Spodbude za električne avtomobile

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.901
114
63
štajerska
kake so cene za kište na vodik res nisem zasledoval. ampak 33 k funtov ali pa 28 k € za neka mala električna jajca pri našem standardu zanekrat ne dam.
verjetno bo cena enim in drugim padla, ko bo dovolj polnilnih postaj in dovolj velika ponudba na trgu. me prav zanima kako bo šla proizvodnja in prodaja GMju in kakšna bo cena za njegov vodikov avto
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.085
-8.779
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Kaj pa praviš na to, da so avti na vodik 10x dražji od avtov na elektriko?
In koga kaj briga avto na vodik?
confused-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Citat:
Uporabnik ceedevita pravi:
kake so cene za kište na vodik res nisem zasledoval. ampak 33 k funtov ali pa 28 k € za neka mala električna jajca pri našem standardu zanekrat ne dam.
verjetno bo cena enim in drugim padla, ko bo dovolj polnilnih postaj in dovolj velika ponudba na trgu. me prav zanima kako bo šla proizvodnja in prodaja GMju in kakšna bo cena za njegov vodikov avto

Se strinjam. Tudi jaz ne dam toliko. Za iMiev, oz C-Zero sem pripravljen dati 20k-25k EUR, toliko pa ne.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Kaj pa praviš na to, da so avti na vodik 10x dražji od avtov na elektriko?
In koga kaj briga avto na vodik?
confused-1.gif

Tistega, kateremu sem odgovarjal. Bolje si poglej, komu sem odgovarjal.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.085
-8.779
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik ceedevita pravi:
kake so cene za kište na vodik res nisem zasledoval. ampak 33 k funtov ali pa 28 k € za neka mala električna jajca pri našem standardu zanekrat ne dam.
verjetno bo cena enim in drugim padla, ko bo dovolj polnilnih postaj in dovolj velika ponudba na trgu. me prav zanima kako bo šla proizvodnja in prodaja GMju in kakšna bo cena za njegov vodikov avto

Se strinjam. Tudi jaz ne dam toliko. Za iMiev, oz C-Zero sem pripravljen dati 20k-25k EUR, toliko pa ne.
20-25k €? Dej no nehi... Primerljiv avto na običen pogon stane nekaj nad 10k € s tem, da nisi omejen z dosegom vozila. Koliko goriva(ozeroma km) pa dobiš s temi 10k€+ razlike v ceni si pa lahko hitro zračunaš. Pri trenutnih cenah goriva in elektrike, si na istem šele pri okoli 150k km(pri recimo porabi običnega avta 7l/100km)
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
predvidevam, da v ekološki ozaveščenosti entuziastičnih posameznikov. ampak tudi ta ima svojo ceno in pri razliki 20 000€ v ceni med bencinskim in električnim malčkom (ali pa recimo 10 000, kot si želi andy1), bo takih posameznikov zelooooo malo
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Citat:
Uporabnik ceedevita pravi:
če vzamemo polnjenje akumulatorjev za avto kot je tesla roadster, ki bi naj trajal 3.5 ure in se polnil z 240volti in 70 amperi, je to pri nas ali pa tudi kje drugod že težava zaradi varovalk. to pomeni, da moramo zmanjšati amperažo in se se s tem poveča čas polnjenja.
verjetno pa bi naše distribucijsko omrežje - pa ne samo naše - kar lepo crkovalo , če bi se taki porabniki priključili za polnjenje naenkrat.
za pričakovari pa bi bilo , da bi vsaj 25 % ljudi filalo svoje avtomobile ponoči istočasno ( glede na malo kapaciteto akumulatorjev )
na deželi bi sigurno glavne varovalke na trafotih skurli, ker je tam že itak napetost dostikrat bolj boga in ven meče ko nekdo priklopi večjega porabnika
cena teh kišt pa je bedasto visoka in dokler ne bo enaka ceni "normalnih" avtomobilov ni šans da se uveljavijo
prej vidim možnost avtomobile na vodik. distribucija bi bila anaka kot je distribucija benza , prozvodnja tudi ni težavna, pa lazže se dela zaloge
jaz bi sicer takoj nabavil elektro kišto, ampak za take denarje kot jih hočejo dobim dva solidna avteka na benz.

