Spodbude za električne avtomobile

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Kako pa napreduje opis Tesla Roadsterja?
Me bolj zanima, ko kaj napreduje njegova proizvodnja
evil.gif
Nekam dolgo se vse skupaj vleče, roki se prestavljajo, menjalnika kakor se mi zdi še vedno niso uspeli zadovoljivo spacati skupaj,...

sprasujem se.gif


Kako prosim? Pa ti veš, da jih je že več kot 1000 na cesti? Welcome to 2010.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.085
-8.778
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Kako pa napreduje opis Tesla Roadsterja?
Me bolj zanima, ko kaj napreduje njegova proizvodnja
evil.gif
Nekam dolgo se vse skupaj vleče, roki se prestavljajo, menjalnika kakor se mi zdi še vedno niso uspeli zadovoljivo spacati skupaj,...

sprasujem se.gif


Kako prosim? Pa ti veš, da jih je že več kot 1000 na cesti? Welcome to 2010.
Na cesti ali na servisu?
confused-1.gif
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.085
-8.778
113
Sramotiti?
Nisem jaz tisti, ki živi v nekem svojem svetu, v katerem so elektro avtomobili nekaj oh in sploh najboljšega po narezanem kruhu
smirk-1.gif


Ko boš znal na vse skupaj pogledati malo širše, se pa znova javi.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Pa o kakšnih servisih in menjalnikih sanjaš? Kje ti živiš?
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.085
-8.778
113
Ja kaj tako slabo spremljaš vse skupaj?
Kako je sedaj ne vem, vendar prvi avtomobili so se prodajali z zaklenjeno prvo prestavo, ker menjalnik ni bil sposoben prestavljanja zaradi navora. Kupci so imeli obljubljeno menjavo pogonskega sklopa nekoč, ko naj bi bilo to popravljeno(če je ali ni ne vem, ker mi dol visi za dogajanje okoli te igračke)
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Zato sem ti pa napisal: 'Welcome to 2010'. Ti problemi so bili odpravljeni že zdavnaj.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Krasno. Avto stane 85 jurjev, s katerim pa greš težko na malo daljši izlet.

Dokler se pač ne uredi vsa potrebna infrastruktura (torej standardizirani izmenjajoči akumulatorji, ki so menjani na vseh črpalkah v roku par minut, seveda avtomatsko), pa soliden domet (torej ne vsakih 150 km, ampak vsaj 500), do takrat je električni avto le draga igrača. Takrat bodo pa tudi takse precej višje, država pač mora pobrati svoje.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.125
10.990
113
kod Džej-Zija
Zdavnaj pomeni lani. Probleme so rešili tako, da je po novem menjalnik močnejši in samo enostopenjski, kar nekoliko omeji predvideno končno hitrost. Je pa vsaj pospešek ostal na istem nivoju. Težave so imele predvsem prve Tesle, ki so zaradi težav dobile zaklenjen menjalnik in sicer v višji prestavi, zato je bil pospešek za sekundo in pol slabši od tistih, ki so imeli le eno prestavo. Skratka, nekoliko nezavidljivo za luksuzno športno igračko.
 

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.134
5.077
113
Nuku`Alofa
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:

Eh, pa kakih 50kW. Saj ne boš čakal 3 ure, da se ti napolni akumulator
evil.gif

Eno uro sem računal.
Elektro avto je zanimiva stvar. Ko bo primerljiv navadnemu (doseg, hitrost polnjenja, karakteristike. In ko bo urejena infrastruktura. Dokler se po svetu vozi nekaj tisoč enot, se v porabi to ne pozna. Če pa bi želeli nadomestiti vse obstoječe enote z električnimi v roku recimo 10 let, bi rabili v Sloveniji še eno nuklearko SAMO za potrebe avtomobilov. Pa še eno ker bo NE Krško kljub podaljšanju kmalu končala svojo dobo. In ker bo TE Trbovlje kmalu zaprta. In ker nekateri idioti nasprotujejo TE Šoštanj bloku 6.
Ja od kod bomo pa dobili elektriko?


Aja, iz vtičnice v steni
stupid-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Krasno. Avto stane 85 jurjev, s katerim pa greš težko na malo daljši izlet.

Dokler se pač ne uredi vsa potrebna infrastruktura (torej standardizirani izmenjajoči akumulatorji, ki so menjani na vseh črpalkah v roku par minut, seveda avtomatsko), pa soliden domet (torej ne vsakih 150 km, ampak vsaj 500), do takrat je električni avto le draga igrača. Takrat bodo pa tudi takse precej višje, država pač mora pobrati svoje.

