Skozi šentviški predor 1. julija - končno!!!!

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.786
549
113
42
povsod malo
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Gasilci majo 5min.
PGD ja GBL ki pa in koncesijo & opremo je pa od 7 do 18 minut seveda je to v teoriji v praksi pa do bavarca rabijo tud 5 minut v najhujši guži in to po bus liniji.
Pa problem so tudi hidranti, ki so na vodo namesto voda in penilo
bonk.gif
pa še preblizu stene so al neki tazga pa ventilatorji so menda prešvoh pa pa.... šlampast je narejen.
Pa opazu sem, da k štemajo dol ta protipožarni omet ga mečejo kar na tla
cheer.gif
ob prvi povodnji bo tisti prahec fino zabetoniral kanalizacijo.

Fora s Karavanškim predorom Jeseničani so rabili za zadnji požar 8 minut da je prišel prvi GVC s 3 gasilci na Avstrijski strani je pa bilo pa v 10 minutah čez 80 gasilcev na poti proti tunelu.
Pa nekaj se govori, da bodo začeli gradit reševalni predor vrtali naj bi 5 let in zapravili 60 miljončkov
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
ja ja, ampak ko se bo noter uzgala margarina , ziv bog ne bo mogel pomagati niti tej zaščiti in noter ujetim...
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Tenforest pravi:
Pa nekaj se govori, da bodo začeli gradit reševalni predor vrtali naj bi 5 let in zapravili 60 miljončkov

Zahteva EU predpisov, da bodo morali imeti do leta 2019 vsi enocevni predori nad dolžino 2 km (ali nekaj takega) dodatno reševalno cev (kot servisni rov ali kot novo prometno cev). Karavanke sploh niso tak problem, bolj so dolgi predori pod tapravimi Alpami (Mont Blanc itd.)
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Ko imaš enkrat program pa potrebne podatke, ni problem.
smile-1.gif


Izvedba z dvajset metrov manjšim vkopom pa najbrž ni kaj dosti cenejša zaradi precej kompliciranega potrebnega viadukta v Šentvidu. Lahko pa tudi to izračunam, če bo jutri kaj časa na šihtu.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.786
549
113
42
povsod malo
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik Tenforest pravi:
Pa nekaj se govori, da bodo začeli gradit reševalni predor vrtali naj bi 5 let in zapravili 60 miljončkov

Zahteva EU predpisov, da bodo morali imeti do leta 2019 vsi enocevni predori nad dolžino 2 km (ali nekaj takega) dodatno reševalno cev (kot servisni rov ali kot novo prometno cev). Karavanke sploh niso tak problem, bolj so dolgi predori pod tapravimi Alpami (Mont Blanc itd.)

Mont Blanc so kar dobro varnostno porihtal saj tako sem bral.
Karavanke so pa že načrtovali od začetka, da bil ali dvocevni predor, če bi se promet tako povečal ali pa bi namesto druge cevi naredili reševalni predor samo iz tega ni bilo nič.
Dokler res ne bo hudega požara ala Mont Blanc se bo bolj počasi vse premikalo.
In kaj vse se vozi skozi tunel
shocked-1.gif
taka kemija od XX cifer nazaj in naprej. Na srečo se to vozi več ali manj ponoči, če je seveda prevoznik za to.
Najbolj se bojim kakšnih PL, RO, I, H registrskih tablic ker teli vozijo dobesedno samomorilsko 80+ skozi tunel in proba še prehitevat
stupid-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
No, leto 2019 je vsekakor neka pomembna linija, Dars je lani že dobil študijo glede izvedbe druge cevi v Karavankah, vendar ni prišlo nič v javnost.

Trenuten promet v Karavankah in njegovo precej majhno naraščanje pa nič ne kaže na to, da bi druga cev bila prometna (moje mnenje).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Čas evakuacije šole (ali ustavitve prometa na železnici) je deset, petnajst minut. Toliko časa bi tunel zdržal pa če bi bil lesen, strela jasna ...
Gasilci so pa tudi 10, 15 minut stran.
Aha, torej če bi se v požaru zrušila šola in železnica, bi ti v enem tednu nove zgradil in življenje bi teklo dalje ?
Možnost, da do tahega požara pride ravno v galeriji ravno v mesecu ali dveh, kolikor bi bil recimo odprt brez te dodatne zaščite, pa da je ta požar tako velik, da bi se zaradi tega tunel brez zaščite vdrl in hkrati še dopolj majhen, da lahko rečemo, da bi pa tunel z zaščito zdržal, je tako majhna, da po mojem mnenju skupaj z možno škodo ne odtehta škode, ki jo povzročajo vsakodnevni zastoji. Malo si izračunaj, koliko se izgubi časa, koliko več je onesnaževanja, porabe goriva in vsega ostalega ...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Tunel je kratek, ima veliko volumna...temperature o katerih se govori se niti ne bi dosegle, razen če bi res trčila skup ene 2 šleperja s polno cisterno kerozina.
bonk.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.887
11.026
113
in danes po radiu, ces da v galeriji v mbju pani potreben protipozarni premaz...LOOOL, v glavnem tele protipozarne zascite prav na silo...tako kot se mi je zdelo.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Saj zato pa prvotno ta zaščita ni bila sploh predvidena. Kasneje so jo uturili noter, po bohve čigavem naročilu; zelo dvomim, da SCT, saj bi tako ali tako moral te stvari dati v delo dragemu podizvajalcu (specializirane stvari pač stanejo). So pa kaki vsevedni uradnički na ministrstvih zmožni marsikaj. Recimo tisti Andrej Umek (strokovnjak za požarno varnost) je bil najprej zelo glasen, ko je prvič odpadalo, zahteval celo popolno zaprtje predora do namestitve nove požarne zaščite, češ da je sicer smrtno nevarno
confused-1.gif
, no zdaj je pa tiho kot miš.
 

