servisne pogodbe pri nakupu novega vozila

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Pri pogodbi o vzdrževanju za 1.5dci ti pripada 2-3 servisi. Na (30k in 60k in 90k) ali (2 in 4 leti starosti), odvisno kaj je prej. Vrednost 300-450eur. Ne vem kje si ti prišel do 3 preglede in še dodatni 2 menjavi olja?
Saj dobiš zraven plan vzdrževanje, kjer je lepo razvidno.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Najvecji nategator je VW. Bil in bo. Seveda je za povprecnega Slovenca to najboljsi avto, novinarji pa o tem ne pisejo, ker imajo pac tak interes. O cem govorim?

VW ima v Nemciji servisni interval na 30.000 KM. Pri nas ti dajo "brezplacno" 4 letno jamstvo, kjer je drobnega tiska vec, kot je ustave Republike Slovenije in s tem, da je Porsche Slovenija lepo skrajsal servisni interval na 15.000 KM, drugace 4 letno jamstvo ne velja.

Smo pac ovce, novinarje pa zanima, ali se lahko izklopi ESP in ne drobni tisk.

Kdo točno je zaj nategator, VW ali uvoznik, v tem primeru Porsche Slovenija?

V nemčiji je doplačilo za dodatna 3 leta garancije do 150k prevoženih za Golfa 1050 eur., tako da si praktično na istem če pri nas servisiraš na 15k, ali v nemčiji na 30k in doplačaš garancijo. V primeru da imaš Passata pa si hitro še na slabšem, ker je doplačilo 1850 eur.
 
Nazadnje urejeno:

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Pri pogodbi o vzdrževanju za 1.5dci ti pripada 2-3 servisi. Na (30k in 60k in 90k) ali (2 in 4 leti starosti), odvisno kaj je prej. Vrednost 300-450eur. Ne vem kje si ti prišel do 3 preglede in še dodatni 2 menjavi olja?
Saj dobiš zraven plan vzdrževanje, kjer je lepo razvidno.

lej ne vem, tako mi je danes povedal servisni sprejemnik v eni od večjih LJ Renault avtohiš...
kot sem napisal, pa točnih pogojev, ki jih dobiš opredeljene v pogodbi ne moreš najti na njihovih straneh (to govorim tako za Renault, VW kot kio.) če jih kdo ima pa naj jih napiše-to je cela poanta te teme....
 

Accord

Pripravnik
2. sep 2007
960
22
18
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
Lopovscina na vsakem koraku. Primer Mercedesa ...motor 646 ali tudi 651 montiran v sprinterja ali v avto c ali e ...v sprinterja se naliva olje specifikacij 228.51 v avte pa 229.31 ki je dobrih 10 € drazje....avti imajo interval pol krajsi od sprinterja ki vlece 3 tone in vec z slabsim oljem... Kje je tu logiga ? Ni je vse je samo kako stranko ozeti.

Uradni servis MB mi je za motor OM651 olje po specifikaciji 229.51 računal največ 18 EUR z DDV / liter, torej bi za sprinter bilo 8 EUR/L?
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Najvecji nategator je VW. Bil in bo. Seveda je za povprecnega Slovenca to najboljsi avto, novinarji pa o tem ne pisejo, ker imajo pac tak interes. O cem govorim?

VW ima v Nemciji servisni interval na 30.000 KM. Pri nas ti dajo "brezplacno" 4 letno jamstvo, kjer je drobnega tiska vec, kot je ustave Republike Slovenije in s tem, da je Porsche Slovenija lepo skrajsal servisni interval na 15.000 KM, drugace 4 letno jamstvo ne velja.

Smo pac ovce, novinarje pa zanima, ali se lahko izklopi ESP in ne drobni tisk.

Kdo točno je zaj nategator, VW ali uvoznik, v tem primeru Porsche Slovenija?

V nemčiji je doplačilo za dodatna 3 leta garancije do 150k prevoženih za Golfa 1050 eur., tako da si praktično na istem če pri nas servisiraš na 15k, ali v nemčiji na 30k in doplačaš garancijo. V primeru da imaš Passata pa si hitro še na slabšem, ker je doplačilo 1850 eur.

Uvoznik.

Garancija je nekaj drugega, kot jamstvo. In to kar ti v Sloveniji pade pod jamstvo, ti v Nemciji izven garancije zamenjajo v 80% pod kulanco.

Je pa res, da taksno ravnanje uvoznika podpira VW. Verjami, da se take zadeve solo ne izpeljejo.
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Pri nas v Italiji ja.
229.51 mobil 1 ...18€ + ddv
228.51 mobil xhp le ...8€ + ddv
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Mogoče ve kdo, kako je pri Kii? Trenutno imajo do konca nogometnega prvenstva akcijo tudi 7 letnega oz. 150.000km brezplačnega rednega vzdrževanja (ni vezano na lizing). So to všteti vsi redno servisi po servisni knjižici (torej tudi menjava zavorne tekočine,...) ali je kakšen droben tisk?
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
zanimivo..., jst sem delal servis ena cca 12k = 2x/leto, pa sem imel slabo vest, če sem kakšnga jurja več naredil, ker se mi ni zneslo z mehanikom zment za termin.

