Stajerska AC je za posr*t

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Se vozim tam, ko grem tankat, ampak tisto je itak propadlo vse, jaz bi itak to vse podrl in zaprl, pa naj bo samo preko AC prehod, pa do prvega izvoza na AC ni treba vinjete, pa rešeno, ne pa da se tista obmejna ciganija ohranja.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
Samo še števec daš popravit, pa bo
evil.gif
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
Če si že vodo ven potegnil - da se vgraditi individualne števce. Sicer se račun še vedno plača glede na glavni števec vhoda, ampak deli pa se po deležih porabe.

Tisto drugo pa ... poglej v Kalifornijo. Ko je vode dovolj, se zdi to absurdno (kot si želel prikazati), ko je pa zmanjkuje, pa začnejo ločeno meriti in obračunavati vodo za zalivanje, za to, za ono ... kar se da. Ali pa pavšalno vodo podražiti toliko, da si spodnjih15% ne more več privoščiti in se odselijo v Washington, kjer je vode dovolj, bogatejši pa lahko naprej namakajo puščavo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
No saj, naj bo kompliciranje tam, kjer se to splača, v sahari ali kaliforniji, kjer res vsaka kapljica vode nekaj pomeni. Ampak pri nas zaenkrat to ni treba, vgradnja števca..koliko košta? teh nekaj eurov razlike na mesec, pa še to vprašanje če se obrestuje. Če bi šle cene gor, pa mogoča ja, tako kot s štromom.

Pri nas podobno kot z vodo ni problema z AC, so v OK stanju, problem so regionalne. Naj se pri regionalnih začne komplicirat in iskat nove vire prihodka, pri AC to, imo, ni potrebno.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Prvo se je 2 uri ali koliko pražil na soncu v gužvi, verjetno je z višjo hitrostjo saniral zamujen čas.

Tudi meni konkretno nabije živce, ko sem v koloni, že celi zakrčen postanem od toliko sedenja in druge ni, kot da po gasu rukneš, da prideš prej do cilja.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik Jado pravi:
zakaj goniš skoraj 170?

To je napaka na števcu, moraš razumet, da je avto star 37 let in da vse ni več v nulo, poglej uro, glavni kazalec tudi ni več čisto pravilno nastavljen.

al pa je res šlo mogoče za trenutno nepazljivost oz prehitevanje
 
Nazadnje uredil moderator:
13. jul 2011
2.677
626
113
ksz

na splošno DARS res pretirava z omejitvami na gradbiščih oz. ob posebnih pogojih
na Rebrnicah, ki jih je omenjal @poldo, se zgodi, da ob vsaki malo močnejši burji (če je premočna itak hitro cesto zaprejo) omejijo hitrost na 40 km/h. Imam občutek, da to počnejo, da se lahko potem sklicujejo na neprilagojeno hitrost - recimo če burja odtrže tisto zeleno blendo med pasovoma in jo odnese v kak avto in ga poškoduje.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Veš kaj sem jaz opazil, problem je tranzit.

Recimo..imaš močan veter in delo na cesti, pasovi so zoženi na dva, od tega je levi širok recimo samo dobra 2m, tam tranzit itak ne sme voziti. ampak, scenarij...pelješ se ti po levem, desno je tovornjak, razmamak med vama je nekaj decimetrov. Pride do sunka vetra in tovornjak rukne v tebe, razplet verjetno ni ugoden za tebe, kajti levo je železna ograja, verjetno te lepo zmeče.

In zaradi tranzita pač morajo biti takšne omejitve, za osebne je seveda preveliko pretiravanja to, in barabini še naredijo tako, da potem tam postavijo radar. Zdaj če radar deluje ali ne, ne vem, ampak jaz raje vedno spustim na 60, pa potem pač pospešim nazaj na 100.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
včeraj pri bistrici smer ljubljana, trije pasovi, oni zaprejo dva, ker pospravljajo odpadno vejevje. ob 12ih podnevi ... 3 km kolone. da ne štejem še preostalih 4 gradbišč v smeri LJ. idioti. naj delajo proti večeru in ponoči, ne pa ko je prometa največ, kre.te.ni.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Ponoči mora biti delo višje plačano, kot podnevi, potem pa bi spet stalo to par miljonov več?
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Na primorski tudi pospravljajo vejevje (pa še precej več ga je) pa zaprejo samo odstavni pas in ni nobene gužve.
Problem je v organizaciji posameznih terenskih sekcij in štajerska vsekakor ne spada med bolj učinkovite.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Tudi na štajerski so pospravljali vejevje in je bil zaprt samo odstavni. Poleg tega so sanirali en celoten breg, kjer se je zgodil plaz in to tako da so uredili odtoke in utrdili breg (beton), pa so vse naredili z zaprtim odstavnim.

očitno je odvisno od del ki so potrebna, nekje je pač, zaradi specifike, potrebno zapreti več cestišča, nekje manj, jasno pa je tudi, da folk jamra samo takrat, ko je nekaj negativnega, pohvali pa se redko kdaj kaj.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
V torek je bil samo odstavni pas zaprt, pa traktorji so tam plesali (kar nevarno blizu voznega pasu). Je pa dejstvo, da različne terenske sekcije Darsa delujejo različno. Eni so večji šalabajzerji od drugih. Madona, saj moraš biti res totalen osel, če odobriš zaporo prehitevalnega pasu zaradi košnje trave v jutranji konici, in to v smeri močno povečanega prometa (videl primer med Vrhniko in Ljubljano, kolona dolga preko 5 km). In Darsu še zdaj ni jasno, da moraš imeti na relaciji Razdrto-Ljubljana-Maribor vedno odprta dva pasova v eno smer, neglede na to, kaj delaš, magari če samo štrihaš črte.
 

bles

Pripravnik
18. sep 2007
257
2
18
54
Citat:
Uporabnik keber pravi:
In Darsu še zdaj ni jasno, da moraš imeti na relaciji Razdrto-Ljubljana-Maribor vedno odprta dva pasova v eno smer, neglede na to, kaj delaš, magari če samo štrihaš črte.

ma dol jim visi za pretočnost prometa.

bles