Avto toliko stane ker je športni avto. Visoke cene začetnih investicij lahko upravičiš pri dragih izdelkih. Ste pisali take neumnosti tudi ko so bili prvi NMT mobiteli 2.000 nemških mark?

Sicer pa vidim, da ste tolk trdi, da vam ni pomoči. Kolikokrat je bilo že povedano, da bo sprva električni avto namenjen mestnim vožnjam, vožnjam v službe in nazaj in za po opravkih? Sam če ste ste tolk trdi, vam pač ne morem pomagati.

Če imate pri hiši samo en avto, če imate dnevne razdalje več kot 100 km, pač čisti električni avto ni za vas. Nehajte že domnevati, da vse prebivalstvo pade iz te kategorije.
Če ste s tem omejeni vi, drugi nismo. Tisti, ki nismo, bomo pač uživali v vozilih naslednje generacije, med tem ko se vi kar vozite z tehnologijo parnih lokomotiv.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Zdavnaj pomeni lani. Probleme so rešili tako, da je po novem menjalnik močnejši in samo enostopenjski, kar nekoliko omeji predvideno končno hitrost. Je pa vsaj pospešek ostal na istem nivoju. Težave so imele predvsem prve Tesle, ki so zaradi težav dobile zaklenjen menjalnik in sicer v višji prestavi, zato je bil pospešek za sekundo in pol slabši od tistih, ki so imeli le eno prestavo. Skratka, nekoliko nezavidljivo za luksuzno športno igračko.

Ti šment. Problem so odpravili v enem letu.

Koliko časa so potrebovali veliki proizvajalci vozil, da so odpoklicali vozila, ki so se jim zatikala pedala za gas?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Citat:
Uporabnik Gavran pravi:
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:

Eh, pa kakih 50kW. Saj ne boš čakal 3 ure, da se ti napolni akumulator
evil.gif

Eno uro sem računal.
Elektro avto je zanimiva stvar. Ko bo primerljiv navadnemu (doseg, hitrost polnjenja, karakteristike. In ko bo urejena infrastruktura. Dokler se po svetu vozi nekaj tisoč enot, se v porabi to ne pozna. Če pa bi želeli nadomestiti vse obstoječe enote z električnimi v roku recimo 10 let, bi rabili v Sloveniji še eno nuklearko SAMO za potrebe avtomobilov. Pa še eno ker bo NE Krško kljub podaljšanju kmalu končala svojo dobo. In ker bo TE Trbovlje kmalu zaprta. In ker nekateri idioti nasprotujejo TE Šoštanj bloku 6.
Ja od kod bomo pa dobili elektriko?


Aja, iz vtičnice v steni
stupid-1.gif

Pa kakšnih 10 let? Pa kaj je s tabo?
Koliko let je trajalo, da je avto, kot avto, bil v vsaki družini? Koliko let je trajalo, da je v vsaki družini bil televizor - celo barvni?

Ja, na začetku je bilo vse to in je - luksuz. Pa kaj. Tem, ki so šli v drage nakupe se lahko samo zahvalite, ker imate zaradi njih poceni avtomobile, poceni mobilne telefone, poceni LCD-je,... Če ne bi bilo njih, bi se še vedno prevažali s kočijami.

In spet se moram ponavljati glede količine elektrike. Samo Elektro Ljubljana ima ponoči viška 200MW:
Graph12.png

http://www.elektro-ljubljana.si/

Če se električni avto polni z 3kW moči, napolniš v eni noči skoraj 70.000 vozil. In to samo pri Elektro Ljubljana. Kje so potem še ostali?
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.085
-8.778
113
Citat:
Uporabnik Gavran pravi:
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:

Eh, pa kakih 50kW. Saj ne boš čakal 3 ure, da se ti napolni akumulator
evil.gif

Eno uro sem računal.
Elektro avto je zanimiva stvar. Ko bo primerljiv navadnemu (doseg, hitrost polnjenja, karakteristike. In ko bo urejena infrastruktura. Dokler se po svetu vozi nekaj tisoč enot, se v porabi to ne pozna. Če pa bi želeli nadomestiti vse obstoječe enote z električnimi v roku recimo 10 let, bi rabili v Sloveniji še eno nuklearko SAMO za potrebe avtomobilov. Pa še eno ker bo NE Krško kljub podaljšanju kmalu končala svojo dobo. In ker bo TE Trbovlje kmalu zaprta. In ker nekateri idioti nasprotujejo TE Šoštanj bloku 6.
Ja od kod bomo pa dobili elektriko?


