To, da avto za 16 k EUR faceliftajo, mu nabijejo ceno 22 k EUR in potem vsem novinarjem jokajo, da je prodaja slaba, kao zaradi recesije.Pa sej za 22 k dobiš že hudimano solidno Octavio a ne? Kaj se dogaja s tem svetom?
Ko sem na hitro gledal Tipa, ni bilo možno niti doplačati asistenc. Scala je popolnoma nov avto in ne facelift Rapida. Je tudi večji. Cena je pa res huda.Če se kdo zanima za nakup, naj gre pogledat še Fiat Tipo, kjer dobi podobno za pol cene.
In obenem jokajo, kako jim prodaja pada.Hudo bolne cene imajo zdaj vsi. Navijajo, ker ni recesije in je denar poceni.
Hudo bolne cene imajo zdaj vsi. Navijajo, ker ni recesije in je denar poceni.
In obenem jokajo, kako jim prodaja pada.
A si preprican? Moje skromno mnenje je, da vozila drazijo proizvajalci, zaradi vse visjih stroskov, ki jih imajo zaradi izpolnjevanja eko normativov.
Ampak po Alterjevo pa avto hise navijajo cene, da lupujo Alterase.
Se pravi, višanje cen se ni zgodilo precej hitro, čisto ponesreči skupaj z odličnimi gospodarskimi razmerami. Pred tem (še par let nazaj) ni bilo kakih posebnih stroškov zaradi eko normativov, čeprav je vsake 2 leti nova euro norma in zadnjih 20 let v avte porivajo vedno nove bedarije. Ravno sedaj se je zgodilo, da se je tehnologija za izpolnjevanje eko normativov enormno podražila.
Svet čedalje bolj v kurcu, na alterju pa kup ljudi, ki vse razumejo(mo).
Ja, kdor ne kupi Toyote je bedak. Takle mamo.Delež slepih šoferjev je neverjetno visok. To dokazujejo z nakupi in dnevno v prometu.