Stajerska AC je za posr*t

nejc111

Pripravnik
15. sep 2007
599
12
18
Sam imam svoje pravilo, da v tunelih, skozi katere se vidi vozim z nezmanjšano hitrostjo. V tunelih, skozi katere se ne vidi pa do 10km/h nad omejtivijo. Poleg tega se izogibam menjavanja pasov v tunelu, v kolikor ni potrebno. Tudi varnostno razdaljo držim takšno kot je potrebno, poleg tega gledam vedno vsaj tri vozila pred menoj. V kolikor tretji pred mano začne zavirati stopim iz gasa oz. vgasnem tempomat, da se začnem počasi ustavljati. Primer: iz Dolenjske proti LJ, takoj za zadnjim tunelom je razcep. Sam se vedno že pred tunelom postavim na desni pas in vozim za vozilom pred menoj. Se najdejo padalci, ki v zadnjem trenutku v tunelu zamenjajo pas in se postavijo med dva vozila z že tako zmanjšano varnostno, da začnejo vsi bremzat.

Aja če je omejitev v tunelu 80, grem vedno vsaj 95 oz toliko, da nisem ovira tovornjakom.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Citat:
Uporabnik amacar pravi:
Mogoče se vozijo 100, ker je omejitev 100km/h...

Trojanski tuneli imajo tudi vmes enako omejitev.

Sam v tunelih nikoli ne vozim nad 110 km/h.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.800
113
Jaz sem šel enkrat skozi enega (Golovec) cca.250, ker sem se bal, da bi mi omet s stropa padel na avto in sem hotel čimprej skozi, so bile ravno v modi takšne zadeve
evil.gif
 

LatkaGravas

Pripravnik
26. maj 2015
266
0
16
Citat:
Uporabnik Dik pravi:
Meni ni jasno zakaj se lahko ljudje vozijo v tunelu 100kmh, cim pa pride ven pa takoj gas na 130kmh, seveda potem pred naslednjim tunelom spet bremza na 100kmh ali manj
stupid-1.gif
+1
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.800
113
In če dodaš še dejstvo, da smo dejansko plačali za vrednost štiripasovnice.....
grin1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

In dejstvo, da se vozimo samo po enem pasu, ker se nonstop nekaj dela...
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Citat:
Uporabnik Dik pravi:
Meni ni jasno zakaj se lahko ljudje vozijo v tunelu 100kmh, cim pa pride ven pa takoj gas na 130kmh, seveda potem pred naslednjim tunelom spet bremza na 100kmh ali manj
stupid-1.gif

Ne pozabi, da se bremza praviloma na prehitevalnem pasu, ob vhodu v predor zmanjša nekje na 80-90, nemalokrat pa potem celo že v predoru pospeši nazaj na svojih 120-130. Razumi kdor more.

Tudi jaz vozim 110. Po števcu.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.726
113
tam kjer ni odstavnih pasov je to Hitra cesta z omejitvijo 110 km/h. Zmagovalno za jadralce "evil"
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Pomurska je mislim da na 100kmh omejena, prav obupno se je tam peljat, če nimaš avta s tempomatom si lahka tarča.

Potem pa imaš šleparje ki vozijo 90kmh, ti pa greš prehitevat s 100kmh, ker kao več ne smeš...to pa je varno ja, da prehitevaš šlepar na razdalji 1km ali še več...
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.576
9.810
113
40
MB
Danes je sele caga
smile-1.gif

Zgleda so koncali ker pospravljajo te betonske ograje
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.123
655
113
ne, ne pospravljajo.

ampak preurejajo oz. sedaj bo drugje zapora skoraj do izvoza dramlje (smer MB). pa še par prometnih nesreč je blo zjutraj.

so pa vsaj pogrutali sistem, da sta zmeraj dva pasova v obe smeri, magari zoožana, kar se je izkazalo kot zelo dobra ideja, ker do sedaj (razen v času postavljanja/pospravljanja) nisem naletel na gužvo in je bil vedno tekoči promet, pa se dnevno vozim iz vranskega v mb.
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.771
6.164
113
blizu močvirne prestolnice
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Jaz sem šel enkrat skozi enega (Golovec) cca.250, ker sem se bal, da bi mi omet s stropa padel na avto in sem hotel čimprej skozi, so bile ravno v modi takšne zadeve
evil.gif

Čez Golovec ti omet nebi padel, si pa imel možnost dobiti na piskr pri Šentviškemu tunelu in to staremu delu.
grims-1.gif
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.576
9.810
113
40
MB
Citat:
Uporabnik matej_ pravi:
ne, ne pospravljajo.

ampak preurejajo oz. sedaj bo drugje zapora skoraj do izvoza dramlje (smer MB). pa še par prometnih nesreč je blo zjutraj.

so pa vsaj pogrutali sistem, da sta zmeraj dva pasova v obe smeri, magari zoožana, kar se je izkazalo kot zelo dobra ideja, ker do sedaj (razen v času postavljanja/pospravljanja) nisem naletel na gužvo in je bil vedno tekoči promet, pa se dnevno vozim iz vranskega v mb.

zdaj ne vem kako bo, vsaj mimo celje center, je sredinski pas postrgan asfalt pa je nizji kr precej, tak da dvomim da bota dva pasa v eno smer, sicer pa ... danes ko je bil samo en, sem zdaj nazaj rukno tempomat na 85 kmh, verjetno je blo par zivcnih zadaj
grin1.gif
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.697
1.397
113
Citat:
ZAPORE NA ODSEKU TROJANE – BLAGOVICA ZARADI ODPRAVE NAPAK OB IZTEKU GARANCIJSKE DOBE
24.6.2015

Delavci Darsa bodo v ponedeljek, 29.6.2015, pričeli s postavitvijo delne zapore avtocestnega odseka Trojane – Blagovica. Na odseku štajerske avtoceste bo namreč na območju viaduktov Vranke in Petelinjek bodo predvidoma od 2.7.2015 do 30.8.2015 potekala dela zaradi odprave napak ob izteku garancijske dobe. Dela na desni polovici (smer Ljubljana) se bodo izvajala od 2.7.2015 do 29.7.2015, dela na levi polovici (smer Celje) pa od 3.8.2015 do 30.8.2015.

V času dela vzpostavljena zapora prometa tipa C2+1+1. Zastojev zaradi zapore ne pričakujemo, razen v času postavljanja zapore. Dela bodo izvajala podjetja v stečaju oziroma za njih druga gradbena podjetja.

V sklopu te zapore se bodo izvajala dela, ki zajemajo odpravo napak ob zaključku 10 letne garancijske dobe, in sicer naslednje aktivnosti:
 Sanacija hidroizolacije in asfalta na viaduktu Petelinjek,
 Menjava ležišč na viaduktu Petelinjek,
 Sanacija dilatacije na viaduktu Vranke,
 Sanacija jeklenih elementov na sidranih pilotnih stenah,
 Sanacijska dela na ostalih objektih na trasi.

Zavedamo se, da vsako izvajanje del pod polovično ali popolno zaporo na avtocesti predstavlja veliko motnjo prometa in velike stroške vzdrževanja zapore. Zaradi navedenega se k sanaciji, ki zahteva zaporo avtoceste pristopi šele takrat, ko je obseg del in njihova nujnost tako velika, da je zapora ceste opravičljiva.

O izvajanju, časovnici in vrsti predvidenih obnovitvenih in vzdrževalnih del do konca leta ter zaporah povezanih z njimi, bodo uporabniki celovito in pravočasno obveščeni. Uporabnike vabimo, da se o razmerah na cestah se pravočasno pozanimajo na promet.si ali tel. 1970 oz. na brezplačnem odzivniku za stanje na avtocestah (080 22 44).

V družbi DARS d.d. uporabnikom avtocest želimo varno in strpno vožnjo.

vir: DARS