Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
ojej, no pa gremo. Industrija se ne rešuje iz danes na jutri.V času ko si na vrho oz. ko si na poti do taj, moreš razmišljat in imeti načrt kako bo ko se povpraševanje po tvojih produktih zmanjša in kaj lahko narediš da bi ublažil učinke. Avtoindustrija je prostor, kjer se obračajo velike količine denarja vsakodnevno! Še enkrat rešuje se na dolgi rok in ne iz danes na jutri! Konkretno do teh težav ne bi prišlo, če bi bilo raznih lobijev in bi razvoj motorja šel naprej. Bencinski motor je v uporabi od leta... a se je v tem času oblika karoserije spremenila? Zakaj še gre motor vedno na bencin? Zakaj ne gre na morsko vodo, zakaj ne gre na navadno vodo...?
Ford naj bi odpustil 10.000 ljudi in zaprl 5 tovarn, kje je to bilo kolko je še vedno zaposlenih?
Avtoindustrija če bo crknila bo crknila (ni strahu ne bo) ne rabim gledat točko 1.
Plačani so toliko, kolikor je tržna cena. In v privatnem jetu se da reševat firmo, na komercialnem letu pa ne. Verjetno ni treba pojasnjevat, zakaj
Ja daj pojasni zakaj lahko v jetu rešuje firmo? Najprej se firma rešuje na sedežu podjetja!
In spet ti ne uspe pojasnit, kako bodo zvozili, če manevrskega prostora ni ..
Kako veš da ga ni pokaži mi koliko stane vozilo ko je konec proizvodnje in koliko stane to vozilo ko ga kupi uvoznik, toje ključen podate.
Poglej si muro ona skoz dobiva pomoč! Ti morem še kaj napisat mogoče bolj konkretno?
Lej, kaj bi, ko bi, ča bi prej in podobo ta hip ni pomembno, ker se gospodarstvo sesuva. Zdaj šteje le, kako stvari rešit, na ne zgrmijo dokončno, ker to ni v interesu nikogar (razen par bedakov). Če ne veš zakaj, potem je bolje, da ne debatirava o tem.
Koliko točno in kdaj točno ne vem, ker me te stvari ne zanimajo toliko, da bi si vse zapomnil. Lahko pa ti dam za primer tovarno Longbridge v UK, kje re šlo med 5 in 10 tisoč delovnh mest. Pa so v evripi zapirali malo, skoraj nič. V zDA je bilo precej hujše.
Ker v privat jetu lahko delaš, na komercialnem letu pa ne ... Prav rad bi videl board meetning na komercialnem letu. Je bil pa slab PR in bi bilo bolje, da tega ne bi naredili, ker se sedaj vsak bedak zapiči v to, pa čeprav je čisto nepomembno.
Dajva ugibat: znamka del 2 miljardi izgube letno, ti pa trdiš, da še ima manevrski prostor. Kje že?
Cena vozila? Katera? Samo material + delo (katero, samo v proizvodnji ali kompletno v tovarni), ali s stroškom razvoja, ali z amortizacijo strojev in orodij, ali s stroški financiranja ...
Kateri del teh stroškov bi ti nižal? Ne pozabi: odpuščat ne smeš, plač nižat tudi ne ... Povpraševanje je majhno, tako da optimizacija proizvonje z istim številom delavcev itak ni smiselna - bi pač naredili z istimi stroški le več abvtov, ki jih itak nihče ne kupi.
In če že delaš izgubo, težko ceniš proizvod, če nimaš nekega kapitala, ki ti pomaga prebrodit čas med znižanjem cene in zadostnim porastom povpraševanja (tu, recimo, pomagajo subvencije) ...
Torej?