Šola varne vožnje

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.183
6.736
113
Tako je. Prednost AI je pa reakcija na situacije. To pa tudi kdaj prav pride. Tukaj npr ti nobeno predvidevanje ni prav prišlo, samo reakcija.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
Noben od nas ne ve, kako bi v taki situaciji odreagiral. Za AI se lahko naredi ponovljiv test. Za človeka veliko težje, ker naši možgani zaenkrat še operirajo s precej več informacijami kot AI.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.398
232
63
Neposredno ne, posredno (s predvidevanjem) pa se da marsikaj rešiti.
Pri zgornji situaciji sam ne bi peljal po omejitivi, ampak bi zaradi 'čudnega' gibanja skupine zmanjšal hitrost pod omejitev: človek bi zato padel na cesto dovolj daleč pred mano, da bi se normalno ustavil. Tudi po MB precejkrat v coni 30 vozim pod omejitvijo (recimo Gregorčičeva ulica je tak tipičen primer).
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Neposredno ne, posredno (s predvidevanjem) pa se da marsikaj rešiti.
Pri zgornji situaciji sam ne bi peljal po omejitivi, ampak bi zaradi 'čudnega' gibanja skupine zmanjšal hitrost pod omejitev: človek bi zato padel na cesto dovolj daleč pred mano, da bi se normalno ustavil. Tudi po MB precejkrat v coni 30 vozim pod omejitvijo (recimo Gregorčičeva ulica je tak tipičen primer).
Točno to.
Težava je pa v tem, da to žal dela izjemno majhen delež voznikov.
In takim recimo asistenčni sistemi zmanjšajo škodo.
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
433
301
63
Cone 30 so najbolj nevarne za bližnja srečanja z nemotoriziranimi udeleženci prometa (in tudi za tošl), zato jih po nasvetu kolega daunhillerja prevozim karseda hitro, da sem čim manj časa v coni nevarnosti :fredi: