Star cayenne

hogan

Fizikalc
10. okt 2011
354
95
43
Cene starih porsche cayennov so na dnu. Ker letno naredim samo cca 8.000 km in imam občasno potrebo po večjem vozilu, me zanimajo letni stroški tega vozila. Kako je s servisi?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.662
6.705
113
pri taščici
In srecneze, ki morajo poznati kozolcarje ki ne delajo po porsche tarifi.
Tudi jaz bi ga imel (ali pa A8) ampak ugotavljam da poceni rabljena vozila poceni vozila premium.znamk) niso zastonj poceni. Ker je veliko okvar, ali pa so deli samo original in nesramno dragi (tudi potrosni.material).Če imaš sreco, da nimaš izrednih okvar potem je zna biti to dober nakup. V nasprotnem primeru pa.....ga znaš hitro prodajat za.pol nabavne cene
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
Sej tale cayene je samo rebrandan VW Touareg, tako da neka eksotika v strojnem smislu ravno ni. Še vedno pa ne pomeni da je vzdrževanje poceni.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Ideja avtorja teme je v tem, da naredi malo kilometrov. Takšna zverina verjetno s predlaganimi kilometri res ne bi smela imeti težav. Stroški za tekoče vzdrževanje (gorivo, pnevmatike, manjši obrabljeni deli) pa tudi ne bi smeli biti previsoki. Če pa kaj crkne, pa - jebi ga - nisi zapravil niti toliko kot tisti, ki kupi Cliota. Ga skoraj lahko pustiš za cesto :)
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Mogoče bi šlo če:
  • Bi imel znanje/prostor/orodje/veselje, da bi ga šrafval sam
  • Bi imel veze na odpadih po celi Evropi za nabavljat rezervne dele
  • BI imel še en avto za premostit tedne, če ne kar mesece "downtima"
In se veda kot je že nekdo zgoraj rekel.... "pogum".
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
ja za met parkiranga pred bajto je top :cool:
drugače pa ravno pojem zanesljivosti ali poceni vzdrževanja pa res ni
 
5. apr 2015
1.404
727
113
Hmm.. Pa dajmo predlagat, kaj pa je prestižni suv za do 10k za malo km in relativno zanesljiv ter sprejemljiva cena vzdrževanj. Range rover, kak mercedes, od alfe stelvio al kaj je, jaguar, Q audiji? Na pamet streljam.
 
  • Všeč mi je
Reactions: hogan

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.628
113
Marlbor
Pojdi ga v živo pogledat, boš hitro ugotovil, da je 7 jurjev ogromno za tak znucan avto. Že na sliki se vidi, da so vsi gumbi znucani, vse ščohano.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
Hmm.. Pa dajmo predlagat, kaj pa je prestižni suv za do 10k za malo km in relativno zanesljiv ter sprejemljiva cena vzdrževanj. Range rover, kak mercedes, od alfe stelvio al kaj je, jaguar, Q audiji? Na pamet streljam.

To je problem. Če delaš malo ali veliko km je vseeno, tak SUV te stane lahko hitro 5k EUR na servis, če imaš srečo in dobiš ustrezno zjahanega lahko že prvo leto pustiš za enga novega kliota denarja v njem. Problem je da so taki avto večinoma redno vzdžrevani smao par let, potem jih kupi nek "čufur" in jih zvozi do konca oz. dokelr se ne začnejo resni stroški, potem pa samo še menja lastnike. Tako da št. lastnikov pri teh vozilih pogosto presega 10, pa verjemi da vsak od teh lastnikov je nekaj vložil v avto ampak ko je tretjič moral vzet jurija iz denarnice je šel avto v prodajo.

Sprejemljivo ceno vzdrževanja imaš neluksuzne luksuzne terence, recimo kia sorento ali hyundai santafe.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

hogan

Fizikalc
10. okt 2011
354
95
43
Kaj pa Range rover Evoque? Je ta po vzdrževanju nekje na sredi med cayennom in sorento?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
pri teh kravah vidim probleme pri kakšnih elektronskih modulih, ostalo se še vedno nekak lahko znajdeš, rabljenih na po delih je ze dosti itd, za elektroniko pa neke hudo rabljene stvari gor dat, je pa vedno hudo začasna rešitev če dela.

evoque mi deluje še mal pre nov za ugodno šraufanje
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Tukaj je najbolj pomembna domača naloga. Ker če ima nek avto tovarniško napako, potem ti teh rabljenih rezervnih delov ne boš dobil, ker so vsi okvarjeni ;).
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Hmm.. Pa dajmo predlagat, kaj pa je prestižni suv za do 10k za malo km in relativno zanesljiv ter sprejemljiva cena vzdrževanj. Range rover, kak mercedes, od alfe stelvio al kaj je, jaguar, Q audiji? Na pamet streljam.
Pri 10+ starem amortiziranem SUV-ju, pa čeprav ob nakupu visokega cenovnega razreda, jaz ne vidim popolnoma nič prestižnega, ampak dobesedno ciganski voz, v katerem se praviloma prevažajo ćefurji z zajetno kriminalno kartoteko. Pa to velja tako za stare Cayenne, X5-ke, Touarege, Q7, zraven pa še limuzine ranga A8, BMW 7 ipd.. In seveda, obstajajo izjeme, ki pa so žal res v manjšini - da se ne bo takoj prepoznal kdo, ki vozi kaj od zgoraj naštetega.