Aja, iz vtičnice v steni
stupid-1.gif
Jah no, samo z 50kWh ne boš kaj daleč prišel. Da bi bil avto dejansko uporaben, bi morale biti baterije zmožne spraviti vase vsaj 200kWh energije-to je za ene 5 ur normalne vožnje med 100 in 130km/h . To pa je pri 50kW polnenju ob upoštevanju izgub čez 5 ur časa
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.085
-8.778
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gavran pravi:
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:

Eh, pa kakih 50kW. Saj ne boš čakal 3 ure, da se ti napolni akumulator
evil.gif

Eno uro sem računal.
Elektro avto je zanimiva stvar. Ko bo primerljiv navadnemu (doseg, hitrost polnjenja, karakteristike. In ko bo urejena infrastruktura. Dokler se po svetu vozi nekaj tisoč enot, se v porabi to ne pozna. Če pa bi želeli nadomestiti vse obstoječe enote z električnimi v roku recimo 10 let, bi rabili v Sloveniji še eno nuklearko SAMO za potrebe avtomobilov. Pa še eno ker bo NE Krško kljub podaljšanju kmalu končala svojo dobo. In ker bo TE Trbovlje kmalu zaprta. In ker nekateri idioti nasprotujejo TE Šoštanj bloku 6.
Ja od kod bomo pa dobili elektriko?


Aja, iz vtičnice v steni
stupid-1.gif

Pa kakšnih 10 let? Pa kaj je s tabo?
Koliko let je trajalo, da je avto, kot avto, bil v vsaki družini? Koliko let je trajalo, da je v vsaki družini bil televizor - celo barvni?

Ja, na začetku je bilo vse to in je - luksuz. Pa kaj. Tem, ki so šli v drage nakupe se lahko samo zahvalite, ker imate zaradi njih poceni avtomobile, poceni mobilne telefone, poceni LCD-je,... Če ne bi bilo njih, bi se še vedno prevažali s kočijami.

In spet se moram ponavljati glede količine elektrike. Samo Elektro Ljubljana ima ponoči viška 200MW:
Graph12.png

http://www.elektro-ljubljana.si/

Če se električni avto polni z 3kW moči, napolniš v eni noči skoraj 70.000 vozil. In to samo pri Elektro Ljubljana. Kje so potem še ostali?
Ti sploh veš, kaj prilimani graf prikazuje?
Verjemi mi, nikjer ni 200MW viška
evil.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Seveda ne ve.
smirk-1.gif


Zato pa je tako zagret za to elektriko.

V glavnem hvalabogu za to elektriko. Tako neuporabna kot je zaenkrat, bo še dolgo živel bencinski motor. Brez skrbi in brez kakršne koli pomoči lobijev.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.085
-8.778
113
nd1-klik.jpg

Lej tole slikico.
Letno povprečje nočnega primankljaja elektrike in napovedi za v prihodnost.
(stanje bo dejansko lahko še slabše, ker je na teh grafih še upoštevano delovanje TEŠ5, ki pa naj bi bil po novejših načrtih tudi večinoma vgasnjen, ter 300MW plinski blok v Trbovljah, ki je tudi še pod vprašajem. No pa en velik porabnik črpalna elektrarna Kozjak bo zgrajena malo kasneje, kot je tukaj predvidevano, tako da bo velik primankljaj malo kasneje kot 2014)
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
Talum Kidričevo zapremo, pa bomo proizvajali višek do leta 2030 tudi če presedlajo vsi na ev.
smile-1.gif
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
sicer pa vsakemu svoje. če bi imel denar bi takoj kupil tisti oplehovani električni moped, ki ga je nalimal andy1.
zmaga.gif
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.085
-8.778
113
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
Talum Kidričevo zapremo, pa bomo proizvajali višek do leta 2030 tudi če presedlajo vsi na ev.
smile-1.gif
Talum je okoli 180MW sedaj, ko so zaprli staro linijo. Bo še vedno primankljaj
grin1.gif


Ups pomota. Talum porabi le še okoli 150MW moči. Pred izklopom stare linije pa je porabil 203MW
 
Nazadnje urejeno: