Stajerska AC je za posr*t

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kaj pa bi naredil? Stanje na cestišču je porazno in je treba sanirati.

Kdaj bi delal, poleti, pozimi? Edino, kaj bi lahko, da bi pač delali 24/7, tudi ponoči, a to vprašanje koliko mio dodatnega € bi prineslo...

Jaz ne vem kolk si star, ampak jaz ne pomnim dneva, da na tem 100 km odseku nebi bilo neke zapore in dela.

Včeraj zjutraj je proti LJ bil prvi dan po kar nekaj časa, ko ni bilo nobene delovne zapore. So pa že bile nastavljene rumene oznake za zožanje, ki so ga uredili tekom včerajšnjega dneva.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
Pa kaj je komu jasno kaj tu sploh delajo? A bodo dejansko samo sredinsko ograjo menjali?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Nekako je treba ustvarit gospodarsko rast, te zaščitne ograje okoli celja so iz EU denarja črpane.

Tisto tam okoli šempetra pa je bilo potrebno sanacije, ker je bila grozna cesta. No..saj drugi pas je tudi, tako da pričakujem, da kmalu sanirajo tudi to.
kaj ko bi EU dala še kak evro za obnovo tistih nekaj mostov ki imajo polovično zaporo da bi dala kak evro za kakšen dodatni pas za zavijanje levo v križišču za kak pločnik ob sicer ne ravno široki cesti med krajema kjer otroci hodijo pes v šolo (pravzaprav zaradi ne pločnika jih starši vozijo) itd... Ne, Evropa ima denar da postavljamo ograje sredi polj oziroma tam kjer je bila najprej avtocesta potem pa so ob njej zrastle hiše in je kar naenkrat postal hrup neznosen. Saj je investitor/ kupec vedel kje gradi /kupuje. Prej bi rekel da bi železnice potrebovale proti hrupne ograje
 
I

Izbrisan uporabnik #488



po stari čez Trojane, štopl, ko greš nazaj na AC
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
V realnem življenju ne deluje drugo kot palica in korenček. Vsi ostali koncepti so pravljice.
Malo verjetno je, da bi imeli omrežje, ki bi omogočalo povsem prosto konkurenčno izbiro, zato je potrebno malo pomagati, da bi to delovalo. Cestnina bi morala biti glede na prevožen km, cena pa glede na to v kakem stanju je cesta. Če je brezhibna, kar ugotavljajo neodvisne inštitucije in analiza pretoka prometa, 100 enot, če so luknje, dela na cesti, pač ustrezno manj enot (npr. 50 enot). Če se ve, da je neka ura ali (sobotni) dan konica, je za uporabnika to dražje (npr. 120 enot). Naj se izogne špici, kdor bi rad privarčeval in si to lahko privošči.
Upravljalci cest (upam, da bi jih bilo več), bi v takem primeru imeli ekonomski interes, da dobijo maksimum in da stvari izvajajo tako, da ga v največ primerih imajo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Kaj potem predlagaš stanovalcem blokov, ki plačujejo pavšalno vodo glede na mesečni račun celotnega vhoda in pač preračunano na število prijavljenih ljudi v stanovanju? Napravo ki bi merila kvaliteto vode in potem bi se temu primerno tudi obračunala, potem odvisno če kuhaš z vodo, jo piješ ali se tuširaš z njo? Če bi je več rabil ponoči, zjutraj, ko je suša?

Hudo kompliciranje, bi jaz temu rekel.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Včeraj sem imel smolo, ker mi je ostal na voljo le avto brez vinjete. Na izbiro vlak, prevozi.org, avtobus..?
smile-1.gif


Vseeno sem se zaradi mobilnosti odločil za vinjeto.

In kaj sem dobil, delo na cesti, zastoje, ok nesreča se zgodi in še dolgo "potovanje", 2x dlje kot običajno.

Le kako se počuti turist od Šentilja do Maclja poleti, ko ga za par km kolone nategnejo z vinjeto.

Dejstvo je, da pri nas ne j.... sistema.

Tile delavci so začeli z delom verjetno ob 7:00 in v največji konici naredili nenormalen zastoj, ker postavljajo ločilno ograjo, ko bo kasneje delo zaradi protihrupnih ograj.

V tujini razumejo, da ja AC žila preživetja in se take zadeve delajo tudi ponoči, ko se promet umiri, pri nas je zgodba drugačna.

Isto v Mariboru, sredi jutranje oziroma popoldanske špice debili (ne morem rečt drugo) barvajo talne oznake in s stožcem zaprejo pol ceste...

Nikakor pa ne razumem, da AC MB-LJ ne more biti polno odprta, da morajo na tem "kratkem" odseku nonstop nekaj delati pa čeprav NEUMNOSTI, ki niso nujne = te protihrupne ograje.

Tu ma nekdo spet hudi biznis v ozadju.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Sem ravno mislil vprašat kaj je to za en avto? Že diši po oldtimerju ...ali je že? (rešetke pod šipo na havbi
grims-1.gif
)..
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
protihrupne ograje so ogromen biznis ja, pa še EU financira, torej idealno da si nekdo napolni žep.

