servis avtomatski menjalnik

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
ČE bi že nekam peljal bi se prej izobrazil kako menjat in potem stal zraven in gledal pod prste oz. bi sam naredil.
LOL
A na pooblaščenem so pa sami vrhunski strkovnjaki rojeni zato, da tebi olje v menjalniku menjajo.
Lej če si tak pametn drugič sam menjaj. Konec koncev, e bi se ti lahko izobrazil in zraven stal misliš pa da se ostali mehaniki nemorejo? Je to znanje dostopno samo tebi in pooblaščenim?
 
  • Všeč mi je
Reactions: shift

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.103
113
Pooblaščeni servis samo zato ker potem tudi odgovarja za delo in da kakšno kulanco če kaj crkne. Drugače so vsi isti šalabajzerji.

Če greš brat service manual je notri čuda stvar, ki jih noben mehanik ni sposoben izvest oz. se mu tega ne da delat (in da se razumemo velja tudi za pooblaščene servise to).
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Vsak servis, ki ti da račun odgovarja za svoje delo ne samo pooblaščen....

Evo pa veš za naslednjič, da menjaš sam in bo narejeno kot je treba. Kje je problem?

Aja točno v pisarniških rokicah in orodju.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Konec, shift in sad

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.920
113
sem pričakoval malo več odgovorov, glede na koliko je komentarjev glede avtomatikov na forumu.... Ali pa večina servisira na uradnih servisih
Zaenkrat kaže, da bom šel v Trebnje... Malo iz poti, ampak upam da se splača...
Kolk odgovorov pa bi ti imel? ;)

Nimajo vsi avtomata, še manj forda.

Itak nimaš za servisirat ampak zgolj menjat olje in filter. To ti bo naredil vsak mehanik ki količkaj šravfa Forde. Ti če že, se toliko pozanimaj, da veš na kak način je potrebno menjati olje na tvojem menjalniku, da ti bo jasno od kje zaračunana litraža olja.
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.857
-1.037
113
145 km SZ od Opatije
Bom pa še jaz en komentar nalimal, pa upam, da kajn -u ne bo žal za tole :evil:
Že dolgo časa nazaj sem peljal avto z avtomatskim menjalnikom k Roku (smo o tem pisali zgoraj). Pa smo ugotovili, da se ne splača popravljat (ampak, kot vem, se ta avto še zmeraj vozi, mene je pač motilo rahlo cukanje). No, pa to ni bistvo tega posta.
Ker tam blizu dela tud moj kolega (Turbine), smo se z Rokovimi zaposlenimi mal pogovarjal o avtomatikih in ko sem spraševal, kateri avtomatik naj kupim (pa ga pol ŽAL nisem, pa ne bom spet o tem), mi je dejal, da vseeno katerega, sam tistega iz Forda ne (powershift).
Seveda je možno, da so ti menjalniki tako zelo dobri, da se ne kvarijo (in posledično ni dela za serviserje), je pa še druga opcija, ki pa je ne bom napisal, se razbere iz teksta.

Tako da, kajn , bolj boš spraševal, več novih vprašanj se bo postavilo, raje odnehaj ;). Aja, pa ta menjava olja v menjalniku ni lih tolk simpl, kot ti hoče Utisevalec predstavit, verjemi.

Mojih 5 centov, ki jih lahko zamenjaš za ruske rublje (če ti ne odgovarjajo centi) :fredi:
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
No ja, jaz imam tudi ta zloglasni Powershift. Sem se precej pozanima glede tega in bom pač sproti videl kaj in kako. Avto je bil toliko cenejši, da je nekaj rezerve tudi za kakšno večje popravilo. Sicer pa, redni servis, uporaba ročne zavore, pa recimo da nimam veliko mestne vožnje. So far so good (60k km), res pa je, da se pravkar potrkal na les. :)

Hodim sicer k Bizilju in bom tudi olje v menjalniku menjal tam (čez par tisoč km). Ima kdo info, koliko to veselje stane. Ravno pod kozolec ga v nobene primeru ne bi peljal.
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.857
-1.037
113
145 km SZ od Opatije
No ja, jaz imam tudi ta zloglasni Powershift. Sem se precej pozanima glede tega in bom pač sproti videl kaj in kako. Avto je bil toliko cenejši, da je nekaj rezerve tudi za kakšno večje popravilo. Sicer pa, redni servis, uporaba ročne zavore, pa recimo da nimam veliko mestne vožnje. So far so good (60k km), res pa je, da se pravkar potrkal na les. :)

Hodim sicer k Bizilju in bom tudi olje v menjalniku menjal tam (čez par tisoč km). Ima kdo info, koliko to veselje stane. Ravno pod kozolec ga v nobene primeru ne bi peljal.
Tudi jaz sem imel zloglasni multitronic, pa je šel do 350 kkm brez težav, tko da verjamem, da ni zmer vse črno, kot se bere.
Srečno.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.103
113
Tako da, kajn , bolj boš spraševal, več novih vprašanj se bo postavilo, raje odnehaj ;). Aja, pa ta menjava olja v menjalniku ni lih tolk simpl, kot ti hoče Utisevalec predstavit, verjemi.

Utiševalec ni rekel da je menjava enostavna, to pravijo drugi. Sam sem rekel ravno obratno, da so postopki pri teh dvosklopičnih menjalnikih včasih precej zapleteni. Ne vem zakaj mi podtikate neresnične izjave.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.331
4.909
113
Če prav vem, ima Talisman 2017 isti menjalnik (Power shift), u Lescah mi je računal lani 300€ za menjavo olja/filtra.
 
  • Všeč mi je
Reactions: IbizaDriver

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Pooblaščeni servis samo zato ker potem tudi odgovarja za delo in da kakšno kulanco če kaj crkne. Drugače so vsi isti šalabajzerji.

Če greš brat service manual je notri čuda stvar, ki jih noben mehanik ni sposoben izvest oz. se mu tega ne da delat (in da se razumemo velja tudi za pooblaščene servise to).
brihto, oziroma forumska pamet,...vsemogočna razgledanost,...
sploh veš, da pooblaščenec ne menja olja, ga nimajo predpisanega servisa v menjalnikih z izmenjevalcem? razen izjeme dsg?
torej, servis in kulanco pozabi.
si tak pametn, pa hkrati pišeš take bedarije v čist vsako stvar, ki se pojavi na forumu.
tvoji prispevki so za :bruh:
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.588
466
83
tipu je očitno "slava" mal preveč stopila v glavo

men je zaračunu in kao menjal olje in filter, potem so drugi ugotovili da filtra sploh ni menjal

+že od dosti preverjenih ljudi slišal da so menjalniki pocrkali po njegovi dragi obnovi menjalnika po 1-2 leti, pri njemu stane obnova vsaj 1500eur+

TIT Trebnje in nek starejši možakar iz Mengša so za njim potem popravljali in od takrat nima noben več težav že več let

tudi garancijske hiše nočejo več peljati avtov k njemu

je pa zraven njega v Lescah boljši mehanik... nevem imena

Bizilj je včasih računu komplet cca. 250 eur za menjavo olja v PS
zraven je menjalniki.si turbine.si,Boštjan Detela
 
  • Všeč mi je
Reactions: AndrejEnej

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Zdaj ko tole berem glede Roka, sem že malo v dvomih, če sem se prav odločil, da sem se (pred kratkim) vozil na drug konec Slovenije in tam pustil 450€ za preventivno menjavo olja v ZF 8HP. Ko sem zbiral info, sem na njegov račun našel uglavnem pohvale.

Glede na to, da je pri ZF 8HP filter integriran v korito, bi se moglo vrjetno videt, če je (vsaj) korito novo ali ni? Ampak bi tudi za to, vrjetno moral avto dvignit in pošraufat dol plastike. Po občutku je težko rečt (razen to, da so bile resetirane adaptacije), ker ima avto realnih 100k km in neki težav s prestavljanjem že prej ni bilo, pa tudi vrjetno bi se tudi brez menjave še nekaj časa vozil BP (BMW pravi sealed for life, ZF kolikor vem priporoča menjavo na 80-120k km). Vseeno raje vidit, da je to porihtano, tako kot je treba, pa da sem miren za naprej.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.476
4.248
113
No pa ni treba Roka šinffat na sluzbenem transporterju je porihtal menjalnik ko je crknil.
VW je rekel takrat 7000 eur plus delo. Rok pa je porihtal za 3000 eur z vsem in avto še danes leti in je od tega že cca 4 leta.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.588
466
83
sem pričakoval malo več odgovorov, glede na koliko je komentarjev glede avtomatikov na forumu.... Ali pa večina servisira na uradnih servisih
Zaenkrat kaže, da bom šel v Trebnje... Malo iz poti, ampak upam da se splača...
kaj si pričakoval? da ti napisemo, da je powershift vsak dan na ponku pri serviserjih menjalnikov? slike polomljenih vzmeti in pomletih zadev v njem?
Lahko dam tudi kak gsm bivsega lastnika forda (1. lastnik), ki je po dveh popravilih vseskup raje prodal
v SLO imas Pogacnika, Detelo, Tita, na stajerskem Cossima, v Kranju dela tudi Hudobivnik, v Horjulu starega macka za menjalnike Mašine za menjavo olja ima veliko mehanikov v SLO, ko pa pride do fizicnih poskodb jih je pa malo z znanjem/materialom.
TIT Trebnje je dobra izbira
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.588
466
83
Zdaj ko tole berem glede Roka, sem že malo v dvomih, če sem se prav odločil, da sem se (pred kratkim) vozil na drug konec Slovenije in tam pustil 450€ za preventivno menjavo olja v ZF 8HP. Ko sem zbiral info, sem na njegov račun našel uglavnem pohvale.

