Starejše od 10 let na odpad

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
začnem zadaj, kjer je napisana najbečja bedarija nemški zavod za brezpooselne če ne razumeš nemško povej pa ti članek prevedem, za ostali del stavka pa ne mislim komentirat, ker si napisal bedarijo in ne vem v katero to leti.

3. svetovna vojna se nam približuje? zakaj že? Ker veliki avto šefi grozijo da bodo propadli?
bonk.gif


Razvoj alternative ne bi bil v povojih če ne bi bilo nafnega lobija in stalih sedaj naj sami skuhajo kar so pojedli.

zaščita trga protekcionizem ne pripelje daleč (zavora razvoja, to se dogaja v avtoindustriji sedaj, če nekoga zaščitiš ga nosiš na rokah in on je pripravljen sesati iz dojke)
izenačitev zunanjo trgovinske menjave azija - eu amerika (kako boš to dosegel kak načrt)
subvencije za podjetja (ne nepovratne).... subvencije za lastništvo (te pomoči ne dosegajo ravnio da bi lahko država upravljala, managerji niso neumni, poleg tega je še država slab gospodar, prepustit da trg naredi svoje dobri so vedno preživeli in za te se ni potrebno bat za tiste ki sesajo iz dojke je to pravo naročje za dojko pa skrbimo mi)
večja kontrola nad bilancami teh firm (pa ti si mi nabijal o tem kak naddzor imajo lastniki a pol so lahko lastniki neumni ker jih lahko z bilanco prinesejo managerji naokoli? en namig papir prenese vse
grims-1.gif
)
ter kontrola menedžershih plač in v nerazvitih eu držav predvsem odkupov (kontrola plač in kako bi ti kot predsednik ene vlade naredil da bi kontroliral plačo v mojem podjetju in mi rekel da imam preveliko al kaj si mislil?)
nov carinska zakonodaja
sprememba deklaracij made in eu..... ter obdavčitev partov ki prihajajo iz drugih trgov (kako a da mora bit 95% delov ki sestavljajo celoto narejenih na področju EU?)
pritisk na dodatno obdavčitev držav in spoštovanje avtorskih pravic in patentov (mi lahko to bolj razložiš?)
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.313
1.229
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi: Samo bistvo vozila se ni spremenilo že 100 let, oz. korenitno ne vsaj zadnjih 30 let (torej da greš iz točke A v točko B) in zato je vedno dober tudi star avto.
Bistvo ne, avto pa zelo (in to je tisto, kar večina ljudi pozabi), in sicer pri ekologiji in varnosti. K zgodbam o ceni avta prištejmo še ceno mrtvih in poškodovanih, ap bo kmalu jasno, da so novi avti veliko cenejši ... Je pač tako, da bi bilo na EU cestah 25% manj smrtnih žrtev in 40% manj hudih poškodb, če bi bili vsi avti opremljeni z ESP. Če bi imeli še vsi po 6 airbagov, se te cifre še povečajo.
Sorry, ampak to je ogromen napredek, še posebej v času, ko promet raste s takim tempom.
Podobno velja tudi za ekologijo ...
Ti sicer teh dejstev morda ne ceniš (dokler se ne zgodi nesreča, recimo), ampak so pa zelo pomembna, tudi z ekonomskega vidika. Tudi zato je taka poteza (subvencije) s te plati več kot upravičena.
Mimogrede: EU lahko recimo tudi predpiše, da se ne sme prodajat avtov brez ESP, 6x AB in določenega rezultata na NCAP. To bi pomenilo pri poceni avtih tudi do 30% višjo ceno (tako kot so avti precej dražji zaradi okoljevarstvenih zahtev) ... Pa potem? Bomo štrakli, ker ne moremo kupi kante brez vsega tega?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.313
1.229
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:Subvencija bi morala bit bolj v smislu, če kupiš nov avto država pogleda skozi prste pri davku na motorna vozila ... tako bi cene kratkoročno padle, raja bi bla pa tudi zadovoljna. Samo tako prepričas tiste, ki se že nagibajo k nakupu novega avta .. za ostale, ki jim je dosedanja stara kanta dovolj pa to ne pomaga.
Hehe, vsi malce pozabljate na tisto, kar je nekdo že omenil v primeru kmetijske mehanizacije. Torej, prodajalci bi pač ''malce'' dvignili cene. Vsi takšni ukrepi povzročijo umetni vpliv na trgu in eno vprašanjce, kaj se zgodi, ko le tega ni več
confused-1.gif
? S tem, da je takrat stvar običajno potencirana.
Samo, če jim to politika dovoli. Eden od pogojev za subvencijo je lahko recimo tudi pogoj, da se osnovna prodajna cena ne podraži.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
če bi vsi razmišljali kot ti bi še dames živeli v temi. Svet se vrti naprej in podjetja bodo vedno umirala in nastajala nova!
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.689
393
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:Samo, če jim to politika dovoli. Eden od pogojev za subvencijo je lahko recimo tudi pogoj, da se osnovna prodajna cena ne podraži.
Hehe, torej sedaj že predpisuje država ceno artiklom na trgu? Jihaaaaaa, plansko gospodarstvo, tukaj smo.
zmaga.gif

