Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Takole je : zjutraj vžgem avto , mrzlo, BC kaže 0,9 l na uro. Potem se peljem do začetka klanca .. 12-14 l/100 km .. skupaj je tega za 500m.
Sedaj pa pride klanec2 kjer ponavadi ruknem v ler in se zakotalim do (vedno rdeče) na semaforju oddaljenem 1500m. BC kaže 1,6-1,7 lh med kotaljenjem.
Ko pa se zaustavim pri rdeči pa takoj pade na 0.7 lh ..
To razliko (če je realno izračunana) pridela lahko že pumpa za servo volan (oz. če imaš električnega pač alternator). Ko stojiš na mestu malo tapkaj volan levo-desno (ni treba veliko, toliko da servo dela) pa boš videl da je poraba takoj višja!
Ne razumem, kje je problem. Lahko obrazložiš/narišeš morda?
Ja, na okrogli zemlji je normalno, da med premikanjem avto porabi več kot v mirovanju, ne vem pa kako je na ploščati zemlji.
Bi pa vprašal kako se meri trenutna poraba, s plovčkom,kakim senzorjem? Razmišljam da med premikanjem zadeva "blunca" in če je kaj na tem.. Verjetn ni ampak vseeno omenim..
Glej pametnjakovic. Enim kes naceloma ni problem, zelim se fajn pelat, deam 50k lezno,se mi pa zdi vsak eur za preveliko porabo eur vrzen stran. Pa da se razumemo, ne jajcam se. Porabe 8 pa tut nimam. Za ta kes ta malmu kaj privoscim, dopust vsem itd. Ne pa za derivate.
Na kratko, in kdor ne verjame naj pač proba - ko se avto premika (pustimo to da je vozit po klancu navzdol v leru totalna budalaština, tako glede porabe kot česa drugega) mu elektronika dvigne obrate prostega teka. Pred semaforjem je npr 800 obratov in poraba 1l/h, če se pa premika so pa obrati in posledično poraba višja. Vedno je nastavitev obratov na max ko se avto premika, ker če nekdo na hitro stisne sklopko lahko motor ugasne če bi bil povsem zaprt (no, pri mojem je tako, stestirajte sami). Ko se ustaviš, pa obrati (in poraba) padejo na nazivno vrednost.
Če pa avto ve ali ga poganja klanec ali ne pa je verjetno odvisno tudi od modela in letnika.
Kot zanimivost - pri vožnji po klancu navzdol moj kaže porabo 0; ko se približam obratom prostega teka se ta dvigne. Če imam klimo, se to zgodi prej.
Stestirajte .
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.