Glede na to, da je pri ZF 8HP filter integriran v korito, bi se moglo vrjetno videt, če je (vsaj) korito novo ali ni? Ampak bi tudi za to, vrjetno moral avto dvignit in pošraufat dol plastike. Po občutku je težko rečt (razen to, da so bile resetirane adaptacije), ker ima avto realnih 100k km in neki težav s prestavljanjem že prej ni bilo, pa tudi vrjetno bi se tudi brez menjave še nekaj časa vozil BP (BMW pravi sealed for life, ZF kolikor vem priporoča menjavo na 80-120k km). Vseeno raje vidit, da je to porihtano, tako kot je treba, pa da sem miren za naprej.
sealed for life - life=250.000 kilometrov
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
sealed for life - life=250.000 kilometrov
To mi je jasno, da nobena stvar ne more bit za večno (oziroma je potem life-time stvar debate), zato sem pa tudi dal menjat. Omenil sem zgolj iz tega vidika, da pri trenutnih 100k km tako ali tako ni bilo pričakovati težav in bi težko po občutku sklepal, ali je bilo res menjajo vse ali ne. Samo upam, glede na prebrano, da je bilo res narejeno, tako kot je treba. Sem drugače pri zadnjem servisu menjal tudi olje v diffu, ki se tudi kao ne menja, saj imam namen imeti avto še nekaj časa :) Pa tudi motornega olja ne mislim menjat na predpisanih 30k km oz 2leti. Sem ravno menjal (skupaj s filtri, ki bi jih lahko na 2 intervala in nekaj drugih zadev preventivno) po malo manj kot letu dni in 15k km od zadnje menjave, pa vrjetno bom naslednjega še kaj prej naredil.

Ampak saj pravim, pred tem sem na račun Roka prebral samo pohvale, zato sem se tudi odločil za njega. Sedaj pa čisto slučajno že par podobnih negativnih postov na različnih forumih, pa potem človek rata malo skeptičen.
 

B81

22. jul 2007
37.309
10.676
113
Dvosklopične sploh ne-DSG menjalnike kot je powershit bi sam redno servisiral na uradnem servisu. Je preveč opcij da gre kaj narobe, sploh pri bolj eksotičnih variantah. ČE bi že nekam peljal bi se prej izobrazil kako menjat in potem stal zraven in gledal pod prste oz. bi sam naredil. Precej teh menjalnikov (za konkretni powershift ne vem) zahteva posebne procedure ki se jih kozolčarji ne držijo povsem, potem imaš pa probleme.
Ja glih bi mehanik imel tak smartass zraven, da bi mu solil pamet, ker je 3 videe na YT pogledal...
 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Ponavadi so tudi izkušnje takega mehanika na nivoju par youtube videov. V Sloveniji ni veliko mehanikov, ki res obvladajo menjalnike in zelo majhna možnost je, da je to nek lokalni kozolčar. Kdor obvlada menjalnike, pač ne bo delal ostalih "malih" del po avtih, pač pa raje dobro kasiral z menjalniki.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.272
2.861
113
Lublana
Obišči stran
sem pričakoval malo več odgovorov, glede na koliko je komentarjev glede avtomatikov na forumu.... Ali pa večina servisira na uradnih servisih
Zaenkrat kaže, da bom šel v Trebnje... Malo iz poti, ampak upam da se splača...

Jaz svojim avtomatskim menjalnikom olje in filtre menjam sam s pomočjo kakšnega od prijateljev, ki imajo garaže. To ni nobena znanost. Je pa res, da so moji vozi stari 30 let in več. Sicer ne vem ali to pomeni lažje ali težje delo. Na hitro sem preveril kaj je sploh Powershift in kakor vidim to ni klasični aut menjalnik. To ima kar neke sklopke namesto pretvornika navora, če prav razumem. Menjava je pa na youtube filmčkih videti bolj preprosta, kot pri klasičnih aut, menjalnikih. Jaz bi to zapeljal do prijateljeve garaže, če pa nebi bil ziher v to pa do prvega najbolj ugodnega mehanika, ki je že kdaj imel opravka s powershift menjalnikom in problem rešen
 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX