Starejše od 10 let na odpad

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.135
7.021
113
To pa ni res. V aziji se dela za tako nizke plače, a v aziji je tudi vse ostalo smešno poceni (za naše razmere).
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Pokaži mi industrijo ki je sposobna proizvestnekaj 100 miljonov alternativnih avtov letno od novega leta naprej.
Prej ne bi bilo dogovarjanj z naftnimi šejki in bi razvoj šel lepo naprej pa so v predale založili alternativne vire (velika verjetnost da ta moja trditev drži), vedno so izboljševali tako obliko kot tudi motorje naj eden reče da ni šel začrtan razvoj v smer da bi avtomobil šel na kaj drugega kot pa samo bencin! Avtoindustrija je imela ogromno časa pa niso na trg spravili alternativcev, kdo in kaki dogovori so zadaj pa ne vem, vem pa da je na svetu ogromno znanstvenikov, ki znajo mislit in delat in imajo odlične ideje a kaj ko direktorji (latniki) gledajo samo na dobiček in tu ga sedaj tut imajo!
cheer.gif
.

Pleg tega je lahko tule nakladat ... Na drugi strani so pa stotisoči, ki bi ostali brez službe, in še dosti hujša recesija.
Da se zgodi to se bodo alternativni avtomobili začeli delat še pred koncem prihodnjega leta! Da bi propadle velike avtomobilske firme se ni za bati. Ima mogoče kdo podatek koliko ljudi je GM al pa ford od začetka krize pa do danes odpustil al pa če so kaj prilagodili delovni čas, mogoče kaka notranja reorganizacija?
tongue-1.gif


Če ne korejo preživet na trgu, naj gredo drugam?
Mogoče se sliši čudno amapak DA. Novi proizvodi nove tehnologije in predvsem novi direktorji, vlaganja v raziskave in razvoj in ne samo v njihove ogromne nagrade sedaj se vidi da si je niti slučajno niso zalužili ampak so živeli samo na račun pihanja balončka, ki je sedaj počil.

A ja? S čim se bomo pa vozili, če bo avtombilska industrija propadla
Preprosto z avtomobili, ki ne bodo popustili raznim lobijem, ki so na vsakem vogalu!

In ne obešajte se na private jete - za direktorje velikih korporacij so daleč cenejši prevoz kot redna linija (malo preračunajte, koliko so plačani na uro in koliko časa gre stran na rednih linijah v primerjavi s privat avionom ...
Rešuje naj firmo ne pa da sedi 10.000m v zraku. S tem bo za reševanje porabil tut manj denarja.
evil.gif
Glede na situacijo bi rekel da so na uro plačani preveč glede na učinkovitost.

Direktorji bodo zvozili? Bodo, če jim dajo možnost. Ko je treba varčevat, ni dosti možnosti: optimizacija (kar zahteva čas in je vedno manj učinkovito, lasa pa ta hip ni), nižaje cen vhodnih materialov/dtoritev (ampak s tem prblem le prevališ eno stopnjo nižje, stopenj pa zelo hitro zmanjka) ali manj stroškov dela - kar pomeni ali nižje plače ali manj zapsiolenih. Prvega ne dovoljo sindikati, drugega vlade (recimo nemška).
Če se potrudijo bodo zvozili. Res je da so zaradi ogromnih prilivov in odlivov denarja vsaki dan (verjetno si številk ne moremo niti mislit), zna bit kaka težava če kak dan denarja ni bi se pa vprašal kako so kaj oni podizvajalce v preteklosti privijali da so lahko kazali rezultate in pri podizvajalcih verjetno ni več maneverskega prostora, nobeden ne bo delal celi mesec, da bo na koncu meseca iz dela imel minus. Kar se tiče vmešavanja raznih vlad, a še niso ugotovile da so posredno krive za malo težjo situacijo? Le kaj bi bilo če bi imeli avto, ki ne porablja bencin in se lahko napolni doma (voda, elektrika?) Na vodo ni trošarine na elektriko je DDV? Na bencin je trošarina, DDV pa kaj še vem kaj vse obesijo gor da vzdržujemo birokrate?

Kaj potem še ostane? Edino večanje povpraševanja (umetno, če je treba), da ni potrebno toliko nižat stroškov. Recimo subvencija potrošnikom. ALi pa dirketna subvencija proizvajalcu. Le da prvo ohranja konkurenco med proizvajalci, drugo jo zmanjšuje.
Balončka pa spet ne rabimo pihat!
evil.gif


Vse skupaj je bolj zapleteno in precej bolj zahtevno, kot zgleda. Zato pa večina nakladačev tule ni direktorjev ... In nima direktorske plače - pa tudi ne direktorskih odgovornosti.
Res je nisem direktor na kako stvar se pa dobro spoznam! (mogoče celo kak krizni management
grims-1.gif
)

To ne leti kak osebno na tebe ampak tu se potem vidi razlika med nekom ki podpira pomoč držav in med mano, ki jih nikakor ne podpiram
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.352
766
113
Če recimo slovenska tekstilna industrija ni sposobna konkurirati trgu, naj jo ukinejo. Delajo naj kaj drugega, kjer so konkurenčni. Če evropska avto industrija naredi več avtov, kot se jih proda, naj zmanjša proizvodnjo. Določeno število delavcev bo zaradi tega izgubilo službo, vendar smo vsaj korak bližje rešitvi. Če pride do prezasičenosti trga, mora nekje počiti.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
čak mal fabrka ni bla pr nas...... ampak na vzhodu (fabrka koles) delajo dejansko za ta dnar....... Sem pa vidu trak na katerega nalagajo okvirje 1.5 km dolg....

Predstavlej si, da ta delovna sila pride na naše delovno mesto...... Delovodja tam je povedal, da se vsi bojijo za šihte, bolniških praktično ni, delajo pa po 12..... delavnik pa je 7 dni na teden... ja tudi v nedeljo....

Tam so bili elanovi delavci, iz bivšega elan bikes-a ...... k so to vidl jim je sam čeljust dol padla......
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.135
7.021
113
Sistem, ki bi laufal aka "perpetum mobile" ne obstaja. Obstajajo samo sistem, ki se sami od sebe "resetirajo" in tako se dogaja v kapitalizmu. Vsake par desetletij pride do "poka" in potem spet vse od začetka.

Idealne rešitve ni, vsaj ne v tem stoletju.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
kaj pa kvalitreta izdelave? Za čigav trgo so delali njihov al izvoz? Njihova "kvaliteta" mi je znana. Kak pa je npr. v firmi ki dela za kakeo multinacionalko (razmere v tovarni, kvliteta izdelave...)?
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Kot sem rekel, da ne bo odpuščanja v gradbeništvu, je treba obvezno podreti vse zgradbe, starejše od 20 let.
zmaga.gif

hysterical-1.gif


Jaz pa sem za to, da vse te komisarje v EU odstranimo in denar, ki ga molzejo od nas namenimo za prestrukturiranje enega dela gospodarstva. Samo eno dobro stvar mi naj nekdo pove,ki so jo ti osli sproducirali.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
v tekstilni industriji, ne more nobena eu firma konkurirat azijskem trgu, če majo pa tam skor suženjske razmere..... nekaj so naredl za optimizacijo in avtomatizacijo....

+ tega imajo eu firme vsaj neke okoljevarstvene norme, ki jih v teh državah praktično ni.....
+ pravice delavcev

to pa stane...... u bistvu je to zame nelojalna konkurenca
+ tega da tam ne spoštujejo avtorskih pravic. še to.

eu mora ukrepat, drgač bo tako z vsako panogo....
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38


467716-post_slo.gif


Bravo, me veseli, da je še nekdo, ki razmišlja kot jaz in upam oz. sam prisebi vem, da je tako edino pravilno. Povzel si moje misli, zraven si se pa razpisal.
pozdrav.gif
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
takole ti bom povedal, elan bikes je delala najkvalitetnejše produkte - od karbonskih do alu... in tudi custom made po naročilu.....

dejansko so propadl.....

vodilni so že gruntal, da bi razvoj ostal tuki, delali bi jih pa dol........ to je dejstvo danes, lastnik firme bo gledal samo na dobiček... In se mu enostavno jebe za delavce.....

