Dajmo pogledat resnici v oči.
Slovenska gradbena podjetja imajo toliko in toliko zaposlenih, opreme... V interesu jim je optimalna izraba resursov, to pomeni, da delajo vsi, ves čas. Še najmanj jim je v interesu hitro izvajanje del. To bi pomenilo več delavcev in opreme na eni lokaciji, popravilo bi se v nekaj dneh, potem pa vsi ti ljudje in mašinerija ne bi počeli nič do naslednjega hitro opravljenega popravila. Raje imajo, da se popravlja počasi, skoraj vse dni v letu in da so resursi ves čas angžirani.
Ponoči ne bodo delali, saj bi to zagotovo stalo nekaj denarja več. Zakaj le, če jim ni treba.
Briga gradbena podjetja za zastoje in stroške čakajočih vozil, izgubljenega časa itd.
Glavno je, da lahko oni 30 bosancev angažirajo na vsakem odseku avtoceste, ki se popravlja in da tam visijo 3 mesece. Poleg tega so bosanci cenejši od zmogljivih delovnih strojev. Tudi zato vidimo, da včasih mešajo beton tako, kot v časih Marije Terezije.
V prvi vrsti je krivo prometno ministrstvo, ki bi moralo počistiti DARS vseh lobistov gradbenih podjetij, pred tem pa še počistiti pri sebi. Sistem imajo naštudiran v nulo, ker se tako dela že dooolga leta. Lahko se le vprašamo, koliko zasebnih hiš je vmes zraslo iz javnega denarja za ceste. Pri takšnih poslih res ni problem izvleči nekaj sto tisoč EUR, ki se prelijejo v pravo smer, s tem pa se kupi skorajda večna zvestoba prejemnika darila.
SLS je treba prepovedati kakršen koli stik s kmetijskim in prometnim resorjem. K sreči so za to poskrbele volitve.