Ampak kaj čemo drugega...država ni imela dela, s tem je zdaj vsaj malo zagnala gospodarstvo.

Tisto pri šempetru je pa obvezno, saj je cesta bila porazna, popraviti bo tudi potrebno drug pas, saj je tam isto slabo.

Torej dela so potrebna, večje vprašanje je, zakaj so dela potrebna tako pogosto. Ali ne vemo nekaj naredit kvalitetno, ali je nemogoče (zaradi terena ali česa drugega?), ali pa se dela namerno tako površno, da se potem lahko spet cuza dinarčke čez nekaj let.

Drugače pa...idi enkrat v Graz po AC iz šentilja, meni je njihova AC na tej relaciji slabša, ko naša v LJ.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Sem ravno mislil vprašat kaj je to za en avto? Že diši po oldtimerju ...ali je že? (rešetke pod šipo na havbi
grims-1.gif
)..

Je že, 1978 letnik. Opel commodore c 2.5s (77k km)
Včeraj sem še imel "srečo", da je bilo precej toplo
priden.gif


Fajn gre sicer
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.726
113
seveda je slabša, saj je še od časa hitlerja. oni jo bodo zdaj porihtali pa je fertik, mi smo jo vmes ze 5x. in jo še bomo 5x.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Bomo videli...tam ko so delali asfalt preko betona se že delajo neravnine in podobno nabija, kot je prej pri betonu.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Ampak imam v spominu, da jo urejajo, tisti del pri Wildonu.

No, v soboto sem bom peljal pa da vidimo
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Rihtajo ja, od wildona naprej niti ni tako slaba...mogoče je še kje vmes kaj ja.

Ampak direktno od meje, ko zaviješ v lepo jodlarijo pa te tako v rit naruka, da ti je takoj žal da se ne voziš po lepi naši AC
wink-1.gif
 

damirj

Guru
9. maj 2012
5.244
2.379
113
So biznis ja, ampak naredile so pečat na naše avtoceste. Marsikje bi bilo že skoraj nujno postaviti tretji pas, pa ga zaradi protihrupnih ograj ni več moč narediti. Te protihrpne ograje so itak kar neki, gužva na avtocestah bo vsako leto večja, mi pa si gremo naredit na mesto tretjega pasu neke klinčeve ograje
bonk.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kaj potem predlagaš stanovalcem blokov, ki plačujejo pavšalno vodo glede na mesečni račun celotnega vhoda in pač preračunano na število prijavljenih ljudi v stanovanju? Napravo ki bi merila kvaliteto vode in potem bi se temu primerno tudi obračunala, potem odvisno če kuhaš z vodo, jo piješ ali se tuširaš z njo? Če bi je več rabil ponoči, zjutraj, ko je suša?
Hudo kompliciranje, bi jaz temu rekel.
No, pa imejmo vse pavšal. Zakaj bi sploh imeli v bloku števec? Hudo kompliciranje. Zakaj kdo rabi vodo, je njegova stvar. Če imaš v mislih neko kvazi socialo, potem naj CDS vsaki osebi krije 50 litrov vode na dan in to je to. Ko voda ne ustreza standardom (npr. pred Železniki pred leti), naj se tista poraba zaračuna po nižji ceni.
Ko je suša, naj bo voda dražja. Ne pa da so omejitve, ki se jih nekateri držijo, drugi pa dobijo kazen, ker so z vodo od pranja solate zalili rože. Zalivanje je prepovedano, odpadna voda mora v odtok. Tema o tem je bila kako leto nazaj na alterju. Če bo voda dražja ob suši, se bo delno zmanjšala poraba, delno pa se bo povečal denarni tok, ki omogoča novo investicijo, da se zagotovi več vode. Upravljalec (dobro, če ne bo to ravno državno podjetje) bo zainteresiran, da najde vir vode tudi za sušno obdobje, da ne bo ravno času ko bi lahko zaslužil največ, redukcij.
Zakaj imamo dve tarifi pri obračunu elektrike? Zakaj imajo v tujini precej navite cene goriva na avtocestnih črpalkah?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Citat:
Uporabnik damirj pravi:
So biznis ja, ampak naredile so pečat na naše avtoceste. Marsikje bi bilo že skoraj nujno postaviti tretji pas, pa ga zaradi protihrupnih ograj ni več moč narediti. Te protihrpne ograje so itak kar neki, gužva na avtocestah bo vsako leto večja, mi pa si gremo naredit na mesto tretjega pasu neke klinčeve ograje
bonk.gif

Tam se pač lahko odstavnega spremeni v tretjega, pa rešeno, za tistih 10km avtoceste ne bi smelo imeti bistvenega vpliva.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Rihtajo ja, od wildona naprej niti ni tako slaba...mogoče je še kje vmes kaj ja.

Ampak direktno od meje, ko zaviješ v lepo jodlarijo pa te tako v rit naruka, da ti je takoj žal da se ne voziš po lepi naši AC
wink-1.gif

Pelji se čez stari mejni prehod, če si upaš...
evil.gif


Kako je na naši strani...