Tam je bila še sreča, da so izredno sposobne šlosarje ponucal v Akrapovič firmi... V privatnem sektorju je edina mera rentabilnost...... je ali ni..... za socjolo nima dons noben direktor in lastnik posluh.... kalkulacija je važna

Zato pa morajo politiki to omejit in zakone tako naravnat, da se eu fabrkam nau splačal dol delat podružnce...... v tem je keč..

Roko na srce teh čajna in drugih kvazi držav vzdržuje EU in ZDA in par drugih potrošnikov... Njihovi ponavadi nimajo niti za hrano, razen posameznikov......

Upam, da iz tega posta razbereš, kako razmišlja lastnik... to da se pa v EU prodaja pod EU deklaracijo je pa zenkrat ob luknasti zakonodaji enostavno.. naročiš kontejner sestaviš tukaj in je made in eu.....

Trg je treba zaščiti, tako kot so kmete, drugače bi bli odvisni od tretjerazrednih držav in bi ob morebitnem sporu tudi stradali..... tako kot v Afriki, Aziji...

Recesije za globalizem ni.... so samo izgovori za selitev firm v kraje kjer so zakoni samo za bogate in ni tečnih okoljevarstvenikov....
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.352
766
113
Saj vem, da je bila v aziji. In ta delavec lahko v aziji preživi z 80€ mesečno. Zato ne primerjaj to s Slovenijo Ali EU.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
ja pa da se razumemo, preživi komaj... v tem je keč.. njihov standard je precej nižji... poglej kitajce k pr nas delajo.....

druga stvar je, pa ta, da globalisti tam proizvajajo produkte za nas...... transport je vse cenejš.. samo poglej tekstil...... vsi oblačimo njihove produkte azijske

za naš trg kitajska roba..... na račun naših delavcev itd.... to je point..

poleg tega tam kradejo avtorske pravice, nimajo ne socialnih standardov in ne okoljevarstvenih... ti temu rečeš lojalna konkurenca... po nekod tudi suženjska razmerja

za nike šivajo mladoletni froci.....

le zakaj politika to dopušča.....
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.352
766
113
Citat:
Uporabnik reality pravi:
za naš trg kitajska roba..... na račun naših delavcev itd.... to je point..
Mogoče je pa problem, ker so naši delavci v večini tudi slabo plačani (glede na razmere na našem trgu) in z minimalno plačo tudi težko preživijo (kot recimo en kitajc z 80€ na kitajskem...)?
Kako naj kupi ene čevlje, recimo Peko, za 50€ ali več? Lahko pa kitajske, za 5-10€.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
kaj boš reku ko bo prišlo do tega, si niti teh nau mogu prvoščit..... Zaenkrat so na minimalki, ko vzamejo še to.... se že dogaja....

Dejansko, če tako razmišljamo, pač ukinjamo zaradi nekonkurenčnosti tem podjetjem delovna mesta...... s čim bodo plačevali... Da bi ob morebitni izgubi toliko delovnih mest kot jih napovedujejo te delavce meli na minalni podpori....

pa kdo misliš da bo to plačal....... če se vse splača iz azije uvozit...
država mora nekje vzet.... jemal bodo od davkov, tisti k majo še službe in firme ki še plavajo... in stem bodo še bolj nekonkurenčne....

enkrat si poglej svojo plačo in boš vidu, koliko delodajalec resnično da za delavca (prispevki, davki.... malica in prevoz)
za globalista v aziji pa je to fiksni strošek........ ne razumeš in ne razumeš, kako naj kdorkoli konkurira temu...