Aja, pa zgolj ena bodica: si že slišal za optimizacijo in racionalizacijo. No, to se dogaja v vseh panogah, vključno z avtomobilsko. In pač, namesto da bi se avto pocenil zaradi pritiska konkurence, bo pač ostal na isti ravni. Aja, pa ne pisat, da bo tukaj konkurenca opravila svoje. Samo malce poglej trgovski trojček pri nas...
crazy1.gif

Ali pa bog ne daj, da se surovine tako podražijo in bi prodajalci delali z izgubo, če bi prodajali po tisti ceni. Torej boš rekel, da potem pač kupijo brez subvencije. Drži, ampak kje je pa potem smisel subvencije
confused-1.gif
?
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
ojej, no pa gremo. Industrija se ne rešuje iz danes na jutri.V času ko si na vrho oz. ko si na poti do taj, moreš razmišljat in imeti načrt kako bo ko se povpraševanje po tvojih produktih zmanjša in kaj lahko narediš da bi ublažil učinke. Avtoindustrija je prostor, kjer se obračajo velike količine denarja vsakodnevno! Še enkrat rešuje se na dolgi rok in ne iz danes na jutri! Konkretno do teh težav ne bi prišlo, če bi bilo raznih lobijev in bi razvoj motorja šel naprej. Bencinski motor je v uporabi od leta... a se je v tem času oblika karoserije spremenila? Zakaj še gre motor vedno na bencin? Zakaj ne gre na morsko vodo, zakaj ne gre na navadno vodo...?

Ford naj bi odpustil 10.000 ljudi in zaprl 5 tovarn, kje je to bilo kolko je še vedno zaposlenih?

Avtoindustrija če bo crknila bo crknila (ni strahu ne bo) ne rabim gledat točko 1.

Plačani so toliko, kolikor je tržna cena. In v privatnem jetu se da reševat firmo, na komercialnem letu pa ne. Verjetno ni treba pojasnjevat, zakaj
Ja daj pojasni zakaj lahko v jetu rešuje firmo? Najprej se firma rešuje na sedežu podjetja!

In spet ti ne uspe pojasnit, kako bodo zvozili, če manevrskega prostora ni ..
Kako veš da ga ni pokaži mi koliko stane vozilo ko je konec proizvodnje in koliko stane to vozilo ko ga kupi uvoznik, toje ključen podate.

Poglej si muro ona skoz dobiva pomoč! Ti morem še kaj napisat mogoče bolj konkretno?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Tale "akcija" ni nič novega v bistvu... Tudi Italijani so jo imeli nekaj nazaj, ko je država subvencionirala nakup novega vozila v primeru, da si svoje vozilo, starejše od 10 let odpeljal na odpad v razgradnjo...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.689
393
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Tale "akcija" ni nič novega v bistvu... Tudi Italijani so jo imeli nekaj nazaj, ko je država subvencionirala nakup novega vozila v primeru, da si svoje vozilo, starejše od 10 let odpeljal na odpad v razgradnjo...
Točno. In kaj nas nauči zgodovina?
grims-1.gif
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
point je da ne razumeš........

podjetja ne umrejo..... ampak se preselijo, očitno sploh ne razumeš poante..
stara celina, Amerika... in ostale razvite države prodajajo tehnologijo...

pa ne ločuješ spoštovanje avtorskih pravic, patentov.. razvite države plačujejo zato. dočim azijske to proizvajajo in prodajajo na lastnem trgu pod no name imeni......

temu ti praviš prilagajanje konkurenci.....

Še enkrat poglej si trgovinsko menjavo mez EU in Ameriko proti recimo Kitajski... vem pa da ne zastopiš osnovnih pojmov......

tudi ne veš, kaj se dogaja firmam, ki imajo dober razvoj, proti čemu se borijo..

in ti lapaš.... in lapaš...

In še nekaj azijski trg je dobesedno zaprt za Ameriški in EU trg v tem je priča zunanja trgovinska menjava, ki gre predvsem v eno smer......

