
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
Citat:
Uporabnik shift pravi:
lahko tudi že v osnovi napaka na materijalu.

zanimivo je to da razni 3.0 in več motorji ki imajo cca 250KM ne prenesejo tiščanja v poden 1-2 ure med tem ko naši mlinčki tam do 2.0 z cca 150km brez težav prenašajo take obremenitve

je za motor ista obremenitev če ima 3.0 300konjev ali pa če je motor 5.0 in ima 300 konjev?
smirk-1.gif


verjetno je tudi isto če imaš ti pri 140kmh 4000-5000 obratov ali pa če ima on 2000obratov na števcu
smirk-1.gif
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
za to sem pa napisal da če ima motor 2.0 cca 150 konjev je nekako približno enako obremenjen kot tisti z 3.0 in cca 250km se ti ne zdi.to da je motor manj obremenjen če ima večjo prostornino kot tisti z manjšo ob enakih konih vem pomoje tu na forumu vsi
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Na katerem cilindru pa je stopilo bat?
Pri dizlu se to ponavadi zgodi ce odpove diza, potem zaradi se bat prevec greje in se zacne topiti. Sem videl ze vec takih primerov.
Je pa to precej pogosto pri cipanih avtih ker se precej povecajo termicne obremenitve materijala.
 
Nazadnje urejeno:

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.528
1.129
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Je pa to precej pogosto pri cipanih avtih ker se precej povecajo termicne obremenitve materijala.

= glavni razlog, da se nisem odločil za čipanje svojega. Potem ti pa zapaše peljat Maribor - Ljubljana, pustimo to, raje Autobahn do konca daljši čas pa smo tam.

Dodatki za čiščenje šob: zakaj? Aditivi proti zmrzovanju: zakaj? Preventiva? Ja! Da na koncu zamenjaš avto...

Redno (zgolj NAVADNO) vzdrževanje vozila in pametna uporaba je na koncu najcenejše.