Globalna podjetja in tudi srednje velika bodo vztrajali na temu do konca, če jim država oz unija nebo preprečila...
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
že že kar pišeš sam avte za evroski trg pa večinoma sestavljajo v evropi. Naj veliki preden prosijo za pomoč povedo koliko jih pride sestavlje clio ko pride iz tovarn, koliko pride golf, naj navedejo konkretne številke pa da vidimo a si zaslužijo pomoč! To je ključen podatek.
Pa ta podatek bo pokazal da si ne zaslužijo pomoči! Do tega ne sme priti ker bo to samo stran vržen denar!
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
se strinjam stabo..... ampak to je bilo v kapitalizmu.... k je bil omejen na določen teritorij..

tukaj bo prišlo do poka... fabrka se bo pa na vzhodu odprla.... Do globalne krize je pa še par let.... ko pa pride do nje bo mogoče vojna.. enostavno lačn folk ostane najhujša grožnja vsaki državi...

lep primer so afriške države... to se tam že dogaja


v tvojem primeru se pa začetek začne na predvidoma istem oz podobnem okolju.... ta varovalka je bila v kapitalizmu... En ne vem ker že ekomist (ameriški) je napisal...

da so bili kapitalisti patrioti
globalisti njim je pa vseno in dodal, da le ti peljali v propad ameriško gosp...
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.352
766
113
Jaz sam vem, koliko nakažem državi, da dobim svojo plačo. In zato pravim, da je tukaj že vse zaf***** do konca. In zato z zanimanjem pričakujem, kaj bo storila naša kokoška, ko ne bo imela nikomur nič več za vzeti...
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
saj tam že imajo firme in delajo avte tut VW tut prevent tam šiva prevleke sam tam je drugi trg, za kvaliteto pa nisem pristojen
evil.gif
V afriških državah ni vojna zato ker so nehali avtomobile tam delat ampak je tam nekaj drugega.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
mislim, da firme delajo na meji rentabilnosti.... To sestavljanje v evropi je pa ena velika farsa in izgovor, da lahko uvažajo azijsko robo............. Ko bodo obdavčl oz ocarinl se bo to hitro spremenilo in kr naenkrat tuje znamke ne bodo konkurenčne...

isto je z kmeti......... zato jih hvalabogu še mamo in maš vsak dan zajest, lahko bi pa cenejš uvažal, zamisl si pa da se ena od glavnih dobaviteljc odloči, zdej bom pa raj dau kitajcem hrano.....

kaj bi bilo lačen bi bil...... to je to...

podobni problemi so z rusi........ kljub dobrim odnosom so nezanesljivi jebiga..... in če se oni odločjo za blokado je pou nemčije u mraz......

to pa je strateška moč.... kmalu bomo mi od kitajcev odvisni in ne obratno... tisto elito pa to ne moti, niso patrioti... za razlikov od prejšnega nam tako opevanega kapitalizma.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
avto firme ne morejo delat na meji rentabilnosti po mojem ne nimam pa za to trditev nobenega dokumenta bi moral kaj pogledat
evil.gif
pol lastniki ne bi odobravali takih nagrad, ki jih imajo! Ne vem ampak golf ne more prit iz traka po vrednosti (serijska proizvodnja) po taki ceni ki pride!
Jaz sem v svoje BMW ja ko sem ga kupil dodatno vzel alu armaturko in nobeden mi ne bo rekel da je končni izdelek ki ga imam vreden bil 150.000 sit!
bonk.gif
Ampak to je dodatna usluga! Sem rvno včeraj gledal novo 7 v salonu 730 d cena 104.000 pa malo drobiža! Proizvodnja le te ne mnore prit take vsote. Res je da je tu notri polno nekega razvoja (od lučk ki zaznavajo pešča naprej....) ampak vseeno ne more prit proizvodnja takega vozila 80.000 evrov. (številke so pisane na pamet)