Tudi, če bi šel sedaj nov avto kupil, bi sigurno delal vmesne servise in ne bi čakal na 30k.
Ko mal pomisliš kaj vse se dogaja tam notri, vsaj men ni čisto vseeno:/
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Kaj je z vami? Če ti piše 30.000 ali 2 leti! V čem je problem? Sej nismo leta 1972....

p.s. smo pa na alterju, kjer je višek motoroznanstva na kupu
smirk-1.gif
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
je dovolj, če se vrnemo "samo" v leto 2006 oz še kako leto manj, ko so imeli renaulti težave z ojničnimi ležaji. Ali so krivi ležaji ali redka menjava olja ne vem.
pa vrjetno se še kak biser kje skriva
wink-1.gif

in glede na redko menjavo olja, pa še tega potem kupiš v lidlu... res lahko pričakuješ, da bo z mašino vse vredu še nasladnjeih 400k km...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Kaj je z vami? Če ti piše 30.000 ali 2 leti! V čem je problem? Sej nismo leta 1972....
Po eni strani imaš prav (verjetno proizvajalec ne pljuva v svojo skledo), po drugi ne. Sam sem napisal svoje mnenje tukaj:
Dolg interval menjave motornega olja – ali ga je smiselno upoštevati?
Sam stavim noter top olje za moj motor, menjam na 15.000 km, čeprav bi lahko imel longlife interval, sploh glede na način vožnje in relacije. Vsak se pa naj sam odloči.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
1. če sledim navodilom prozvajalca, me gladko malo boli [cenzura] za ležaje. Izjema bi bila, če bi vozil Taxi, avto pa bi praktično laufal 24h. Takrat se lahko naredi vmesno menjavo olja.

2. olja ne kupujem sam, ker tut mesa ne prinesem s sabo v gostilno

3. še vsak avto sem prodal pri +- 100.000
 
Nazadnje urejeno:

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Če ti NI treba, potem NE delaš tega.

Če imaš pa 208 gti pižoja, pa si tedensko na relaciji Minhen-Degendorf, potem pa ni noben reku da ne smeš vmes menjat olja.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Če ti NI treba, potem NE delaš tega.

Če imaš pa 208 gti pižoja, pa si tedensko na relaciji Minhen-Degendorf, potem pa ni noben reku da ne smeš vmes menjat olja.
Še enkrat: odloči se sam, zaradi mene tudi če olja ne menjavaš, jaz se ne bom sekiral. Mene pa ni potrebno prepričevati, kaj naj počnem s svojo kanto in svojim denarjem.
wink-1.gif

Je pa verjetno stroškovno racionalno, da če kupuješ nov avto in se ga po nekaj letih znebiš, da se ne ukvarjaš s takimi zadevami, temveč slediš proizvajalcu in te boli kita za vse ostalo. Če se bo kaj pojavilo imaš itak garancijo, po prodaji se bo pa naslednji kupec ubadal s tem
wink-1.gif
.

Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
1. če sledim navodilom prozvajalca, me gladko malo boli [cenzura] za ležaje. Izjema bi bila, če bi vozil Taxi, avto pa bi praktično laufal 24h. Takrat se lahko naredi vmesno menjavo olja.
Zakaj bi takrat menjaval? Avto praktično nima hladnih zagonov, itd. torej ti ga res ne bi bilo potrebno menjavati prej.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Če motor laufa 24/7 (kar vozilo fizične osebe ne), potem olje bistveno prej izgubi lastnosti...
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Če motor laufa 24/7 (kar vozilo fizične osebe ne), potem olje bistveno prej izgubi lastonosti...
To seveda drži, če motor laufa na mestu 24/7, če pa se vozi 24/7, potem pa je bolje v taksi službi, ker je stalno ogret in hladnih zagonov praktično ni.
Seveda pa pri 24/7 laufanju na mestu računalnik ne bo poklical na servis na 30.000 km, temveč bistveno prej.
No, odvisno od proizvajalcev, pri nekaterih moraš sam prebrati servisno v kateri piše tudi nekaj o oteženih pogojih uporabe in skrajšanem servisnem intervalu.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
1.5 dci megane l 2015 ima interval 30k km ali eno leto. Naredili smo jih točno 19.700, ko je začela lučka svetit za servis, ker je bilo leto naokoli. No prvi servis je bil 118 EUR. pa ko so mi lani tisto neumnost o brezplačnem vzdrževanju ponujali v zameno za drug kredit, sem se samo smejal. Vzel sem brezobrestni kredit, samo 99 EUR so bili stroški odobritve. Ostalo kolk si vzel tolko vrneš. Ko so mi ponujali kao brezplačno servisiranje za 5 let ali 100k km, si mogel vzeti pa drugi kredit, ki ni bil brezobresten. Bil je pa drag kot svinja. Če bi šel na svojo banko in tam vzel še 750 EUR več kredita in doplačal 750 EUR za vzdrževanje, bi bil obrok isti. se pravi samo z kreditom RCI dobijo vzdrževanje, ki ti ga KAO dajo zastonj noter. Porez na budale in za slovenceljne.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Pa to si imel olje s sabo ali so ti natočili notri neko žvarovno? Ker tak znesek me pride za bencinar 1.2 16V z oljem ELF 10W40 (N700), z 10% popustom na olje in rezervne dele (se pravi filtre in drobni material) ter 20% popusta na delo. Normalna cena je nekje 150-160 EUR (olje, filtri, pregled), ampak z oljem 5W-30 (N900)...
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Elf 5-30. Je menal pa samo olje pa fulter pa 2 plunka hladilne je dotočil gratis. Kabinskega ni menjal. Pa pregled vozila. Mi je na servisu, kjer sem kupil avto dal predračun za 180. Postavke so pa poleg tega bile še kabinski filter, oa kr neke 3 postavke za klimo. Pregled kondenzatorja, pa še ene 2 budalaščine na kubik. Men se zdu da še pegled tesnenja pa take bedarije. Nato sem poklica še na drzgi servis, mi je reko to ceno, ter da je pregled vswga tega že v servisni uri računan. Olje so dali oni. Vglavnem nekateri nategujejo na kvadrat. Dali so nato 10 posto popusta na material in delo.
 
Nazadnje urejeno: