Še strožje kazni?

kocka

Pripravnik
18. sep 2007
446
12
18
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik kocka pravi:
Citat:
Sicer pa naj ti bo jasno, najvplivnejši ne bodo kaznovani, policijski direktor Silvo Vrbančič je, namesto da bi ga poslali na zdravljenje alkoholizma (kot bi ga doletelo po novem zakonu), v policiji ko je pijan povzročil nesrečo celo napredoval. pripora pa od znotraj ni videl, čeprav bi ga glede na stopnjo alkoholiziranosti moral po zdaj veljavnem zakonu.
Vrbančič je šel na strokovni pregled in v takem primeru ni pridržanja. Če bi šel na etilometer bi bila druga zgodba.
Pa lahko te tvoje trditve podkrepiš s kakim členom v zakonu?

Sam namreč nisem zasledil, da bi bile sankcije za alkoholiziranost lahko različne glede na uporabo različnih merilnih instrumentov.

Daj, poglej si 132. člen ZVCP-1, pa ti bo vse jasno. Ne glede na instrument, ki se uporabi pri izvedbi preizkusa alkoholiziranosti je namreč za isti rezultat ista kazen. V primeru tvojega prijatla je pa tudi šel boljše skozi kot je/bo šel skozi Vrbančič, ker so mu od kazni odšteli 20€ zaradi pridržanja. Vrbančič ni šel v pridržanje, zato se njemu ne odšteje nič, poleg tega pa bo moral plačati stroške strokovnega pregleda. Upam, da sem ti odgovoril.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik reality pravi:
ti mešaš, kle cestnoprometne prekrške z kaznivim dejanjem...

bogati ne pridejo pr nas čez predkazenski postopek, poglej Jankoviča... tko da so tvoje primerjave butaste...
Če je denarna kazen za prekšek vzgojna, to pomeni, da vsakega enako boli, ne pa za reveža pomeni bankrot (itak bo familija fasala), za tajkuna pa kofi zapitek....

in še enkrat ne primerjat kazniva dejanja z cestnoprometnimi prekrški, za kazniva dejanja pa je edina primerna kazen zapor za enega in drugega... ampak govorimo o drugih stvareh...

Samo deloma imaš prav - le ko omenim zapor. Ostale stranske sankcije lahko mirno damo tudi za prekrške (družbenokoristno delo, točke ...)
In ne, ne gre za vzgojnost kazni. Gre za kazen - ta pa je lahko vezana le na storjeni prikršek in na čisto nič drugega. Torej za vsakogar popolnoma enaka, ne glede na to, a je reven, bogat, bel, črn, rdeč, homo ali plešast ...

In mimogrede: vsak prekršek lahko priženeš do sodišča (zahteva za sodno varstvo), ko že omenjaš razne Jankoviče. Torej je to vseeno.

Kar pa se tiče KD in zapora: ja, ampak kako dolgo. Obema enako? Jaz trdim, da klošarja 3 mesece zapora nič ne boli (še posebej pozimi), enega privatnika pa zelo (pa še firma se lahko potopi). Torej bi moral za enako KD dobiti kraško zaporno kazen? Seveda ne. In enako velja tudi za globe. Osnovno pravilo je namreč pri KD in prekrških enako: za določeno dejanje določena kazen, sorazmerna dejanju oz. njegovim posledicam. In ničemur drugemu (torej financam, rasi, spolu, službi, zakonskemu stanu ipd ...)
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.910
16.016
113
Citat:
Uporabnik pediater pravi:
318-20101003.jpg

čemu torej povišanje kazni, če pa glede na graf vse lepo funkcionira, država pobira lepe denarce s kaznimi, iz leta v leto pa se pobija manj folka....?
 

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.720
80
48
Me zanima koliko bi bilo mrtvih če bi za 1 leto ukinili sankcioniranje prometnih prekrškov. 150, 1000, 5000?
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.910
16.016
113
pomoje nekako enako kot predhodno leto. število bi malce upadlo zaradi povečanega števila novejših in posledično varnejših avtomobilov ter tudi malenkostno naraslo, ker bi nekaj folka dejansko še bolj norelo in se pobilo zaradi nesankcioniranja policistov.....
 

