SLO avtoceste

redorange

Fizikalc
6. avg 2007
1.283
0
36
45
terra rossa
bojanm.blog.com
ksz...
Smo šli 8.10 na gostinsko turistični zbor v Terme 3000. Štartali smo iz Nove Gorice
uf-1.gif
. Se pravi skoraj celo Slo.
Uglavnem, če bi vedel da toliko popravljajo avtocesto, bi si pisal kilometre, ker nismo mogli verjet, da je to res.
Vsakih par km novo delovišče. Čez celo pot
bonk.gif
 
Nazadnje urejeno:

pepy

Pripravnik
3. jan 2008
91
0
6
vse lepo in prav vsi plačamo vinjeto in zahtevamo da je vse lepo in prav. ok cestišče oz. tekalna površina se obrablja zaradi takšnih in drugačnih pogojev.če ne bi nič popravljali bi vsi nergali zakaj mamo avtoceste z luknjo.vsi se trudijo da bi bilo čim prej popravljeno,sam z glavo skozi zid se ne da.to je usoda ac očitno so sedaj leta remontow na ac.
tudi količina tovornega prometa se naglo povečuje ac je premajhna za ta promet .manjka tretji pas.

srečno pot

jst
 

redorange

Fizikalc
6. avg 2007
1.283
0
36
45
terra rossa
bojanm.blog.com
Ma ja ma ne moreš od enga konca, do druzga konca države met skoraj celotno avtocesto v popravilu. Ma vsakih par km, ko se ravno lepo zaženeš z avtomobilom, moraš že bremzat, ker je gradbišče.
Sem bral pred časom v motoreviji, da dars pač uporablja slabšo kvaliteto asfalta kot bi jo lahko in zdaj je kar pač je in končni račun bo precej večji, kot če bi uporabljali asfalt boljše kakovosti.

Lp
 

pepy

Pripravnik
3. jan 2008
91
0
6
kar jaz vem se uporablja granitni pesek za obrabno povšino. sam problem ni tuki.pod tem slojem sta še dva sloja asfalta po 10 do 12 cm.vse je odvisno od večih dejavnikov.vsak izvajalec potem na koncu podpiše 10letno garancijo.pa ja si ne bomo pljuvali v skledo

jst
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
A boš rekel, da s sodobnim avtom (mlajšim od 15 let) ni možno te ceste ob normalnih voznih razmerah varno prevoziti s hitrostjo 130 km/h?

Seveda se da, pa še hitreje. Kaj pa preglednost izza ovinka in vzporednega šleparja?
 

suicidal

Pripravnik
22. jul 2007
600
1
16
Center
Citat:
Uporabnik pepy pravi:
tudi količina tovornega prometa se naglo povečuje ac je premajhna za ta promet .manjka tretji pas.

že zdaj nam manjka tretji pas, če bi pa le malo (5 ali 10 let?) pogledali v prihodnost, nam manjka pa tudi četrti pas. minimalno.
 

Abeta

Fizikalc
13. avg 2007
1.861
3
38
sem šel enkrat v Milano proti večeru . . . ura okoli 23h . . zaprta dva pasova 4 pasovnice - vpadnice. . . .
cel kup lučk, luči, kamionov, folka. . . se peljem mimo. . . spredaj un ( dva ali trije vštric) k pobira zgornjo plast asfalta, zadaj kamiončki na katere je to letelo, vmes še par kamiončkov ljudi, na koncu se pa polaga nova plast asfalta. . . lepo se peljejo en za drugim in v 20/25 min je na mestu, kjer je bil prej star asfalt leži nova plast. . . zjutraj ko smo se vračal nikjer nobenega
aplauz.gif


pri nas, so morali preplastit izvoz na koncu gorenjske avtoceste - izvoz Hrušica je bil zaprt skoraj mesec dni
zmaga.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Minister klofa neumnosti. Pogodbe za obnove se niso podpisovale pred leti, ampak nekaj tednov ali mesecev pred dejanskim pričetkom del. Torej pod njegovim vodstvom.
Samo da on ne bo česa kriv, pa ravno to je.
rolleyes-1.gif
 

S57BMU

Pripravnik
7. sep 2007
643
10
18
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
A boš rekel, da s sodobnim avtom (mlajšim od 15 let) ni možno te ceste ob normalnih voznih razmerah varno prevoziti s hitrostjo 130 km/h?

