Stajerska AC je za posr*t

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
No, saj čez vikend bi bilo malo neumno kontrolirat tovoren promet, verjetno imajo jodlarji, enako kot naši, isto prepoved tovornega čez vikend?
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
ksz

Pa še ena cvetka. Zadnjič bi v predoru Kastelec kmalu nabasal enega reveža, ki mu je izgleda crknil avto in se je brez luči in varnostnih utripalk vlekel skozi predor s hitrostjo kolesarja.

Seveda ni v predoru nič utripalo ali kako drugače opozarjalo na nevarnost.

Važno je, da dajo omejitev 60 in vklopijo lightshow, kadar se ne dogaja nič.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
..
Bom pa še enkrat zapisal - žal našim "prometnim inženerem" (saj ne vem kak bi zapisal kaj so
tongue-1.gif
) ni jasno, da z "neosnovano*" omejitvijo dolgoročno povzročajo, da jih potem velika večina sploh več ne upošteva.
Že slišani "argument" - da če je omejitev 60 km/h se ljudje vsaj ne vozijo 120 km/h (ali 100 - čisto vseeno) je pa ... no sami dodajte.

In ja - ne vem ali se naj, ko se držim omenjnen omejitve, počutim neumno, "oslovsko" (kot je že zapisal Andy1), nategnjen ali celo kot ovira in s tem nevarnost na cesti.
crazy1.gif


Se mi pa zdi, da je tako ostro omejevanje hitrost posledica bojazni prevzema odgovornosti ozr. vedno bolj "amerikanizacije" in iskanje krivca - bog ne daj, da bi si kdo sam sebi priznal, da ni za na cesto oz. da je naredil napako - vedno se poskuša najti kdo drug, pa čeprav "na silo".

...

pravilno se reče "projektant prometne ureditve"
smile-1.gif

in do neke mere si si že sam odgovoril v zadnjem stavku, zakaj take omejitve. zadnjič sem bil na pijači s kolegom, ki se ukvarja s takimi stvarmi. mi je povedal njegovo izkušnjo izpred parih let. takrat je bilo gradbišče na AC, leva dva pasova sta bila zožana, na odstavnem pa je bilo gradbišče, od ceste ločeno samo s klemfixi. in se je zgodilo, da je med manevriranjem bager zapeljal preveč na levo med klemfixi in z zadnjim delom stroja segel na desni pas. ravno takrat je po desnem pasu peljal kombi, ki se ni mogel umakniti levo, zato je z ogledalom udaril v bager. vse skupaj ni bilo nič resnega, tudi škoda je bila praktično minimalna. a vseeno se je takrat našlo cel kup "generalov", ki so pametovali, zakaj omejitev 80 in ne 60, zakaj ločeno samo s klemfixi in ne morda z BVO. od takrat naprej vedno postavlja omejitev 60 in ga boli k**** o smiselnosti take omejitve.
in tu je problem. dokler stvari delujejo, je vseeno, kakšna je omejitev. ko pa pride do nesreče, nihče noče prevzeti odgovornosti, hkrati pa se takoj najde cel kup ljudi, ki z veseljem pokažejo s prstom na druge, samo da s sebe otresejo odgovornosti
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Čudno tole v Avstriji s kontrolo vinjet, ker pol je bil Čeh res bukov. Po navadi so tudi konfini, če je cesta zaprta za vse in preusmeritev na parking za kontrolo.

Ne, niso. Sem tam to že večkrat videl, pa nikoli nobenih zapor, le znaki na semaforju. Za normalne je to dosti, vsakič pa kakega heroja vidim, ki udari mimo. Za take je ponavadi na izvozu iz počivališča policaj parkiran. Verjetno stane veliko več kot le kazen za vinjeto
wink-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sass pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
..
Bom pa še enkrat zapisal - žal našim "prometnim inženerem" (saj ne vem kak bi zapisal kaj so
tongue-1.gif
) ni jasno, da z "neosnovano*" omejitvijo dolgoročno povzročajo, da jih potem velika večina sploh več ne upošteva.
Že slišani "argument" - da če je omejitev 60 km/h se ljudje vsaj ne vozijo 120 km/h (ali 100 - čisto vseeno) je pa ... no sami dodajte.

