Nočem vplivati na tvoje odločitve glede kontaktiranja, vendar primer Fujitsu - Subaru ni obrodil nobenih sadov in uporabniki še danes nimajo sprejema TMC. Subaru se izgovarja na uporabniško navodilo, kjer naj bi, v "pravniškem slengu" bilo napisano, da TMC deluje če je to v napravi omogočeno. Fujitsu se v danem primeru sklicuje, da v omenjene naprave ni vgradil čipa, ki bi sprejemal ekskluzivno TMC, ki ga oddaja SUNA.
Ker se v napravah Fujitsu uporablja software NavNGo (pri nas bolj poznan kot Primo) so tudi uporabniki (približno tvojega kova) sami ugotovili, da je problem samo v manjku licence torej samo datoteke.
Pripomniti moram, da sam postopek še vedno poteka, saj so uprabniki omenjenih vozil sprožili postopek z namenom zavajanja potrošnikov s strani Subaru-ja.
Ravno zaradi ignorance Fujitsu, bi bilo za "naše kraje" bolj priporočljivo, da uporabniki sami povedo na katerih vozilih nimajo omogočenega TMC in nato začneš z enim izmed njih (prizvajalcem) in RadioSi "medsebojno soočanje". Sam predvidevam, da večina vgrajenih navigacijskih naprav na katerih TMC ne deluje uporablja software NavNGo, kar bi lahko bilo tudi vodilo pri izbiri "prvega proizvajalca".
Glede na znanje alter-jevih "Guru-jev" sploh ne dvomim v uspeh, s ciljem, da se tej zadevi pride do konca in se ugotovi, kdo je za kaj zadolžen.