Slovenski avto leta 2017

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Če se ne motim je v VAG skupini Škoda pozicionirana najnižje, za SEATom... VAG Dacia nekako. Ampak za Dacia razred predraga, pa nič kaj všečna.
Se pa ne bi branil 4 krogov iz VAG skupine... Ampak zgaranih kol s sumljivo zgodovino in kilometri ter osnovno opremo nečem, za novega pa financ ni.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Oziroma vidim, da je to bilo 2015, JA PA KAJ SI NOR....

2015 si upajo dat na cesto tago garo za 12k eur+
priden.gif


Cactus bi moral zmagati kot nov model, ni nobene dileme napram Fabiji.

A tisti Cactus, ki nima niti (za noben denar) deljive zadnje klopi? Pa poglej, kako se zadnje šipe odpirajo (pa ne na konceptnem, ki si ga prilimal, ampak na serijskem). Veš, je treba upoštevat kaj več kot le videz ...

Sicer bi pa ojo utemeljitev, če bi se malo potrudi, našel sam
Kakšen naj bo avto v pri nas najbolje prodajanem avtombilskem razredu? Škoda Fabia je lahko z vzgled, tako po velikosti (z različico Combi vred), kot po zmogljivostih, varčnosti in nenazadnje elektronskih varnostnih sistemih. Pri slednjih (in ostalih elektronskih pomagali) Passat izstopa še bolj, a je hkrati treba zapisati tudi, da je v tem cenovnem razredu to vendarle pričakovano – ali celo zahtevano. Renault Twingo je avto z odlično idejo in karakterjem, a ga, vsaj zame, na cedilu pustijo nedodelane malenkosti, predvsem pri motorjih in porabi ter merilnikih. Podobno velja za C4 Cactus – družinski avto brez deljive zadnje klopi in z slabše uporabnim prtljažnikom pač ne more računati na sam vrh. In Corsa? V omenjeni družbi je pač neopazna in ne dovolj napredna. A seveda: že uvrstitev v finale je uspeh, s katerm se lahko vsako leto pohvalijo le redki avtomobili na trgu.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Zakaj niste Passatu odvzeli naslova in vsem ostalim VAG koncerna zaradi goljufije?

Če so poslancu vzeli magisterij, bi lahko tudi nazvi avto leta.

Goljufali so s prikazovanjem lažnjivih podatkov o superiornosti čistoče agregata in še kje.

Glede novega Twinga, pa si ga res videl? spredna havba se odpre za potrebe menjava akuja, štrli po robovih, plastik fantastik, zadaj pa prtljažnika 0, ker je not mašina, lepo bi jo spredaj pustili.

Notranjost povzeta iz ostalih renaultov.

Cena pa smeh od smeha... Novi Twingo je fail od faila, se jim ni posrečil, žal.

Praviš Corsa neopazna? A Fabia pa je opazna? ker je tak grda, ste jo vsi opazili?

Argument o deljivosti klopi je smešen. Pač nima, ni nuja pa avto je mali, kaka družina neki če podreš 1/3, na 2/3 dva otroka ne moreta sedet, pa spet nisi nič naredil s podiranje pa si zgolj izgubil steno.

Kufer na streho za tistih ENKRAT NA LETO...

Cactus bi moral zmagati, nov, lep inovativen, preprosto Citroen.

Kaka elekotronska pomagala, daj neha, vse je VZETO od VW, nič ni njihovega...

Rebrandan VW, nič drugega.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Zakaj niste Passatu odvzeli naslova in vsem ostalim VAG koncerna zaradi goljufije?

Če so poslancu vzeli magisterij, bi lahko tudi nazvi avto leta.

Goljufali so s prikazovanjem lažnjivih podatkov o superiornosti čistoče agregata in še kje.

Glede novega Twinga, pa si ga res videl? spredna havba se odpre za potrebe menjava akuja, štrli po robovih, plastik fantastik, zadaj pa prtljažnika 0, ker je not mašina, lepo bi jo spredaj pustili.

Notranjost povzeta iz ostalih renaultov.

Cena pa smeh od smeha... Novi Twingo je fail od faila, se jim ni posrečil, žal.

Praviš Corsa neopazna? A Fabia pa je opazna? ker je tak grda, ste jo vsi opazili?

Argument o deljivosti klopi je smešen. Pač nima, ni nuja pa avto je mali, kaka družina neki če podreš 1/3, na 2/3 dva otroka ne moreta sedet, pa spet nisi nič naredil s podiranje pa si zgolj izgubil steno.

Kufer na streho za tistih ENKRAT NA LETO...

Cactus bi moral zmagati, nov, lep inovativen, preprosto Citroen.

Kaka elekotronska pomagala, daj neha, vse je VZETO od VW, nič ni njihovega...

