mamo to v t rocu. Prava stvar so tile šetvci, predvsem navigacija v zaslonu, da ni treba pogleda umikat. za tist obratomer na sredini mi dol visi. osvetlitve in kontrasti so dobri, da ne motijo ponoči in dobro vidni podnevi. Zlo OK, pozitivno presenečen. če se mene vpraša je berljivost boljša kot na marski katerem analognem prikazu.
Ja, to sem seveda le posredno omenil. Dejansko je berljivost fenomenalna, sploh za starejše in tiste s slabšim vidom. Saj si lahko sam prilagodiš pogled, ki ti najbolj ustreza (recimo ogromna digitalna hitrost) s podatki, ki ti najbolj ustrezajo.
Tudi sama grafika je odlična in kot si omenil kontrasti, itd. nič ne motijo.
Res predlagam vsem, preden si izdelajo mnenje, da zadevo osebno preizkusijo. Stvar namreč ni polizdelek, temveč zelo dobro premišljena stvar in to tako po uporabnosti, enostavni berljivosti, kot tudi ne nazadnje in faktorju
.
No ja, vsak zase si naredi izračun in pod črto vidi kaj je ceneje. V veliko variantah je to vseeno Škoda, če ne jih ne bi bilo toliko na cesti.
Jaz recimo na avto gledam kot na mesečni strošek in mi je škodin 1% način plačila zelo blizu (s prihranki, ki so bili sicer namenjeni avtu sem takrat zgradil nadstrešek za dva avta in položil 160m2 tlakovcev, avto pa vzel na brezobrestni lizing). Prihranek pri takem načinu plačila je bil takrat cca 5000 eur, kaj je pomenilo da se je Superb 2.0 prodajal po ceni Golfa Comfortline 1,6 tdi (s petimi prestavami).
Verjetno si ravno ujel tako pozicijo, nov Golf takrat in Superb že precej let na trgu. Recimo Superb 2.5 je bil v zadnjem letu CENEJŠI od Octavie
.
Drugače ima map kar prav: z malo dodatne opreme, je Škoda hitro dražja od VW. Seveda je pa vse odvisno od konkretne situacije na trgu, promoci in seveda tvojih zahtev/prilagodljivosti glede financiranja
.
REcimo samo en primer: Karoq 1.6TDI DSG Style z nekaj dodatne opreme: 32.500 EUR. Za to ceno dobiš verjetno bolj opremljenega Superba 3
.
Sicer je pa moje mnenje, da Škoda ne zaostaja več veliko za VW, ampak je VW še vedno boljši avto, ker žal čisto enaka le nista. Tako da, če oba avtomobila ustrezata in je zadeva cenovno tam tam, je boljša odločitev VW. Z eno izjemo: T-Roc proti Karoqu - plastika v notranjosti je v T-Rocu res sramota za VW, sploh v tem razredu.
Drugače pa še glede Scale: če so moje informacije pravilne, le ta temelji na MQB-A0 platformi, torej manjši platformi, ki jo ima tudi Polo in ne na platformi Golfa 7/Octavie 3. Sicer je osnova enaka, ampak nekaj razlik pa je le. Toliko o tem, kam bo Scala tehnično spadala.