fantje, punce: masovno ekologijo se bomo sli takrat (IN NIC PREJ), ko nas bo v to prisilila drzava z dajatvami ali pa ko bo cena vzdrzevanja, nakupa in uporabe elektricnih avtomobilov na 10 let cenejsa od vsega tega na bencin. As simple as that
smile-1.gif


Glede 70 amps in 270 V -> tesla itak ne bo na prodaj v SLO. Sicer pa bodo avtomobilske tovarne naredile dvojno: pocasno polnjenje 8 ur in z manj amperi in seveda v nasi napetosti
hitro polnjenje (30 min) z visoko napetostjo in tokom na "napajalnih postajah"

To je zelo elegantna resitev.

Bolj so problematicni uporabniki, ki zivijo v blokovskih naseljih. Kje bodo "pumpali" oni?
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Če imajo podzemne garaže, se da tam zgraditi polnilne stebričke/omarice. Če to ne, potem mogoče v službah, na službenih parkirnih mestih. Recimo, tukaj bi bilo, da se motivira firme, možen tak dogovor, da če ti omogočijo polnjenje v službi, da se zmanjša ali ukine dodatek za prevoz.

Če pa tudi tega ne, potem pa, hja... ti šment. Vsi, pač, ne morejo imeti vsega.

Kar se pa tiče cene električnih avtomobilov... sigurno bodo padle. Koliko so stali mobilni telefoni nekoč in koliko danes. Kako veliki so bili takrat in kakšni so danes. Čas in ekonomija obsega bosta naredili svoje.

Taki entuziasti, kot sem jaz, bomo pa pač pomagali znižati cene, da boste potem tudi vi lahko nekaj imeli od tega. To ni nič slabega.

Poleg tega je pa tudi pozitiven učinek v tem, da proizvajalci navadnih avtomobilov, v zadnjih letih, drastično zmanjšujejo porabe motorjev. Poglejte novega Pola 1.2 TDI BlueMotion. Poraba 2.9l/100km diesla izvenmestne vožnje je superca.
Brez regulacije in konkurence električnih vozil kaj takega ne bi videli.

Rezultat bo pozitiven za vse, zato ne gledati na električna vozila kot na grožnjo. Prihod alternative in konkurence je dobra za potrošnika.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Citat:
Uporabnik sass pravi:
predvidevam, da v ekološki ozaveščenosti entuziastičnih posameznikov. ampak tudi ta ima svojo ceno in pri razliki 20 000€ v ceni med bencinskim in električnim malčkom (ali pa recimo 10 000, kot si želi andy1), bo takih posameznikov zelooooo malo

Preden sem kupil Vectrix-a sem premišljeval podobno. Takrat je Vectrix stal 10.000 EUR. Toliko tudi danes ne bi dal zanj. No, takrat so imeli akcijo in sem ga dobil za 6.400 EUR, kar je zelo sprejemljiva cena - podobna primerljivemu bencinskemu.

Kar hočem povedati; ko enkrat preizkusiš električno vozilo, te zelo navduši nov način vožnje. PIC, ki je trenutno v USA in je testiral Vectrix-a, že ve, o čem govorim
smile-1.gif
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.085
-8.779
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Če imajo podzemne garaže, se da tam zgraditi polnilne stebričke/omarice. Če to ne, potem mogoče v službah, na službenih parkirnih mestih. Recimo, tukaj bi bilo, da se motivira firme, možen tak dogovor, da če ti omogočijo polnjenje v službi, da se zmanjša ali ukine dodatek za prevoz.

Če pa tudi tega ne, potem pa, hja... ti šment. Vsi, pač, ne morejo imeti vsega.

Kar se pa tiče cene električnih avtomobilov... sigurno bodo padle. Koliko so stali mobilni telefoni nekoč in koliko danes. Kako veliki so bili takrat in kakšni so danes. Čas in ekonomija obsega bosta naredili svoje.

Taki entuziasti, kot sem jaz, bomo pa pač pomagali znižati cene, da boste potem tudi vi lahko nekaj imeli od tega. To ni nič slabega.

Poleg tega je pa tudi pozitiven učinek v tem, da proizvajalci navadnih avtomobilov, v zadnjih letih, drastično zmanjšujejo porabe motorjev. Poglejte novega Pola 1.2 TDI BlueMotion. Poraba 2.9l/100km diesla izvenmestne vožnje je superca.
Brez regulacije in konkurence električnih vozil kaj takega ne bi videli.

Rezultat bo pozitiven za vse, zato ne gledati na električna vozila kot na grožnjo. Prihod alternative in konkurence je dobra za potrošnika.

Ti živiš v enem takem sanjskem svetu ane?
Pa ne mi no govoriti o kakšni konkurenci elektro vozil, ker so še daleč od tega. Tako glede uporabnosti, kot glede cene.
Šele ko boš za podoben denar dobil primerljiva elektro ali obično vozilo, potem se bomo lahko pogovarjali o kakšni konkurenci.

In ne, nikakor nisem proti elektro vozilom(glede na to, da študiram elektroenergetiko še raje vidim čimveč stvari na štrom
evil.gif
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.627
722
113
Citat:
Uporabnik ceedevita pravi:
če vzamemo polnjenje akumulatorjev za avto kot je tesla roadster, ki bi naj trajal 3.5 ure in se polnil z 240volti in 70 amperi, je to pri nas ali pa tudi kje drugod že težava zaradi varovalk. to pomeni, da moramo zmanjšati amperažo in se se s tem poveča čas polnjenja.
verjetno pa bi naše distribucijsko omrežje - pa ne samo naše - kar lepo crkovalo , če bi se taki porabniki priključili za polnjenje naenkrat.

Nikjer ne piše, se na avto priklopi kar omrežna napetost, ali ima zunanji usmernik?
Pri nas je namreč za gospodinjstvo 70A popolnoma nedosegljivih.

Edino, kar se našel, ja da je kapaciteta akumulatorjev okoli 53 kWh

PS: Je kje na internetu objavljena letna poraba pogonskih goriv v SLO? Ne najdem
frown-1.gif
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.085
-8.779
113
Citat:
Uporabnik Matko pravi:
Citat:
Uporabnik ceedevita pravi:
če vzamemo polnjenje akumulatorjev za avto kot je tesla roadster, ki bi naj trajal 3.5 ure in se polnil z 240volti in 70 amperi, je to pri nas ali pa tudi kje drugod že težava zaradi varovalk. to pomeni, da moramo zmanjšati amperažo in se se s tem poveča čas polnjenja.
verjetno pa bi naše distribucijsko omrežje - pa ne samo naše - kar lepo crkovalo , če bi se taki porabniki priključili za polnjenje naenkrat.

Nikjer ne piše, se na avto priklopi kar omrežna napetost, ali ima zunanji usmernik?
Pri nas je namreč za gospodinjstvo 70A popolnoma nedosegljivih.

Edino, kar se našel, ja da je kapaciteta akumulatorjev okoli 53 kWh

PS: Je kje na internetu objavljena letna poraba pogonskih goriv v SLO? Ne najdem
frown-1.gif
53kWh je 53kWh, pa ni važno kakšna je napetost polnenja, ali je direktno ali preko usmernika itd. Ti boš moral iz omrežja dobiti teh 53kWh(v realnosti z vsemi izgubami okoli 70kWh). Če bi rad napolnil recimo v 1uri, bi pri 230V omrežju potreboval tok okoli 300A
Teh 70A za 3,5 ure je čisto na mestu in to je žal nedosegljivo za večino.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.627
722
113
ne-ne-1.gif

Hudič se skriva v detajlih!
smirk-1.gif

Glede uporabnosti je namreč popolnoma drugače, če ima avto zunanji 3f usmernik.

