Peugeot 1.2 puretech mlinček kuri olje

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.175
6.985
113
pri taščici
Evo, na transit custom zamenjan jermen (v olju) po 215kkmnin dobrih 7 letih.
Glede na to da ga nekaterim trga ze pri manj kot 100kkm se res sprasujem kaj je razlog za to.
Tukaj je bil jermen videti se cist ok. Glede na to sa sem videl ze lepo pogrizene (na slikah).
Kamele0N
 

Priponke

  • IMG_20250116_121413.jpg
    IMG_20250116_121413.jpg
    1,2 MB · Ogledi: 81
  • Všeč mi je
Reactions: Robert in tony

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.431
5.660
113
Un ki sem ga prilimal od Forda je bil tud iz Transit Customa...pobran pri 180kkm....interval za zamenjavo pa pri 200kkm (mislim sa je bil original na zacetku tovarniško na250kkm?)

Bil nek privatnik.....parketar al ploščičar.....lahko da je tisto kar sem pisal....velik kratkih fur....pa se nabere gorivo v olju pa nagrize jermen da je potem kaboom....

Delaš same dolge fure?
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.751
1.537
113
Tole je zelo zanimivo, treba bi bilo pogruntati, kje je vzrok, da je v tem primeru pa jermen še b.p. ... :sprasujemse:
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.175
6.985
113
pri taščici
Un ki sem ga prilimal od Forda je bil tud iz Transit Customa...pobran pri 180kkm....interval za zamenjavo pa pri 200kkm (mislim sa je bil original na zacetku tovarniško na250kkm?)

Bil nek privatnik.....parketar al ploščičar.....lahko da je tisto kar sem pisal....velik kratkih fur....pa se nabere gorivo v olju pa nagrize jermen da je potem kaboom....

Delaš same dolge fure?
Odvisno
6 let se je sef vozil domov 10km dalec.
Ce se pa jaz v njega vsedem je pa res povprecna fura dolga nekje 100-200km. Seveda s kratkimi ugašanji vmes, lahko tudi cec kot 5x.
Ne delajo se pa relacije v tujino.
Vec kot 500km na dan se se ni naredilo.
Olje menjano na okoli 30kkm/leto na pooblascencu.
Nafta vecinoma na petrolu.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.175
6.985
113
pri taščici
Nobenih tezav zaenkrat z dpf egr....je pa zadnje 2 al tri menjave pred servisom zacel jamrat da ima olja premal ozirima da preverim nivo olja. Se pravi ga je na 25kkm pozrl liter al kako.
Je šefa ze mal srbel da bi menjal za novega, pa sem rekel ce ne mosli avtomatika z radarjem da naj kar na tem ostanemo.
Tudi gnil se ni spodaj ptakticno nic.
Najslabsi je most pod motorjem
 

majti

Zelenc'
19. maj 2023
9
7
3
Na Stellantis se da zdaj prijaviti škodo oz. popravila, ki so bila deloma krita oz. ste jih plačali v celoti in sicer preko https://www.stellantis.com/en/contacts/puretech-compensation-platform

Na spletni strani so napisani tudi pogoji:
"This platform enables you to submit your compensation claim in a fast and convenient process. If you had issues with previous generations of the PureTech 1.0
and 1.2 engines, due to excessive oil consumption and/or premature degradation of the timing belt, please check below if you are entitled to a reimbursement.

All of the following criteria have to be met:
1. The incident happened between Jan 01, 2022, and March 18, 2024, without or with partial compensation for:
● Timing belt issue on a vehicle equipped with 1.0 / 1.2 PureTech engine natural aspirated produced from June 2012 to June 2022 or with a 1.2
PureTech turbo engine produced from April 2014 to June 2022
● Oil over-consumption linked to a piston ring issue on a vehicle equipped with 1.2 PureTech engine before EURO 6.2, from April 2014 to July 2018 (for
Europe).
● Oil over-consumption linked to oil separator issue on a vehicle equipped with 1.2 PureTech engine EURO 6.2 and beyond, from February 2018 to
February 2023.
2. The car is covered by the extended “warranty period” (10 Years / 175.000 km), from the warranty start date (commonly the first registration date).
3. The maintenance was carried out according to the manufacturer recommendation (planning & oil mainly), by any automotive professional. The 3 lasts
detailed invoices will be asked. We will consider acceptable a maximum delay of 3 months / 3000 kms in the maintenance schedule.
4. The diagnosis and repair must be carried out in the approved network.
Note: If one customer has already benefited from a partial coverage for oil over-consumption for an incident that happened between Jan 01, 2022, and March 18,
2024, it is still possible to apply for reimbursement to receive the missing part of the 100% coverage. "

Jaz sem dobil pred leti delno kritje za odpravo pitja olja in to v 6 letu vozila (5 letna garancija in vsi servisi na pooblaščencu), tako da bom zdaj poskusil dobiti kritje v celoti, samo da naberem vso dokumentacijo. Jermen je bil predhodno že menjan z vpoklicem.

Zanimivo mi je, da tega nikjer ne najdeš na nobeni spletni strani slovenskih uvoznikov ali samih znamk in me prav zanima, če bodo kaj na naslednjem servisu opozorili ali obveščali po pošti, kot so to delali za vpoklice.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Robert

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.424
4.993
113
pri teh "enakih" zadevah bodi previden...

Sem izbral cenejšega pooblaščenca in potem ugotovil, da recimo zavornega olja niso menjali, na ponudbo/račun pa zapisali, da so ga (sem v eni temi že pisal o tem). Tudi količine motornega olja, ki bi ga naj menjali so bile različne. Mi je dalo misliti, da je velika verjetnost, da tudi kakšnega filtra niso menjali...

Po takšni izkušnji bi najraje stal zraven, da vidim, kaj mojstri počnejo, ampak pravila menda tega ne dovoljujejo.
Ravno zadnjič govoril z stranko, je 6 let servisirala avto od novega pri glavnem VW prodajalcu/serviserju v Ljubljani
in ker je postalo predrago, se je sedaj odločila za drug servis...

Jo je poklical serviser in ji pokazal zračni filter kabine, katerega se menja vsako leto, datum proizvodnje filtra je bil isti letnik kot avto :)

Kolega od novega servisiral motor 1.2 pri njih, motor je imel vpoklic na kar sam ni bil pozoren, ampak je vozil avto na njihov servis ves čas,
mu je odneslo motor zaradi tega in nihče ni kljub vpoklicu ves čas preveril vprašal nič... Potem so pa imeli cel kup izgovorov
 
  • Žalosti me
Reactions: Robert

jezek

Guru
24. jul 2008
3.710
1.557
113
Dobro, datum na filtru ni merodajen, ker se navadno valjajo po raznih lagerjih vec let. Ni to kruh, da jih pecejo dnevno. Seveda pa v primeru prekomerne umazanije lahko sklepas da ni bil menjan (1x ali veckrat)
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.424
4.993
113
Dobro, datum na filtru ni merodajen, ker se navadno valjajo po raznih lagerjih vec let. Ni to kruh, da jih pecejo dnevno. Seveda pa v primeru prekomerne umazanije lahko sklepas da ni bil menjan (1x ali veckrat)
Morda pri kakšnem manjšem serviserju ko je enkrat pomotoma naročil napačen filter in mu je obležal...
ne pa največji FV servis kjer jih morajo tedensko donaročat...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N