In ja - ne vem ali se naj, ko se držim omenjnen omejitve, počutim neumno, "oslovsko" (kot je že zapisal Andy1), nategnjen ali celo kot ovira in s tem nevarnost na cesti.
crazy1.gif


Se mi pa zdi, da je tako ostro omejevanje hitrost posledica bojazni prevzema odgovornosti ozr. vedno bolj "amerikanizacije" in iskanje krivca - bog ne daj, da bi si kdo sam sebi priznal, da ni za na cesto oz. da je naredil napako - vedno se poskuša najti kdo drug, pa čeprav "na silo".

...

pravilno se reče "projektant prometne ureditve"
smile-1.gif

in do neke mere si si že sam odgovoril v zadnjem stavku, zakaj take omejitve. zadnjič sem bil na pijači s kolegom, ki se ukvarja s takimi stvarmi. mi je povedal njegovo izkušnjo izpred parih let. takrat je bilo gradbišče na AC, leva dva pasova sta bila zožana, na odstavnem pa je bilo gradbišče, od ceste ločeno samo s klemfixi. in se je zgodilo, da je med manevriranjem bager zapeljal preveč na levo med klemfixi in z zadnjim delom stroja segel na desni pas. ravno takrat je po desnem pasu peljal kombi, ki se ni mogel umakniti levo, zato je z ogledalom udaril v bager. vse skupaj ni bilo nič resnega, tudi škoda je bila praktično minimalna. a vseeno se je takrat našlo cel kup "generalov", ki so pametovali, zakaj omejitev 80 in ne 60, zakaj ločeno samo s klemfixi in ne morda z BVO. od takrat naprej vedno postavlja omejitev 60 in ga boli k**** o smiselnosti take omejitve.
in tu je problem. dokler stvari delujejo, je vseeno, kakšna je omejitev. ko pa pride do nesreče, nihče noče prevzeti odgovornosti, hkrati pa se takoj najde cel kup ljudi, ki z veseljem pokažejo s prstom na druge, samo da s sebe otresejo odgovornosti

Namesto da bi štrafnili butlja na bagerju.

Sicer pa: vedno naj postavjo tisto kovinsko ograjo, pa bo vedno lahko 80.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
V tunelu še vedno utripa rumena utripajoča luč, hitrost je še vedno omejena na 60km/h, in tistih 200m avtoceste, kjer (ne)postavljajo protihrupno ograjo, je še vedno tam in za 200m omeji hitrost na 130km/h. Napredka pa pri obeh stvareh ni videti.

Očitno so se odločili kar tako pustiti.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
Te kište pri Šempetru in Celju po moje niso aktivne. Se dnevno vozim mimo in sem si parkrat, ko se je kolona premikala res po polžje zadevo ogledal pobliže. Izgleda kot da je na kanto samo nalepljena črna nalepka. Prava ima tam steklo. Če bi bile te kible prave nebi utegnili položnic printat tako hitro
smile-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Protihrupne ograje delajo cel teden in tudi na tistih 200 metrov so v zadnjem tednu kar nekaj naredili. Večino ograje je že, delno postavljali v zadnjem tednu, zadnje dni so del zasipovali s peskom spodaj itd... Delajo, delajo... Ne piši laži.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.245
4.808
113
Citat:
pravilno se reče "projektant prometne ureditve"
smile-1.gif

in do neke mere si si že sam odgovoril v zadnjem stavku, zakaj take omejitve. zadnjič sem bil na pijači s kolegom, ki se ukvarja s takimi stvarmi. mi je povedal njegovo izkušnjo izpred parih let. takrat je bilo gradbišče na AC, leva dva pasova sta bila zožana, na odstavnem pa je bilo gradbišče, od ceste ločeno samo s klemfixi. in se je zgodilo, da je med manevriranjem bager zapeljal preveč na levo med klemfixi in z zadnjim delom stroja segel na desni pas. ravno takrat je po desnem pasu peljal kombi, ki se ni mogel umakniti levo, zato je z ogledalom udaril v bager. vse skupaj ni bilo nič resnega, tudi škoda je bila praktično minimalna. a vseeno se je takrat našlo cel kup "generalov", ki so pametovali, zakaj omejitev 80 in ne 60, zakaj ločeno samo s klemfixi in ne morda z BVO. od takrat naprej vedno postavlja omejitev 60 in ga boli k**** o smiselnosti take omejitve.
in tu je problem. dokler stvari delujejo, je vseeno, kakšna je omejitev. ko pa pride do nesreče, nihče noče prevzeti odgovornosti, hkrati pa se takoj najde cel kup ljudi, ki z veseljem pokažejo s prstom na druge, samo da s sebe otresejo odgovornosti