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland
Menim da bi bilo žrtev manj. Sedaj polovica voznikov gleda večino časa na števec, da ja ne bi prekoračili hitrosti in zato niso pozorni na dogajanje okoli sebe. Če ne bi bilo kontrole bi to vse lepo laufalo, bila bi večja pretočnost prometa, hitrosti bi bile v povprečju malenkost višje vendar bi bila večina pozornosti usmerjena na dogajanje na cesti in okoli sebe, ne pa na števec hitrosti.

Višanje kazni in ustrahovanje ljudi je pa brez vezno. Prvo je treba v glavah pošlihtat stvari (izobraževanja, usposabljanja, razne reklame pred začetkom dnevnika - bem ti reklame za praške
bonk.gif
)
 
Nazadnje urejeno:

Pakul

Fizikalc
18. sep 2007
3.306
46
48
Upam, da se hecaš?
bonk.gif

Prvi vikend, ko bi rekli, kazni na cesti ne bo, bi se pomojem pol mladine pobilo od pijanosti pa zraven še 25% od hitrostnih dirk (karikirano seveda).
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
KSZ:

nej kr dajo za +10 km/h prehitro 10.000€ kazni, slej al prej bodo take
stupid-1.gif

Pa obvezno mert tm, kjer so omejitve nelogično nizke in seveda ob 11.30 zvečer ko si res sam na cesti.

Nimam problem z kaznimi, samo ta glup sistem vlade nikol ne bo naredil reda na cesti. Ceste pa vskao leto bolj zjb....
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik pediater pravi:
318-20101003.jpg

čemu torej povišanje kazni, če pa glede na graf vse lepo funkcionira, država pobira lepe denarce s kaznimi, iz leta v leto pa se pobija manj folka....?

J. to statistiko, tut če bi bilo letos 200 smrtnih je to realno manj kot 2006. Itak je pleha in voznikov vsako leto še toliko več na cesti.

Ne vem kaj mislijo, a da bo čez 5 le z non stop višanjem kazni, namesto 50 smrtnih, 5 novorojenih?
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Me zanima koliko bi bilo mrtvih če bi za 1 leto ukinili sankcioniranje prometnih prekrškov. 150, 1000, 5000?

Cca isto. Kazni so na balkanskih drzavah nizje, za slovenske razmere drobiz pa kljub temu ni masovnega pokola na cestah.
 

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland
Citat:
Uporabnik Pakul pravi:
Upam, da se hecaš?
bonk.gif

Prvi vikend, ko bi rekli, kazni na cesti ne bo, bi se pomojem pol mladine pobilo od pijanosti pa zraven še 25% od hitrostnih dirk (karikirano seveda).
Prvo leto se vsi norci pobijejo in je statisika slabša, drugo leto je že bolje
tongue-1.gif


No mogoče sem res malo pretiraval ampak, recimo tako kot je bilo med stavko policistov bi moralo biti vedno. Kaznovati res hude prekrškarje in alkohol/droge. Ne pa da folk gleda samo na števc da ne bi slučajno šel 5-10km/h preveč, ker se pač boji kazni za varnost jim je itak vseeno, važno da me policist ne dobi, ko sanjam za volanom.
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Se malo statistike, sicer brezvezne ampak vseeno:

