Citat:
Uporabnik Ateis pravi:
mtl:
glede servisov po 50 evrov ... servis je na 20tisoč in načeloma se pri servisu ne menja nič razen filter in to do 100kkm te stanejo vsi servisi 250€ če je vse ok. ker uparjalnik, injektorji, kabli, ravčualnik,... to je "za skos" oz do 100kkm pač deluje vse. in ta punto ne vem od kje so potegnili servise v tisoč evrov na LPG. tak kot bi rekel, da bo teb crknila boch pumpa pa šobe pa EGR ventil pa grelne svečke pa še bi lahko naštevali, kakšne so slabosti dizla. jebiga, večji tlak večji problemi.
Torej imaš 250 EUR dodatnih stroškov, ki jih običajno pametnjakoviči ne štejejo, ko računajo prihranek
.
Kar se tiče tega za ''skoz'' je pa tako: pri naknadni vgradnji se ne bi ravno strinjal, da je za skoz: jaz sem pri 180.000 km hotel dati obnoviti uparjalnik, pa je potem bila tako dobra cena, da sem ga kar zamenjal. No, ko se je jemalo starega ven je cev za vodo, ki gre do njega ob minimalnem pritisku počila. Dobro, da sem bil pameten in sem šel v menjavo, sicer bi me slej ko prej avto kje pustil.
Kar se tiče servisov na Fiatu: verjetno je bilo to to, saj so računali servise do 120.000 km. Kakorkoli, jaz nisem šel preverjat ali so cene prave, predvidevam pa, da bi Fiat hitro zahteval popravek, če ne bi bile. V glavnem, v tem navedenem primeru je plin smeh in čista ekonomska izguba, da ne govorimo, kako je rabljenega plinaša še relativno težje prodati. Dizla sem z 80.000 km več na števcu prodal v treh urah.
Citat:
Uporabnik Ateis pravi:
kot drugo ogrevanje avta poleti traja 30s, tako da o neki porabi bencina ne bi moral rečt da je. pa tudi če je, se pač takrat voziš "normalno" in ne z "50%" prihrankom. glede zime pa so moje izkušnje take, da je odvisno od velikosti motorja glede ogrevanja..pri 5stopinjah celzija plusa se preklop na plin zgodi po 2-3 minutah vožnje(moj primer), tako da o te vožnji na bencin po mestu so spet zgodbice in v mestu v 2-3 minutah prideš čez 4 semaforje ne pa do cilja. če pa je avto ogret, torej da je temperatura kazalca motorja nekje na tretjini oz 35stopinj, pa je preklop na plin takojšen ppo vžigu. enako bi lahko reku za start-stop funkcije k jih majo dizli za po mestu. kaj šele to uničuje motor pa dpf filter pa še kej.
Sam nisem pisal o uničevanju motorja, temveč sem potegnil ven čisto ekonomsko računico. Pozimi 2-3 vožnje: to je ravno do vrtca in potem do službe, če imaš vse dokaj blizu in si bedak in se voziš z avtom. Torej se praktično voziš samo na bencin. Moje izkušnje: poleti pri 30-ih stopinjah še s parkirišča nisem speljal (cca. 50 metrov) in je že laufal na plin, pozimi pri 0 stopinjah je trajalo slabe 4km, da je preklopil na plin. Torej, če bi delal relacije krajše od 4 km, bi se vozil samo na bencin. Pa recimo, da je povprečje 2km. Če delaš krajše relacije se to v procentih kar pozna. Seveda pa pametnjakoviči tudi na te procente ''pozabijo'', ko se hvalijo v gostilni, kako oni šparajo.
Citat:
Uporabnik Ateis pravi:
iskanje črpak ni ravno argument ker to ni glih strošek. poraba flashluba (če ga avto sploh rabi) je 0,5€ na 100km, spet ni ravno veliko.
Seveda je strošek, če nimaš zraven črpalke (sedaj je stanje že kar ok), saj moraš delat pot do tja in zaenkrat na zrak še ne gre
. Recimo da avto porabi na bencin 7 litrov, na plin 8 litrov. Cena 100 km z bencinom te pride 8,4 EUR, s plinom pa 5,3 EUR. Prihranek 42%, daš tistih ''samo 0,5 EUR'' v kalkulacijo pa si na prihranku 37%. In tako se topi prihranek. Čeprav so ti stroški ''samo'' x EUR.
Citat:
Uporabnik Ateis pravi:
edino kar se strinjam s tabo je, da je prihranek definitivno manj kot 50% in se giblje od 30-40% realno in to sploh ni malo glede na to, da če kupuješ rabljnega bencinarja ali pa dizla je pri 10 let starih razlika v kilometrih komot 100tisoc v prid bencinarja. in po prevoženih 100tisoc na plin je lahko prihranek prov simpatičen.
seveda pa je najbolj odvisno kakšnega imaš monterja in malo sreče pri vsem skupaj kot jo pri rabljenih in (po novem) tudi pri novih avtomobilih na bencin, plin, nafto, elektriko rabiš.
Se strinjam (razen procentov). Pa ne vzeti tega kot napad nate. Pišem lastne izkušnje in samo podajam STROGO racionalen izračun, da se ne bo še kdo nategnil na tisti ''50% prihranek''.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Sej zato pa maš potem 2 (3?) kroske doma da se resetiraš ker se v avtu odrekaš užitkom zarad porabe
Po AC pa res ne najdem užitka, se da pa kje drugje kaj ''narediti'' in to varno, ter ob čisto normalnih hitrostih. Tisto ''jajcanje'' po AC mi pač ...
Komaj čakam komentarje.