Če smo pošteni naj pride na 50 / 50 to je Bush očital kitajski delegaciji....... enostavno pa mešaš pojme, po tvoje je kitajska izvoznica nafte al pa ne vem kerih surovin..

prosim... osnove razumenja gospodarstva....

invovacija je izum, ki ga nekdo patentira -- na kitajskem ga okradejo in lokalno prodajajo na svojem trgu in to se dogaja podjetjem, poleg vsega že naštetega prej......
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
alternative...
sej ne veš kaj so produkti, surovine, inovacije, patenti

pa kako naj tebi človek kar koli dopove...

Še enkrat podjetja dobra se selijo v kraje, kjer so stroški manjši........ pa tudi slaba ker v tem vidijo rešitev... In kvaliteta ni tako slaba na azijskih trgih kot ti praviš..... je zadovoljiva in skoz boljša.

Kako se pa isti izdelki prodajajo na azijskih trgih si greš pa lahko samo pogledat... da je isti produkt pod drugačnim imenom..... za seveda manj keša, ker se v produktu (ki po tvoje je surovina) plača razvoj, patent, in še in še.....

več nam razlagov, ker nimaš osnov mogoče če boš dojel si poglej menjavo med temi celinami in upam, da ti bo kapnl kam zahodna prodajajo lastne izdelke....... in kaj gre v nasprotno smer.....
in to je problem vsega......

druga stvar je pa nataliteta, ki bi se z recesijo prepolovila in že tako je slaba.....

ampak preveč za tvojo rupo......
 
Nazadnje urejeno:

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
sej ne veš kaj so produkti, surovine, inovacije, patenti
ne verjetno imaš prav. profesor Likar, ki mi je predaval predemt Inoviranje verjetno res ni imel pojma in me verjetno ni kaj naučil izpit pa se sem po tvoje naredil s kakim drugim načinom.

Še enkrat podjetja dobra se selijo v kraje, kjer so stroški manjši........ pa tudi slaba ker v tem vidijo rešitev... In kvaliteta ni tako slaba na azijskih trgih kot ti praviš..... je zadovoljiva in skoz boljša.
In potem mi en post višje predavaš da kitajska je zaprta za uvoz mi pa zavestno tja širimo proizvodnjo in to v državo ki krši mednarodne patente?
bonk.gif


Asi pogledal kako velika je brezposelnost v nemčiji ki je v veliki recesiji si si prebral kaj pravi Arbeits amt? Ker moja rupa očitno ne razume!

Pa še nekaj ko strastno podpiraš denarno pomoč eno preprosto vprašanje za takega majstra kot si ti.
Da se sam na slovenijo omejim da recimo da je v evropi zaškripalo avtoindustriji (čeprav pes moli taco čisto nekam drugam kriva je pač finančna kriza) da nastopi kriza v gorenju pa zaprosi za pomoč in ti kot dobra duša gorenje le drži 3/4 velenjske regiji pri kruhu ti seveda pomagaš, vmes zajoče mura (to počne že skoz) ti si dober pomagaš pol zaškripa telekom (ta počasi tut bo), ker zaposluje le ogromno ljudi ti pomagaš, renault zagrozi da bo preselil proizvodnjo na Kitajsko in ti spet pomagaš. Zdaj pa preprosto vprašanje za tebe ki seveda se spoznaš na to od kod boš vzel in kao dolgo boš sposoben dajat?
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
dobrine se dražijo o tem ni dvoma.........
plače so iste...... večje nebo........ Zakaj bi ob teh ukrepih višale plače... dej povej......
Ukrepi so zato, da bi standard ostal isti in da fabrk nebi selili.....

da se razumemo politika gospodarstva na globalnem trgu ni fer..... trgovinka menjava ni niti približno sorazmerna... torej azijci delajo za naše potrošnike...... naši potrošniki naj pa grejo na cesto, zato ker so tam pač cenejši.....

ta tvoj zadnji odstavk nam komentiral........ to počne vsak lastnik firme..... gleda pač na dobiček in se mu dejansko jebe za ljudi.. ravno zaradi politike ki je sedaj...

Nekdo, ki se ukvarja z kakšno umazano industrijo (panoga ki močno obremenjuje okolje), ma stroške zaradi okolja od davkov, do kazni, do protetov in še drago delovno silo...

al pa da greš na kitajsk, zgradiš firmo brez čistilnih naprav, delavcev, ki jih izkoriščaš in produkt za smešno ceno prodajaš na zahodnih trgih...