* 1995-1996 skupaj 12.498 prometnih nesreč,
* 1996-1997 skupaj 12.672 prometnih nesreč,
* 1997-1998 skupaj 12.574 prometnih nesreč,
* 1998-1999 skupaj 12.570 prometnih nesreč,
* 1999-2000 skupaj 13.004 prometnih nesreč,
* 2000-2001 skupaj 12.169 prometnih nesreč,
* 2001-2002 skupaj 12.293 prometnih nesreč,
* 2002-2003 skupaj 13.053 prometnih nesreč in
* 2003-2004 skupaj 13.929 prometnih nesreč.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Se pravi da so številke o nižanju smrtnih žrtev še toliko bolj "dobre" ker je več prometa in tudi več nesreč. Itak vsakega je škoda, vendar glede na kulturo ljudi v prometu smo še dobri
smirk-1.gif
ko bi vsaj ta pobran denar šel v vzgojo mulcev in preventivo..
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Me zanima koliko bi bilo mrtvih če bi za 1 leto ukinili sankcioniranje prometnih prekrškov. 150, 1000, 5000?
Nihče ne pravi, da bi kazni povsem ukinili. Ampak če bi jih zmanjšali za 5x, nebi bilo prav nič drugače. nič več nesreč in nič več mrtvih. Obstaja prag, do katerega kazni pomagajo, kar je več je pa samo polnjenje proračuna In ta prag je že zdavnaj presežen. Kazen za izsiljevanje prednost vlaku je smrtna, pa se jih vsako leto najde nekaj, ki to storijo, kot tist v cirkovcih. A smrt ni dovolj visoka kazen, je treba še državi pristavit denarnico?

Državi bi bilo treba vzet finančni interes, da od več nesreč in več prekrškov več zasluži. Pa bi se lahko prometna varnost takoj in drastično izboljšala.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik kocka pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik kocka pravi:
Citat:
Sicer pa naj ti bo jasno, najvplivnejši ne bodo kaznovani, policijski direktor Silvo Vrbančič je, namesto da bi ga poslali na zdravljenje alkoholizma (kot bi ga doletelo po novem zakonu), v policiji ko je pijan povzročil nesrečo celo napredoval. pripora pa od znotraj ni videl, čeprav bi ga glede na stopnjo alkoholiziranosti moral po zdaj veljavnem zakonu.
Vrbančič je šel na strokovni pregled in v takem primeru ni pridržanja. Če bi šel na etilometer bi bila druga zgodba.
Pa lahko te tvoje trditve podkrepiš s kakim členom v zakonu?

Sam namreč nisem zasledil, da bi bile sankcije za alkoholiziranost lahko različne glede na uporabo različnih merilnih instrumentov.

Daj, poglej si 132. člen ZVCP-1, pa ti bo vse jasno. Ne glede na instrument, ki se uporabi pri izvedbi preizkusa alkoholiziranosti je namreč za isti rezultat ista kazen. V primeru tvojega prijatla je pa tudi šel boljše skozi kot je/bo šel skozi Vrbančič, ker so mu od kazni odšteli 20€ zaradi pridržanja. Vrbančič ni šel v pridržanje, zato se njemu ne odšteje nič, poleg tega pa bo moral plačati stroške strokovnega pregleda. Upam, da sem ti odgovoril.
Saj to pravim. Zakon predvideva za vse enako kazen, kolega in pa Vrbanič pa sta dobila različne. Kolega so pridržali, Vrbaniča pa ne.
Vrbaniču je pri njegovi direktorski plači za teh 20€ kot bi šel kdo drug na kavo, tko da ne delaj mučenika iz njega ze teh 20€.
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Ker niso balkanska goveda tipa "sve je to nase", torej da lahko potem serjejo kjerkoli jim pase, ampak normalni ljudje, ki se drzijo predpisov ? Vsakic, ko gre Slovenec gor (pa ni treba dlje, kot do Celovca), se cudi kako znajo ljudje na splosno voziti bolj potrpezljivo, umirjeno, brez bolnih izpadov kakrsne lahko vsak dan gledas v Ljubljani (in verjetno tudi v drugih vecjih mestih).
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Meni se na Dunaju v prometni konici ni zdela bistveno drugačna kultura kot v LJ, čeprav je pa več manjdeljcov, ki spustijo zmedenega tujca na drug pas. Se mi pa zdi, da so se Avstrijci precej pokvarili v zadnjem letu glede kulture vožnje.