Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
..
Bom pa še enkrat zapisal - žal našim "prometnim inženerem" (saj ne vem kak bi zapisal kaj so) ni jasno, da z "neosnovano*" omejitvijo dolgoročno povzročajo, da jih potem velika večina sploh več ne upošteva.
Že slišani "argument" - da če je omejitev 60 km/h se ljudje vsaj ne vozijo 120 km/h (ali 100 - čisto vseeno) je pa ... no sami dodajte.
In ja - ne vem ali se naj, ko se držim omenjnen omejitve, počutim neumno, "oslovsko" (kot je že zapisal Andy1), nategnjen ali celo kot ovira in s tem nevarnost na cesti.
Se mi pa zdi, da je tako ostro omejevanje hitrost posledica bojazni prevzema odgovornosti ozr. vedno bolj "amerikanizacije" in iskanje krivca - bog ne daj, da bi si kdo sam sebi priznal, da ni za na cesto oz. da je naredil napako - vedno se poskuša najti kdo drug, pa čeprav "na silo".
...
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Čudno tole v Avstriji s kontrolo vinjet, ker pol je bil Čeh res bukov. Po navadi so tudi konfini, če je cesta zaprta za vse in preusmeritev na parking za kontrolo.
Citat:
Uporabnik sass pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
..
Bom pa še enkrat zapisal - žal našim "prometnim inženerem" (saj ne vem kak bi zapisal kaj so) ni jasno, da z "neosnovano*" omejitvijo dolgoročno povzročajo, da jih potem velika večina sploh več ne upošteva.
Že slišani "argument" - da če je omejitev 60 km/h se ljudje vsaj ne vozijo 120 km/h (ali 100 - čisto vseeno) je pa ... no sami dodajte.
In ja - ne vem ali se naj, ko se držim omenjnen omejitve, počutim neumno, "oslovsko" (kot je že zapisal Andy1), nategnjen ali celo kot ovira in s tem nevarnost na cesti.
Se mi pa zdi, da je tako ostro omejevanje hitrost posledica bojazni prevzema odgovornosti ozr. vedno bolj "amerikanizacije" in iskanje krivca - bog ne daj, da bi si kdo sam sebi priznal, da ni za na cesto oz. da je naredil napako - vedno se poskuša najti kdo drug, pa čeprav "na silo".
...
pravilno se reče "projektant prometne ureditve"
in do neke mere si si že sam odgovoril v zadnjem stavku, zakaj take omejitve. zadnjič sem bil na pijači s kolegom, ki se ukvarja s takimi stvarmi. mi je povedal njegovo izkušnjo izpred parih let. takrat je bilo gradbišče na AC, leva dva pasova sta bila zožana, na odstavnem pa je bilo gradbišče, od ceste ločeno samo s klemfixi. in se je zgodilo, da je med manevriranjem bager zapeljal preveč na levo med klemfixi in z zadnjim delom stroja segel na desni pas. ravno takrat je po desnem pasu peljal kombi, ki se ni mogel umakniti levo, zato je z ogledalom udaril v bager. vse skupaj ni bilo nič resnega, tudi škoda je bila praktično minimalna. a vseeno se je takrat našlo cel kup "generalov", ki so pametovali, zakaj omejitev 80 in ne 60, zakaj ločeno samo s klemfixi in ne morda z BVO. od takrat naprej vedno postavlja omejitev 60 in ga boli k**** o smiselnosti take omejitve.
in tu je problem. dokler stvari delujejo, je vseeno, kakšna je omejitev. ko pa pride do nesreče, nihče noče prevzeti odgovornosti, hkrati pa se takoj najde cel kup ljudi, ki z veseljem pokažejo s prstom na druge, samo da s sebe otresejo odgovornosti
Buhnedej, pol ne bi mogel brezplodno jamrat.Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kaj če bi povprašal na dars?
Citat:
pravilno se reče "projektant prometne ureditve"
in do neke mere si si že sam odgovoril v zadnjem stavku, zakaj take omejitve. zadnjič sem bil na pijači s kolegom, ki se ukvarja s takimi stvarmi. mi je povedal njegovo izkušnjo izpred parih let. takrat je bilo gradbišče na AC, leva dva pasova sta bila zožana, na odstavnem pa je bilo gradbišče, od ceste ločeno samo s klemfixi. in se je zgodilo, da je med manevriranjem bager zapeljal preveč na levo med klemfixi in z zadnjim delom stroja segel na desni pas. ravno takrat je po desnem pasu peljal kombi, ki se ni mogel umakniti levo, zato je z ogledalom udaril v bager. vse skupaj ni bilo nič resnega, tudi škoda je bila praktično minimalna. a vseeno se je takrat našlo cel kup "generalov", ki so pametovali, zakaj omejitev 80 in ne 60, zakaj ločeno samo s klemfixi in ne morda z BVO. od takrat naprej vedno postavlja omejitev 60 in ga boli k**** o smiselnosti take omejitve.
in tu je problem. dokler stvari delujejo, je vseeno, kakšna je omejitev. ko pa pride do nesreče, nihče noče prevzeti odgovornosti, hkrati pa se takoj najde cel kup ljudi, ki z veseljem pokažejo s prstom na druge, samo da s sebe otresejo odgovornosti
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Protihrupne ograje delajo cel teden in tudi na tistih 200 metrov so v zadnjem tednu kar nekaj naredili. Večino ograje je že, delno postavljali v zadnjem tednu, zadnje dni so del zasipovali s peskom spodaj itd... Delajo, delajo... Ne piši laži.
Citat:
PS: Nekaj mi tudi ni jasno...zakaj je bilo pred leti skozi vasi omejitev 60 (ex-yu), sedaj pa je 50, čeprav so avti bolj "prijazni" če zadaneš pešca in pa tudi (verjetno oz. predvidevam) se prej ustavijo kot takrat? Je pa res to, da folku ni mar dosti za svoja življenja...
Jaz sem jih dnevno opazoval in nisem imel občutka, da ne bi nič delali. Vrtanje, betoniranje temeljev, postavljanje stebrov, vstavljanje lamel, utrjevanje roba ceste, postavljanje betonskih ograj. Zadnja dva ali tri dni jih ni, ker so očitno končali pred rokom in so morali počakati, da zaporo povečajo in končajo.Citat:
Štajerska avtocesta danes:
- Danes bodo zaprli vozni in odstavni pas med priključkoma Celje/zahod in Žalec/Arja vas proti Ljubljani. Zapora bo do nedelje, 31. maja. V konicah pričakujemo najmanj 5 km zastoja.