Tistih 53kWh je bilo napisanih zgolj zaradi tega, ker je bil to edini tehnični podatek poleg 70A, ki ga sem na hitro našel.
In ne povod za pisanje o osnovah elektrotehnike.
crazy1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Če imajo podzemne garaže, se da tam zgraditi polnilne stebričke/omarice. Če to ne, potem mogoče v službah, na službenih parkirnih mestih. Recimo, tukaj bi bilo, da se motivira firme, možen tak dogovor, da če ti omogočijo polnjenje v službi, da se zmanjša ali ukine dodatek za prevoz.

Če pa tudi tega ne, potem pa, hja... ti šment. Vsi, pač, ne morejo imeti vsega.

Kar se pa tiče cene električnih avtomobilov... sigurno bodo padle. Koliko so stali mobilni telefoni nekoč in koliko danes. Kako veliki so bili takrat in kakšni so danes. Čas in ekonomija obsega bosta naredili svoje.

Taki entuziasti, kot sem jaz, bomo pa pač pomagali znižati cene, da boste potem tudi vi lahko nekaj imeli od tega. To ni nič slabega.

Poleg tega je pa tudi pozitiven učinek v tem, da proizvajalci navadnih avtomobilov, v zadnjih letih, drastično zmanjšujejo porabe motorjev. Poglejte novega Pola 1.2 TDI BlueMotion. Poraba 2.9l/100km diesla izvenmestne vožnje je superca.
Brez regulacije in konkurence električnih vozil kaj takega ne bi videli.

Rezultat bo pozitiven za vse, zato ne gledati na električna vozila kot na grožnjo. Prihod alternative in konkurence je dobra za potrošnika.

Ti živiš v enem takem sanjskem svetu ane?
Pa ne mi no govoriti o kakšni konkurenci elektro vozil, ker so še daleč od tega. Tako glede uporabnosti, kot glede cene.
Šele ko boš za podoben denar dobil primerljiva elektro ali obično vozilo, potem se bomo lahko pogovarjali o kakšni konkurenci.

In ne, nikakor nisem proti elektro vozilom(glede na to, da študiram elektroenergetiko še raje vidim čimveč stvari na štrom
evil.gif

Mah, brezveze.

No, pa vseeno; zakaj pa imata potem Citroen in Peugeot pri Mitsubishi-ju naročenih 100.000 iMiev-ev?
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Po mojem se znata zaklat. Razen če so v igri kake subvencije, po katerih so francozi svetovno znani, že iz naslova kmetijstva.

Ni nič narobe, da razvijajo tehnologijo. Problem je pa v tem, da mora poleg tehnologije, biti zrel tudi trg. In trga za električne avtomobile trenutno ni. V Evropi komaj prodaš kakega hibrida, v ZDA in na Japonskem pa brez problema. Električni avto v Evropi? FAIL, razen če so v igri subvencije, torej legalizirana kraja tujega denarja.

Pač bencin je prepoceni, baterije pa predrage. Pustimo vse drugo ob stani. Še za plug-in hibride bo po mojem težka. Toyota misli dat v najem le vsega 500 do jurja plug-in Prius hibridov po celem svetu. Se jim že svita zakaj. Pa bodo avtomobili precej cenejši od iMiev-ov, predvsem pa bodo imeli manj omejitev glede dometa. Jebat ga, treba je počakat oil peak in bencin po 5 EUR na liter, takrat bo trg počasi dozorel ...

Ogo
 
Nazadnje urejeno:

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
V Evropi komaj prodaš kakega hibrida, v ZDA in na Japonskem pa brez problema.
1. Evropski avti niso požrešni
2. Ameriški avti so zelo požrešni
3. Japonci so mahnjeni na novotarije + z avtomobili se vozijo relativno malo.
Torej, zakaj se dražji hibridi v Evropi ne primejo, je menda iz tega jasno. In iz tega je najbrž tudi jasno, zakaj se bo tudi električni avto težko prijel. Ne, bencin ni prepoceni, fora je v tem, da ga pravzaprav sploh ne porabimo tako veliko napram ZDA.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Bencin je prepoceni. Prepoceni, da bi se avtomobili na štrom trenutno prijeli. Vsaka stvar rabi svoj pravi čas.