Problem niso omejitve na cesti, bolj tiste v glavah, če bi vozniki zmanjševali hitrost tako kot je na tablah z omejitvijo, ne pa da se jih še 10 vrine zadnji trenutek v zočani pas in se potem kolona zaradi teh dinamičnih voznikov čisto ustavi in tako nastanejo zastoji in spet najbolj pisdijo tisti ki jih povzročajo...

ČE, bi lepo zmanjševali hitrost in se ne vrinjali, bi vse lahko potekalo res tekoče... in kakšen problem je če se pelješ 60 kjer je cestišče zoženo in imaš na eni strani klemfixe.... Z divjanjem v tem primeru ogrožaš vse ostale in sebe...

Res mam dosti teh egoističnih dinamičnih voznikov...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Protihrupne ograje delajo cel teden in tudi na tistih 200 metrov so v zadnjem tednu kar nekaj naredili. Večino ograje je že, delno postavljali v zadnjem tednu, zadnje dni so del zasipovali s peskom spodaj itd... Delajo, delajo... Ne piši laži.

Tistih 200m pacajo ze cel mesec in za tistih 200m je tam zapora ze cel mesec. Kako lahko reces, da pisem lazi, ko bo sigurno kaksen Alterask ki se dnevno vozi mimo, lahko potrdi, da je tam delo ze cel mesec.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.245
4.808
113
Citat:

PS: Nekaj mi tudi ni jasno...zakaj je bilo pred leti skozi vasi omejitev 60 (ex-yu), sedaj pa je 50, čeprav so avti bolj "prijazni" če zadaneš pešca in pa tudi (verjetno oz. predvidevam) se prej ustavijo kot takrat? Je pa res to, da folku ni mar dosti za svoja življenja...

bonk.gif


Predlagam, da na tebi preizkusimo, kako izgleda če te zadane avto pri 60, 50 in 30kmh...saj praviš da so avti sedaj mnogo bolj prijazni do pešcev... in bi bilo mogoče celo za predlagat da v naselju dvignejo hitrost na 70kmh, saj so vsi vozniki sposobni pravočasno ustaviti avto pred otrok ki prileti na cesto...

Če si vsaj malo razgledan (lahko malo poiščeš po internetu), lahko ugotoviš, da je z višjo hitrostjo število smrti in poškodb rapidno dviga,
primer v tabeli spodaj:
30kmh = 15% smrtnih primerov
50kmh = 50% smrtnih primerov
60kmh = 86% smrtnih primerov

killspeed.gif


Avti so predvsem bolj prijazni do voznikov, za pešce, ja so določene izboljšave, samo še daleč od tega da bi opravičevali višjo hitrost v strjenih naseljih, je pa kar nekaj omejitev na določenih , mestih, ki bi se jih vseeno dalo spremeniti...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Andy bo počasi rešen:
Citat:
Štajerska avtocesta danes:
- Danes bodo zaprli vozni in odstavni pas med priključkoma Celje/zahod in Žalec/Arja vas proti Ljubljani. Zapora bo do nedelje, 31. maja. V konicah pričakujemo najmanj 5 km zastoja.
Jaz sem jih dnevno opazoval in nisem imel občutka, da ne bi nič delali. Vrtanje, betoniranje temeljev, postavljanje stebrov, vstavljanje lamel, utrjevanje roba ceste, postavljanje betonskih ograj. Zadnja dva ali tri dni jih ni, ker so očitno končali pred rokom in so morali počakati, da zaporo povečajo in končajo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Tudi tunel, ta vikend, ni imel več omejitve 60km/h in tiste uradne jame ni bilo več.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
O, to pa je dobra novica. Tuneli so navadno večji problem. Ko so bili prespolzki ob mokrem vozišču, je trajalo skoraj leto, da so našli rešitev.