Se sploh še splača kupovat nove dizle?

RagnarZ

Fizikalc
17. feb 2016
936
174
43
Citat:
Uporabnik keber pravi:

Po drugi strani pa je VW na švedskih cestah zelo redek, komaj kje kakega vidiš. Bolj bi bil zanimiv podatek s kakimi volvoti.
smile-1.gif

Lol, VW je kar pogost avto na svedskem, predvsem Passatov je dost. Na svedskem najvecjem portalu za oglase se trenutno prodaja 17217 Volvotov in 14991 VWjev
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.685
6.711
113
pri taščici
V oglasih jih je veliko, na cesti pa malo. Nic cudnega ce se pa vecina vsaj po pol leta lrodajajo. Volvoti se preko noci prodajo
evil.gif

wink-1.gif
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.153
3.873
113
Primerjam oba 140ps motorja. Se pravi bencinski 1.4 TSI iz tourana typ2 in 2.0 TDI (CR) iz tourana typ3. Stari 2.0 TDI (PD) iz prvega tourana (136 ali 140ps) pa je porabil ca. liter več kot kasnejši CR.
 

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Pri touranu tsi se ni treba nič kaj posebej trudit da si na 10 litrih. Po drugi strani pa dizla težko spraviš na 7+. Hkrati se v praksi nobenega od obeh niti približno ne da vozit z deklarirano porabo (razen na relaciji Vršič - Kranjska Gora).
Končno en, ki ne prodaja bullshita. Tako nekako, 10 oz. 7 bi tudi sam rekel da je ena normalna številka za 150KM. Pa to velja tudi za Golfa, samo da ga pač lahko mal bolj teraš za to porabo.
Kdor kupi 1.4 TSI 150, da se bo peljal s 7-8l, ni naredil nič, ker sem siguren, da bi bil z 1.0-1.2 TSI s tako porabo veliko hitrejši.

Deklarirane porabe so kr neki, meni je še najbolj všeč Zeperfs kjer vidiš min (economy) in max (sport) porabo, potem pa že sam veš ali se giblješ bolj proti min ali bolj proti max:
http://www.zeperfs.com/en/fiche5575-vw-golf-vii-1-4-tsi.htm
http://www.zeperfs.com/en/fiche4469-vw-golf-vii-2-0-tdi.htm
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
A, potem je tudi na švedskem fil Passatov GTE. Za norveško velja eank podatek, pol jih je GTEjev. Zato sem misli, da pišeš o švedski.

Jap,slučajno se podatka ujemata za obe državi (50% delež pri Passatu).
Še bolj zanimivo je,da je bil na Švedskem izredno majhen (nimam točne cifre,ampak je manj kot 10%) delež priključnih Golfov,v primerjavi z Norveško,kjer skoraj ne prodajo več Golfa brez priključka
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Primerjam oba 140ps motorja. Se pravi bencinski 1.4 TSI iz tourana typ2 in 2.0 TDI (CR) iz tourana typ3. Stari 2.0 TDI (PD) iz prvega tourana (136 ali 140ps) pa je porabil ca. liter več kot kasnejši CR.

Ko sem nazadnje pisal za tourana 1.4 tsi (170ps) da z dinamicno voznjo (taka kot jo uporablja normalen ALTERvoznik
smile-1.gif


Aia pa touran je bil loaded...pa lah da zs to...je le malce tezji v primerjavi z osnovno opremljenim
hysterical-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Če se prav spomnim mi je nazadnje lastnik Alhambre 1.4TSI 150KM rekel, da ima porabo okrog 9-9,5 litra.
Verjetno pa ni tipičen Alter voznik.
smirk-1.gif
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.216
1.712
113
40
Zdaj bom napisal še eno bogokletno...kot vidim, se bencinarjem v zadnjih 10 letih ni nič kaj dosti zmanjšala poraba.

No, tudi kilaža je malce narastla, čeprav zadnja leta se trudijo delati nekaj lažja vozila.

Z octavijo letnik '99 sem se z 1.8T vozil naokoli z porabo nekaj nad 8 litri...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Zdaj bom napisal še eno bogokletno...kot vidim, se bencinarjem v zadnjih 10 letih ni nič kaj dosti zmanjšala poraba.

No, tudi kilaža je malce narastla, čeprav zadnja leta se trudijo delati nekaj lažja vozila.

Z octavijo letnik '99 sem se z 1.8T vozil naokoli z porabo nekaj nad 8 litri...
Seveda se je zmanjšala. Z Octavio 1.2 se da vozit okoli s 6-6.5 litra (ajd, Alteraš bo morda prišel skozi z 9-imi lit
aplauz.gif
), pri 1.4 morda prištej pol litra.
Ob tem računaj, da so avtomobili sedaj KONKRETNO večji in težji.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Povprečna poraba za Octavio 1.4 TSI 150hp je po spritmonitorju skoraj točno 2l nižja kot za tisto z 1.8T 150hp. Res pa da tam ni alter voznikov.
evil.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Povprečna poraba za Octavio 1.4 TSI 150hp je po spritmonitorju skoraj točno 2l nižja kot za tisto z 1.8T 150hp. Res pa da tam ni alter voznikov.
evil.gif
Nisem hotel pisat o 5.5 litrih pri 1.2 TSI, ker toliko še dizli ne žrejo Alterašem.
tongue-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
Sej zato pa maš potem 2 (3?) kroske doma da se resetiraš ker se v avtu odrekaš užitkom zarad porabe
grin1.gif
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.285
811
113
mtl:
glede servisov po 50 evrov ... servis je na 20tisoč in načeloma se pri servisu ne menja nič razen filter in to do 100kkm te stanejo vsi servisi 250€ če je vse ok. ker uparjalnik, injektorji, kabli, ravčualnik,... to je "za skos" oz do 100kkm pač deluje vse. in ta punto ne vem od kje so potegnili servise v tisoč evrov na LPG. tak kot bi rekel, da bo teb crknila boch pumpa pa šobe pa EGR ventil pa grelne svečke pa še bi lahko naštevali, kakšne so slabosti dizla. jebiga, večji tlak večji problemi.

kot drugo ogrevanje avta poleti traja 30s, tako da o neki porabi bencina ne bi moral rečt da je. pa tudi če je, se pač takrat voziš "normalno" in ne z "50%" prihrankom. glede zime pa so moje izkušnje take, da je odvisno od velikosti motorja glede ogrevanja..pri 5stopinjah celzija plusa se preklop na plin zgodi po 2-3 minutah vožnje(moj primer), tako da o te vožnji na bencin po mestu so spet zgodbice in v mestu v 2-3 minutah prideš čez 4 semaforje ne pa do cilja. če pa je avto ogret, torej da je temperatura kazalca motorja nekje na tretjini oz 35stopinj, pa je preklop na plin takojšen ppo vžigu. enako bi lahko reku za start-stop funkcije k jih majo dizli za po mestu. kaj šele to uničuje motor pa dpf filter pa še kej.

iskanje črpak ni ravno argument ker to ni glih strošek. poraba flashluba (če ga avto sploh rabi) je 0,5€ na 100km, spet ni ravno veliko.

edino kar se strinjam s tabo je, da je prihranek definitivno manj kot 50% in se giblje od 30-40% realno in to sploh ni malo glede na to, da če kupuješ rabljnega bencinarja ali pa dizla je pri 10 let starih razlika v kilometrih komot 100tisoc v prid bencinarja. in po prevoženih 100tisoc na plin je lahko prihranek prov simpatičen.

seveda pa je najbolj odvisno kakšnega imaš monterja in malo sreče pri vsem skupaj kot jo pri rabljenih in (po novem) tudi pri novih avtomobilih na bencin, plin, nafto, elektriko rabiš.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Ateis pravi:
mtl:
glede servisov po 50 evrov ... servis je na 20tisoč in načeloma se pri servisu ne menja nič razen filter in to do 100kkm te stanejo vsi servisi 250€ če je vse ok. ker uparjalnik, injektorji, kabli, ravčualnik,... to je "za skos" oz do 100kkm pač deluje vse. in ta punto ne vem od kje so potegnili servise v tisoč evrov na LPG. tak kot bi rekel, da bo teb crknila boch pumpa pa šobe pa EGR ventil pa grelne svečke pa še bi lahko naštevali, kakšne so slabosti dizla. jebiga, večji tlak večji problemi.
Torej imaš 250 EUR dodatnih stroškov, ki jih običajno pametnjakoviči ne štejejo, ko računajo prihranek
grin1.gif
.
Kar se tiče tega za ''skoz'' je pa tako: pri naknadni vgradnji se ne bi ravno strinjal, da je za skoz: jaz sem pri 180.000 km hotel dati obnoviti uparjalnik, pa je potem bila tako dobra cena, da sem ga kar zamenjal. No, ko se je jemalo starega ven je cev za vodo, ki gre do njega ob minimalnem pritisku počila. Dobro, da sem bil pameten in sem šel v menjavo, sicer bi me slej ko prej avto kje pustil.
Kar se tiče servisov na Fiatu: verjetno je bilo to to, saj so računali servise do 120.000 km. Kakorkoli, jaz nisem šel preverjat ali so cene prave, predvidevam pa, da bi Fiat hitro zahteval popravek, če ne bi bile. V glavnem, v tem navedenem primeru je plin smeh in čista ekonomska izguba, da ne govorimo, kako je rabljenega plinaša še relativno težje prodati. Dizla sem z 80.000 km več na števcu prodal v treh urah.
Citat:
Uporabnik Ateis pravi:
kot drugo ogrevanje avta poleti traja 30s, tako da o neki porabi bencina ne bi moral rečt da je. pa tudi če je, se pač takrat voziš "normalno" in ne z "50%" prihrankom. glede zime pa so moje izkušnje take, da je odvisno od velikosti motorja glede ogrevanja..pri 5stopinjah celzija plusa se preklop na plin zgodi po 2-3 minutah vožnje(moj primer), tako da o te vožnji na bencin po mestu so spet zgodbice in v mestu v 2-3 minutah prideš čez 4 semaforje ne pa do cilja. če pa je avto ogret, torej da je temperatura kazalca motorja nekje na tretjini oz 35stopinj, pa je preklop na plin takojšen ppo vžigu. enako bi lahko reku za start-stop funkcije k jih majo dizli za po mestu. kaj šele to uničuje motor pa dpf filter pa še kej.
Sam nisem pisal o uničevanju motorja, temveč sem potegnil ven čisto ekonomsko računico. Pozimi 2-3 vožnje: to je ravno do vrtca in potem do službe, če imaš vse dokaj blizu in si bedak in se voziš z avtom. Torej se praktično voziš samo na bencin. Moje izkušnje: poleti pri 30-ih stopinjah še s parkirišča nisem speljal (cca. 50 metrov) in je že laufal na plin, pozimi pri 0 stopinjah je trajalo slabe 4km, da je preklopil na plin. Torej, če bi delal relacije krajše od 4 km, bi se vozil samo na bencin. Pa recimo, da je povprečje 2km. Če delaš krajše relacije se to v procentih kar pozna. Seveda pa pametnjakoviči tudi na te procente ''pozabijo'', ko se hvalijo v gostilni, kako oni šparajo.
Citat:
Uporabnik Ateis pravi:
iskanje črpak ni ravno argument ker to ni glih strošek. poraba flashluba (če ga avto sploh rabi) je 0,5€ na 100km, spet ni ravno veliko.
Seveda je strošek, če nimaš zraven črpalke (sedaj je stanje že kar ok), saj moraš delat pot do tja in zaenkrat na zrak še ne gre
smile-1.gif
. Recimo da avto porabi na bencin 7 litrov, na plin 8 litrov. Cena 100 km z bencinom te pride 8,4 EUR, s plinom pa 5,3 EUR. Prihranek 42%, daš tistih ''samo 0,5 EUR'' v kalkulacijo pa si na prihranku 37%. In tako se topi prihranek. Čeprav so ti stroški ''samo'' x EUR.
Citat:
Uporabnik Ateis pravi:
edino kar se strinjam s tabo je, da je prihranek definitivno manj kot 50% in se giblje od 30-40% realno in to sploh ni malo glede na to, da če kupuješ rabljnega bencinarja ali pa dizla je pri 10 let starih razlika v kilometrih komot 100tisoc v prid bencinarja. in po prevoženih 100tisoc na plin je lahko prihranek prov simpatičen.

seveda pa je najbolj odvisno kakšnega imaš monterja in malo sreče pri vsem skupaj kot jo pri rabljenih in (po novem) tudi pri novih avtomobilih na bencin, plin, nafto, elektriko rabiš.
Se strinjam (razen procentov). Pa ne vzeti tega kot napad nate. Pišem lastne izkušnje in samo podajam STROGO racionalen izračun, da se ne bo še kdo nategnil na tisti ''50% prihranek''.
hysterical-1.gif


Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Sej zato pa maš potem 2 (3?) kroske doma da se resetiraš ker se v avtu odrekaš užitkom zarad porabe
grin1.gif
aplauz.gif
Po AC pa res ne najdem užitka, se da pa kje drugje kaj ''narediti'' in to varno, ter ob čisto normalnih hitrostih. Tisto ''jajcanje'' po AC mi pač ...
Komaj čakam komentarje.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Lahko pa se alteraši enkrat zberemo pa vsekamo eno poraba turo, kot so včasih imeli vsako leto v navado bmw-jaši na njihovem forumu. Eno smer diktira dizel, eno pa bencinar, seveda vse v alterašu primernemu tempu.
smile-1.gif