Ker se tukaj vozim vsak dan se moram še jaz enkrat mal oglasit
rolleyes-1.gif

Torej: seveda se da,ampak ko je malo vlažno (in seveda ni nujno da na pogled sploh zgleda mokro) pa še mal bočnega vetra (že sam sem doživel nenadne sunke vetra še posebej ko so kake spremembe vremena), se pa lahko hitro kaj hudega zgodi...kar si pa nihče ne želi ne?
Pa tudi tam k je tistih 100 na uro omejitev se tudi meni zdi neumno je pa treba še upoštevat da je na večih mestih na prehitevalnem pasu ena "pukla" in pam pripeljati recimo 150-160 pa mal vlage ni najbolj varno a
confused-1.gif


Pa srečno vožnjo vsem!
 

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Mislim da je stanje "del na cesti" pri nas enako že vrsto vrsto let. Ali drugače, odkar ima SLS čez promet.
grin1.gif
 

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik pumaX pravi:
Ina kako naj delajo na avtocestah, če ne z zaporami???

Tudi meni ni fajn kje čakat in stat v vrsti...a če želimo imeti porihtane avtoceste, pač zapore spadajo zraven.

Potem pa ne znajo gradit da morajo nonstop nekaj kopat. Zakaj nikoli ne kopajo po Hrvaski , za avtocesto ZG SPLIT so govorili naši da so oni gradili nekvalitetno in da bo se to cez par let vidlo. Tam ne vidim nobenega popravljanja in gradbišč a tu o Sloveniji novejše AC ki so mimogrede neprimerno drazje pa razkopane. Tedensko peljem MB KP pa to je katastrofa, sami kamjoni na cestah in sama gradbišča. To je srednji vek kaj je u Sloveniji.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Na ZG-Split so že kar na nekaj viaduktih menjali dilatacije.
grims-1.gif


Aja, odseki, na katerih se trenutno pri nam popravljajo avtoceste, so večinoma stari vsaj 25 let, primorski krak celo do 36 let.
 

pumaX

Fizikalc
5. sep 2007
2.183
0
36
Maribor
Obišči stran
Citat:
Uporabnik xXx pravi:
Citat:
Uporabnik pumaX pravi:
Ina kako naj delajo na avtocestah, če ne z zaporami???

Tudi meni ni fajn kje čakat in stat v vrsti...a če želimo imeti porihtane avtoceste, pač zapore spadajo zraven.

Potem pa ne znajo gradit da morajo nonstop nekaj kopat. Zakaj nikoli ne kopajo po Hrvaski , za avtocesto ZG SPLIT so govorili naši da so oni gradili nekvalitetno in da bo se to cez par let vidlo. Tam ne vidim nobenega popravljanja in gradbišč a tu o Sloveniji novejše AC ki so mimogrede neprimerno drazje pa razkopane. Tedensko peljem MB KP pa to je katastrofa, sami kamjoni na cestah in sama gradbišča. To je srednji vek kaj je u Sloveniji.

Potem se verjetno ne pelješ vsak teden po cesti ZG-Split
smirk-1.gif


Dejstvo je, da naše ceste niso narejene najbolj kvalitetno. Zato se pač vrši dosti popravil...dejstvo pa je tudi, da se v tujini ravno tako popravljajo avtoceste - le da mi tega ne vidimo toliko, ker se tam vozimo redkeje
cool-1.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
tak počasi, neorganizirano in nepremišljeno stavim levo jajco da nikjer v civiliziranem svetu ne delajo! Pa od kot jih ideja da naenkrat vtrgajo gor polovico avtocest, delajo pa nekaj mesecev na eni in isti točki
stupid-1.gif
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
danes arja vas celje in potem čez uro obratna smer pa saj ni več avtoceste tam promet poteka v eni koloni avtoceste je ravno kakih 500m to je pa vse! Da pa ne govorim koliko delavce na tej relaciji po moji oceni 10 z prevoznimi sredsrtvi vred! Baje je pa proti konjicam še slabše sam tam se nisem peljal!
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Taki prizori so dnevno vidni po Slovenskih gradbiscih,dokler bo Zidar grabil milione in ljudem dajal po 500€ na mesec ,le ti nebodo delali, kar €uropski gradbinci naredijo v enem tednu nasi rabijo 2 meseca!
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Dajmo pogledat resnici v oči.

Slovenska gradbena podjetja imajo toliko in toliko zaposlenih, opreme... V interesu jim je optimalna izraba resursov, to pomeni, da delajo vsi, ves čas. Še najmanj jim je v interesu hitro izvajanje del. To bi pomenilo več delavcev in opreme na eni lokaciji, popravilo bi se v nekaj dneh, potem pa vsi ti ljudje in mašinerija ne bi počeli nič do naslednjega hitro opravljenega popravila. Raje imajo, da se popravlja počasi, skoraj vse dni v letu in da so resursi ves čas angžirani.
Ponoči ne bodo delali, saj bi to zagotovo stalo nekaj denarja več. Zakaj le, če jim ni treba.
Briga gradbena podjetja za zastoje in stroške čakajočih vozil, izgubljenega časa itd.
Glavno je, da lahko oni 30 bosancev angažirajo na vsakem odseku avtoceste, ki se popravlja in da tam visijo 3 mesece. Poleg tega so bosanci cenejši od zmogljivih delovnih strojev. Tudi zato vidimo, da včasih mešajo beton tako, kot v časih Marije Terezije.

V prvi vrsti je krivo prometno ministrstvo, ki bi moralo počistiti DARS vseh lobistov gradbenih podjetij, pred tem pa še počistiti pri sebi. Sistem imajo naštudiran v nulo, ker se tako dela že dooolga leta. Lahko se le vprašamo, koliko zasebnih hiš je vmes zraslo iz javnega denarja za ceste. Pri takšnih poslih res ni problem izvleči nekaj sto tisoč EUR, ki se prelijejo v pravo smer, s tem pa se kupi skorajda večna zvestoba prejemnika darila.

SLS je treba prepovedati kakršen koli stik s kmetijskim in prometnim resorjem. K sreči so za to poskrbele volitve.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.557
1.085
113
Titograd
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
tak počasi, neorganizirano in nepremišljeno stavim levo jajco da nikjer v civiliziranem svetu ne delajo! Pa od kot jih ideja da naenkrat vtrgajo gor polovico avtocest, delajo pa nekaj mesecev na eni in isti točki
stupid-1.gif

Ti ko si iz mb tak veš kak je tu, recimo se par let ni delalo nič drugega kot metalo 1x1m flike asfalta, ceste so bolj ali manj zanič postale tačas, nič konkretnega se ni delalo sproti, ampak zadnjo leto pa so zastoji po celem mestu, kolk se prejšnja leta ni delalo se pa zdaj dela na 10 koncih, vsaj nekatere zadeve čisto za brezveze..... Mislim hitra cesta proti Pesnici, celo pomlad zaprta zaradi nameščanja protizvočne ograje, zdaj pa še bob steza zaprta... karkoli nameravajo bi lahko že takrat naredili... ali pa tik pred pesniškim rondojem 20 kvadratov velika flika čez most, 2 tedna zastoji 2 km dolgi, asfalt pa še bolj zanič po končanem delu...... res dobiš občutek da se dela tolk da pač ne gledajo bosanci v zrak.

Mater sn jezn, zaj grem pa spat.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Najbolj zanimivo je naslednje. Smo v EU, hkrati pa večino gradbenih poslov dobivajo nekatera SLO gradbena podjetja.

WWWTTTTFFFF??? Kaj so res tako nenad.jebl.jivo dobra, da jih ne šiša nobeno drugo evropsko gradbeno podjetje??? Ker če so tako dobra bi pričakoval, da bi SCT 90% delovne sile imel angažirane v tujini in bi ta hip veselo popravljal nemške avtoceste.

ALi pa je tako, da so razpisne cene nenormalno nizke, pravi denar pa se zasluži kasneje z aneksi, kjer pa lobisti tujih grabenikov niso do kolena našim domaæim kerlcem.

Resnično bom ploskal dnevu, ko bo šlo pol slovenskih gradbenih podjetij v stečaj. Tej bandi ne privoščim drugega kot to.