Rebrandan VW, nič drugega.

1. VWji niso le dizli. In v pravilih odvzemi niso predvideni.
2. Twingo pogori na detaljih, ja. Saj sem napisal. Ideja OK, izvedba ne. 'Opazen' ne pomeni samo oblike. Pri meni še posebej ne.
3. Glede na to, da si očitno fuknjen na citroene, nadaljnja debata ni več smiselna. O deljivost zadnje klopi pa: tele argumente povej moji ženi, ki je po, ure čakala v štacuni, da sem prišel nazaj po njo, ko se nismo mogli peljati 3 + malo daljša stvar. Pa trgovcem, ko so jim ljudje ven iz salonov korakali, ko so to ugotovili.
4. Je čisto vseeno, čigava je tehnologija. Je v avtu in to je to. Tudi Tesla ima kup 'tuje' tehnologije.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Očitno si mahnjen na VAG, ker če VW pošlje mašino v vzhodno evropo v neko tovarno, da jo montirajo v konzervo, to ne more biti avto leta.

Pa če pustimo Cactus, lahko pojasniš zakaj ni zmagal Clio IV. Avto, ki se prodaja kot tople žemljice, ima vse, kar imajo veliki
smile-1.gif
itd.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.074
2.846
113
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Očitno si mahnjen na VAG, ker če VW pošlje mašino v vzhodno evropo v neko tovarno, da jo montirajo v konzervo, to ne more biti avto leta.

Pa če pustimo Cactus, lahko pojasniš zakaj ni zmagal Clio IV. Avto, ki se prodaja kot tople žemljice, ima vse, kar imajo veliki
smile-1.gif
itd.

Ce je kdo tukaj mahnjen na kaksen avto, si ti na cactusa... no saj ce si imel multiplo imas ocitno "poseben" okus.
grims-1.gif


Meni je bil cactus ob predstavitvi ogaben, sem se ga pa sedaj navadil in mi je, recimo "zanimiv"
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
1. VWji niso le dizli. In v pravilih odvzemi niso predvideni.
2. Twingo pogori na detaljih, ja. Saj sem napisal. Ideja OK, izvedba ne. 'Opazen' ne pomeni samo oblike. Pri meni še posebej ne.
3. Glede na to, da si očitno fuknjen na citroene, nadaljnja debata ni več smiselna. O deljivost zadnje klopi pa: tele argumente povej moji ženi, ki je po, ure čakala v štacuni, da sem prišel nazaj po njo, ko se nismo mogli peljati 3 + malo daljša stvar. Pa trgovcem, ko so jim ljudje ven iz salonov korakali, ko so to ugotovili.
4. Je čisto vseeno, čigava je tehnologija. Je v avtu in to je to. Tudi Tesla ima kup 'tuje' tehnologije.

Res je, da nisem niti avto ekspert niti samozvani avto ekspert, vendar ne razumem teh hvalospevov Fabiji. Niti ni poceni niti ni posebna niti ni premium. To verjetno kupiš, če hočeš izpast racionalen in ti ne nese dlje od vw grupe. Nedeljena zadnja klop je pa res katastrofa (nikoli v življenju je nisem rabil).
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Očitno si mahnjen na VAG, ker če VW pošlje mašino v vzhodno evropo v neko tovarno, da jo montirajo v konzervo, to ne more biti avto leta.

Pa če pustimo Cactus, lahko pojasniš zakaj ni zmagal Clio IV. Avto, ki se prodaja kot tople žemljice, ima vse, kar imajo veliki
smile-1.gif
itd.

Ce je kdo tukaj mahnjen na kaksen avto, si ti na cactusa... no saj ce si imel multiplo imas ocitno "poseben" okus.
grims-1.gif


Meni je bil cactus ob predstavitvi ogaben, sem se ga pa sedaj navadil in mi je, recimo "zanimiv"

Kaj je falilo Multipli na gornjih slikah? me res zanima. MK2 je bila povsem generična zadeva od zunaj, znotraj je bila edino malo posebna, a zunaj je bila bp, čisto le enoprostorec. Pa je bila letnik 2005... torej pred 11. leti oblika, ki jo Škoda še danes ne dosega.

Cactusa pa sem omenil, ker mi pač ni jasno, da lahko v takem duelu zmaga škoda in to ne kar katera, nego Fabia.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Kaj je falilo Multipli na gornjih slikah?

Naj ugibam... ni iz skupine VW? Moraš pa priznati, da so novinarji za Multiplo velikokrat našli lepe besede.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Ne vem, kaj so rekli o mutlipli, enko je reklamiral Šumi
smile-1.gif
nepraktičen avto za vsak dan, zato je šel od hiše.
 