Dokler bo tko bo cilj lastnikov le en........ to se ve in žal noben nima občutka za socialni problem, dokler se ne bo sistem zlomu....
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
sem napisal, da to nebi bile nepovratne subvencije in še nekaj pomoč države se je skoz prispevke relativno hitro vrnila.... ljudje na zavodu (gre se predvsem za nizkovkalificirane ljudi) pa je težko prekvalificirat.....

in ti pa so ogromen strošek za državo, ki jo plačujejo drugi davkoplačevalci......... zaenkrat je še vedno bolje da delajo kot nedelajo... če bi bilo tako lahko fizikalca prekvalificirat problema sploh nebi blo....
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
in kao boš potem to jemal nazaj če moreš že zdaj s subvencijami pomagat upaš da se to postavi nazaj na noge ko je enkrat prisesano na dojko in sesa denar? In če jih je težko prekvalificirat jih je potem potrebno pustit na zavodu al se malo bolj potrudit za njih?
Če firma ni sposobna plačevat minimalne plače je bolje da gre v večna lovišča al pa na kitajsko. Pa ti veš koliko zanašajo stroški preselitve porizvodnje? Pa ti misliš da se tut visokotehnološkim podjetjem splača selit na Kitajsko? Pa na tisti vprašanje o državnih pomočeh mi mojster nisi odgovoril, res bi rad vedel to!
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.689
393
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik reality pravi:
dobrine se dražijo o tem ni dvoma.........
plače so iste...... večje nebo........ Zakaj bi ob teh ukrepih višale plače... dej povej......
Ukrepi so zato, da bi standard ostal isti in da fabrk nebi selili.....
Aha, torej dobrine se dražijo, ljudje bodo pa še vedno za iste plače veselo delali in standard bo isti?
zmaga.gif

Zgoraj si v enih postih lapal o nekih nemirih in uporu delavcev, tukaj pa bodo pa delavci full hepi, ker bodo lahko delali, sicer bo standard zgrmel direkt dol, ampak bodo pa delali
cheer.gif
.

Torej, jaz pravim tako. Naj crkne, kar ima za crknit, ker na pogorišču bodo nastala podjetja s produkti, katere bo kdo dejansko kupval zato ker so dobri in za pošteno ceno, ne pa zato, ker bo dobil 1000 EUR subvencije ali pa ker mu bo vlada tako naročila.

Sicer pa (žal mi je, da nisem že prej zaključil, kot sem napisal), s teboj je brez veze debatirat, ker sam sebe zanikaš.
aplauz.gif
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Stroški v primeru selitve so precej manjši kot stroški plač v enem letu podjetja.. Izračun števcev je bil da bi se preselitev v bosno obrnil po 8 mesecih...

še enkrat pomoč podjetju je slabše kot imeti ves ta folk na zavodu...
podjetje z recimo 300 zaposlenimi je cca za jurja neto...
je 543.000 eu.. pa tuki še niso stroški dela in vse ostalo....
mislim, da spet lapaš na pamet.....
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
kje sem se zanikal... ob tvoji predpostavki naj crknejo firme ljude bodo na zavodu, plačevali pa bodo davkoplačevalci......

obremenitev gospodarstva bo še večja in tudi ostala podjetja postanejo nekonkurenčna....... in to je tvoj račun za uspešnost....

pa še nekaj kam bi ti po scenariju 30.000 brezposelnih prekvalificiral... v obiralce sadja... no konkretno povej.... govorim za slo...

30.000 krat zajamčena plača to je cca 589 ojrou to je 17.670.000 ojrou na mesec + izplačilo pokojnin + stroški države + socialne podpore+ otroški dodatek + nadomestila za nego in varstvo otroka...............

no povej da slišim....... bolje da vse crkne pa pazi nimajo vsi zajamčeno plače, proadajo firme z strokovnim kadrom
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Aha, torej dobrine se dražijo, ljudje bodo pa še vedno za iste plače veselo delali in standard bo isti?
Zgoraj si v enih postih lapal o nekih nemirih in uporu delavcev, tukaj pa bodo pa delavci full hepi, ker bodo lahko delali, sicer bo standard zgrmel direkt dol, ampak bodo pa delali .

Torej, jaz pravim tako. Naj crkne, kar ima za crknit, ker na pogorišču bodo nastala podjetja s produkti, katere bo kdo dejansko kupval zato ker so dobri in za pošteno ceno, ne pa zato, ker bo dobil 1000 EUR subvencije ali pa ker mu bo vlada tako naročila.

Nimam kaj dodati
467716-post_slo.gif

Tudi jaz se umikam iz te teme!