Mestni SUV, prostoren za 4 (večja medosna kot Karoq), povprečen prtljažnik 400l. Pregleden naprej in vstran, zadaj majhno okno - kamera in senzorji kar nuja.
1.0 z DSG je dovolj za sproščeno vožnjo, 130km/h je okoli 3000 obratov, do 100 slabih 10s. Poraba 80% mestna/primestna, 20% avtocesta po predpisih je 6.5l. Motor se rad zavrti v višje obrate, pri tem ima tipičen zvok trivaljnika, osebno ni moteč. DSG tekoče prestavlja, se pa večino časa vozi v Sport programu, ki drži obrate med 2000 in 3000 obrati (največji navor), Drive program menja prestave višje že pri 2000 in drži obrate na 1700, kjer je motor preveč zamorjen.
Servis na 15kkm je bil dobrih 100€, sedaj čakamo na servis na 30kkm. V tem času je odpovedal motorček luči za samodejno nastavljanje višine - zamenjali luč v sklopu garancije. Drugega ni nič, le gorivo in vitrex. Moteče so prepogoste posodobitve infotamenta (3x v pol leta), ko si kakšen dan ali dva brez radia, kamere in SOS funkcije.