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.367
88
48
Evo, dober komentar iz dnevnik.si
Citat:
Predlagam, da si minister vzame čas in vsaj prebere zakon o gradivi objektov. Od 27. člena dalje govori o udeležnevcih pri graditvi objektov. Potem naj vzame svinčnik in ugotovi kdo je bil naročnik, kdo revident, kdo izvajalec in kdo nadzornik ter ali so bili izpolnjeni vsi pogoji za gradnjo. Poleg tega naj posebj natančno preveri ali so bile med posameznimi osebami kakšne povezave, ker to v 34. členu zahteva izključevanje posemznih oseb. Še posebej natančno naj prebere 32. člen, ki govori o odgovornosti za škodo, ki nastane tretjim osebam in izvirajo iz njihovega dela. potem naj preveri ali so imeli vso dokumentacijo in sicer od 35. člena dalje ter ali je bila vsa dokumentacija revidirana. Zelo zanimivo bo, ko bo ugotoovil, da projekt za omet ni bil sestavni del gradbenega dovoljenja in ni imel projkta za izvedbo del o čemer je govoril tudi SCT. Posebej naj si pogleda 88. člen, ki govori o obsegu opravljanja del odgovornega nadzorstva. Če nadzornik ugotovi, da izvedba ni ustrezna mora o tem takoj obvestiti inšpektorja in investitorja. pri tem mora voditi gradbeni dnevnik. Na koncu pa mora prebrati še nakj členov o uporabnem dovoljenju in kaj mora biti priloženo zahtevi za izdajo uporabnega dovoljenja.( 7 različnih dokumentov - ali so vsi ?). Posebej natančno naj preveri ali je tehnični pregled vseboval vse sestavine iz 95. člena ZGO. Delnega uporabnega dovoljenja ni, možno je le, da se odredi odprava nepravilnosti ali izvede poskusno obratovanje in meritve, če to zahtevajo predpisi. potem pa se gre v ponovni tehnični pregled. Posebej zanimivi zanj bodo prekrški v 164. členu zakona. Da pa sam ne bo ugotavljal stanja naj vse skupaj zapakira v paket ter odda prijavo na policijo zoper nezanno osebo ali osebe v zvezi s predorom Šentvid in naj se pristojne službe ukvarjajo s tem in ugotavjajo dejansko stanje in skladnost z zakonodajo.

vir: SCT je vložil tožbo proti britanskemu podizvajalcu Ceramicoat
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Pa to so res Boleki in Loleki! In kaj sedaj ko ugotovijo, kakšne posledice ima(bo imel) ogenj? Kaj bodo ugotovili, da omet niti ni potreben, bil je pa dodan z davkoplačevalskim denarjem??!!
Tunel je pa še vedno zaprt in bo verjetno še ostal do konca turistične sezone, s tem se pa samo meče slabo luč na Slovenijo.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Glede tunela se tujci sploh ne sekirajo, saj sploh ne vejo za probleme, če kaj meče slabo luč na Slovenijo, so to vinjete.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
moje info so popolnoma drugačne! Nemec iz hanovra, ki je veliko na cesti in pogosto tudi prečka slovenijo mi je povedal kak lep tunel smo naredili pri ljubljani, govorila sma pred 14 dnevi pa sem mu začel razlagat koliko je stalo pa me on pprekine da je bilo to full drago da ni vedel koliko je stal je pa vedel za težave z zaščito ker mu je povedal drug kolega tudi iz nemčije! Glede vinjet je rekel da njemu se to zdi dobra poteza da je dalj časa veljavna in ni draga! Glede satelitskega cestninjenja pa je bil skeptičen! poznam pa tut slovence ki so gor in druge jugo narode oni pa klejejo vinjete ker njim je pa težko (recimo da cca 20 ljudi)! TAko da poznajo oni probleme brez skrbi!
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Povprečen turist nima pojma o teh rečeh. Pri njih poročila pač ne vsebujejo vsak dan po pol dnevnika samo nekega ometa iz tunela.
stupid-1.gif


Aja, naš tunel je res drag, samo primerov drage gradnje (pravzaprav bistveno dražje) imaš iz sveta polno. Ne pa sranje od Nedeljskega dnevnika, ki gredo primerjat nek kitajski tunel, in potem oni velepoznavateljsko, da bi bil šentviški tunel 6,5 x cenejši, če bi ga gradili Kitajci. Najbrž .
grin1.gif