pa sej če tako pogledamo, danes imajo WRC-jke precej podobno konjico pod haubo, razlika je samo v tem, da so materiali tako napredovali, da je to danes čisto vsakdanje. danes bi recimo B grupa morala imeti nekje 1000 KM, da bi bila res nekaj višjega od WRC-ja ...
včasih so rally avtomobili bili dosti težje obvladljivi, ker pač podvozja, gume, zavore niso bili na ravni motorja in pogonskega sklopa - danes je vse to na isti ravni in posledično so avti dosti bolj zalimani na progi. je pa tudi res, da folk ne skače več pred avte, zaradi večjih varnostnih ukrepov. mislim, da če bi danes Grupa B spet obstajala, bi bila podobno zanimiva, kot je zdaj WRC.
tole je malce bolj brutalni bratec 205t16, ki kraljuje v zgornjih filmčkih, bil je zasnovan kot nadaljevanje 205-ke za potrebe svetovnega prvenstva v rallyju, v grupi b, seveda, ampak po prepovedi, so ga uporabili za tovrstne zadevice.
aja - voznik - za moje pojme najboljši rally driver vseh časov -
Ari Pieti Uolevi Vatanen