Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Citat: Uporabnik DizzyReed pravi:
hja, sem zanč govoril z enim relistom, pa je rekel, da "naj" bi bili ... pa je rekel, da marsikater nima samo 300 konjičev, da jih imajo precej več ...
Ja seveda... Wikipedia (vem, huda referenca, ampak v tem primeru ji verjamem) trdi, da je maksimalna moč tam do 350 KM. Je pa treba vedit, da ima avtomobil v prostem teku na voljo 200 KM.
Citat: Uporabnik DizzyReed pravi:
pa sej če tako pogledamo, danes imajo WRC-jke precej podobno konjico pod haubo, razlika je samo v tem, da so materiali tako napredovali, da je to danes čisto vsakdanje. danes bi recimo B grupa morala imeti nekje 1000 KM, da bi bila res nekaj višjega od WRC-ja ...
Romantični časi rallyja...
Zame še vedno najlepši zvok R5 audija, ki se dere kot zaklan prašič in pa Lancie S4, ki se zdi kot da ni s tega planeta. Dodaten čar pa so seveda dali enako odtrgani gledalci.
Škoda da je razvoj teh pošasti šel prehitro glede na varnost dirkačev in gledalcev.
Lahko rečemo da je vsega kriva turbina?
Avtomatika???
Podovozje je nastavljivo kot pred 10 leti (iste stvari)
Elektronskih pripomočkov ni več (diffi so pasivni) ...
So pa drugi materiali v igri, bolj dodelane malenkosti, 20 let razvoja skratka.
Je pa res, da je WRC z aktivnimi diferenciali (kakršni so bili) mala šala peljat zelo hitro (ko enkrat par trikov naštudiraš). Ampak za tiste zadnje sekunde lovit in bit pri tem konstanten, moraš biti pa mojster ...
Če bi bli gledalci varno nekje ob progi potem bi ti avti leteli še bolj...so menda tudi vozniki malo pazili......ne vem....meni bi blo sila neprijetno se tako na rizik peljat med gledalci.
Naj me kdo popravi če se motim ampak a ni audi s tem avtom kot prvi prišel s 4x4 pogonom.
ampak tist video na prejšnji strani s P 405 pa jasno pokaže da podvozje in gume ni doraslo moči motorja.
Samo da se voznik dotakne gasa se vse vrti v prazno, z volanom opleta kot bi vozil med stožci po ledu z letnimi gumami....
res je, leta '84 mislim, da je to bilo, je pa zanimivo, da quatru niso nič dobrega obetali, ker naj bi šlo za pretežak sistem, da bi dejansko prišel do izraza. no, pa so se motili.
@Hanzi: eno je tudi podlaga, ki je prav na tem vzponu zaradi močnega vetra in podobnih dejavnikov zelo rahla in posledično zelo drseča. je pa res, da podvozje in ostala tehnologija niso bili na taki ravni, kot so bili agregati.
Citat: Uporabnik kazamurnik pravi:
Če bi bli gledalci varno nekje ob progi potem bi ti avti leteli še bolj...so menda tudi vozniki malo pazili......ne vem....meni bi blo sila neprijetno se tako na rizik peljat med gledalci..
Ne, nič niso pazili (in sedaj tudi ne, še v sodobnih časih je Colin enega gledalca snel, ker je stal tam, kjer je on hotel sekat ovinek) ...
Če te plačajo da pelješ na polno, pelješ na polno.
Citat: Uporabnik DizzyReed pravi:
res je, leta '84 mislim, da je to bilo, je pa zanimivo, da quatru niso nič dobrega obetali, ker naj bi šlo za pretežak sistem, da bi dejansko prišel do izraza. no, pa so se motili.
Če se prav spomnem je quattro prvič zapeljal na rallyu kot predtekmovalni avto, na koncu pa je bil nekje 10 minut hitrejši od dejanskega zmagovalca tistega rallya.
Drugače pa najlepši avto iz teh časov....Lancia 037
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.