Nenasiten

Fizikalc
16. sep 2011
848
73
28
tkole je zmagala fabia

škoda fabia VW passat renault twingo opel corsa citroen C4 cactus
Bralci 4 6 3 2 1
Avto Magazin 4 6 3 1 2
Delo/S.Novice 2 6 4 3 1
Dnevnik 6 3 2 4 1
Planet Siol.net 1 3 6 2 4
Motorevija 6 2 4 3 1
Val 202 6 2 3 4 1
Večer 4 3 2 6 1
SKUPAJ: 33 31 27 25 12

tko da mi ni tok jasn, kaj morite sjtv1 glede tega. načeloma so ji dal tok točk kot folk, zakaj šest pa bo treba vprašat koga druzga? pa povejte kaj so vam okol tega povedal na motoreviji, dnevniku in val202. za dnevnik in motorevijo bi reku da so mal prek kurca glasoval, corsa pa šest pik je večja komedija kot fabia, siol mi pa najbol pije vodo.
grims-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Planet.siol je dal fabiji 1 piko
smile-1.gif
jaz bi ji dal neocenjeno
 

Nenasiten

Fizikalc
16. sep 2011
848
73
28
obrazložitev siola
http://siol.net/avtomoto/repor...-avtomoto-97460
bolj se neb mogu strinjat
cheer.gif


glede fabie:
"Za razliko od manj prepričljivih sprememb, s kakršnimi si pri "big brotherju" sledijo nove generacije, so Čehi izdelali nov avtomobil. Poleg 90 odstotkov spremenjenih delov so v vozilo vgrajene tehnološke novosti, ki jih razvijajo pod okriljem vodilnega proizvajalca v koncernu. Na krilih tega razvoja je postala fabia kakovostno, prostorno in uporabno vozilo, v katerem je vse pri roki in vse na svojem mestu. Prav ta pospravljen red, v katerem nič posebej ne izstopa, uspešno nagovarja širok krog racionalno naravnanih kupcev. Da, fabia je narejena tudi po meri slovenskega voznika in njegovega družinskega proračuna. Je torej avtomobil, ki se razume na ljudsko poslanstvo"

v tem je pa tut precej resnice ane
grims-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Kaj ti bo resnica, če je pa grda...
grims-1.gif

Meni je sicer oblika čisto ok, seveda pa ne kakšna osnovna varijanta. Ampak to je pri vseh tako. Recimo MonteCarlo kar lepo sede, je pa trojka občuten oblikovni napredek v primerjavi z dvojko, ki je bila zelo neskladna po obliki.
Trojka Monte Carlo:


@Snecer: Fabia se na začetku (kot večina Škod) ni prodajala zato, ker ni bilo Family varijante in je bila zato relativno draga. Ko enkrat pride Family varijanta ven, se začne pri Škodah dvig prodaje, ker s to opremo dejansko postane ''racionalna'' izbira.
Zakaj pa Family varijante ni bilo prej, pa uvoznika vprašaj. Morda pa zato, ker jih je bilo za slovenski trg toliko določenih in ker je uvoznik vedel, da jih bo prodal po neakcijskih cenah, pač ni dal ven Family varijante...
Sicer pa je že skrajjni čas, da preživiš dejstvo, da je bila Fabia avto leta 2015.
grin1.gif


Edit: popravek letnice...
 
Nazadnje urejeno:

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Oziroma vidim, da je to bilo 2015, JA PA KAJ SI NOR....

2015 si upajo dat na cesto tago garo za 12k eur+
priden.gif


Cactus bi moral zmagati kot nov model, ni nobene dileme napram Fabiji.

A tisti Cactus, ki nima niti (za noben denar) deljive zadnje klopi?

ja pa ima. z drugim nivojem je serijsko. Tako da res ne moreš (za noben denar) doplačat.

in da ti vzamem veselje da me popraviš-ja prve serije res niso imele možnosti...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Očitno si mahnjen na VAG, ker če VW pošlje mašino v vzhodno evropo v neko tovarno, da jo montirajo v konzervo, to ne more biti avto leta.

Pa če pustimo Cactus, lahko pojasniš zakaj ni zmagal Clio IV. Avto, ki se prodaja kot tople žemljice, ima vse, kar imajo veliki
smile-1.gif
itd.

Ne, nisem mahnjen na VAG. Bi bil presenčen, na kaj sem privat mahnjen ...
Avto je pa tiso, kar iz salona zapelje na cesto. Kja kaj kdo dela, je vseeno. Saj veš, da kup mašin delajo recimo Madžari? ALi za forde Španci?

Za clio ti težko povem, 2012 še nismo sodelovali v izboru. Jaz osebno bi ga verjetno postavil pred Focusa, če se malo nazaj ozrem.