Ce malo bolj poznas F1 potem ves, da Adrian Newey vedno oblikuje izjemno tesne in posledicno (rado) krhke pakete. Redbull je ze zaradi relativno ozkega zadka imel ze na testiranjih tezave s pregrevanjem. Pa vendar so uspeli najti resitev.
V primeru Bahraina je kako Vettel kriv za bilo kaj? ECU krmili vse kar se tice motorja in, pri okvari svecke ni imel kaj storiti, pac napaka na materialu.
V Avstraliji mu je mehanik slabo zategnil vijak, se dobro se spomnim, ko se je zaiskrilo, kot pri norcih. Ne bom pa trdil, da je samo vijak kriv. Redbull ima napredni ride height sistem, ki se prilagaja na kolicino bencina v rezevoarju. McLaren in Mercedes GP se ze usajata cez to (
Klik ), tako da je popolnoma mozno, da je tudi s tem bilo kaj narobe. Ta sistem je bojda kriv tudi za iskrenje med kvalifikacijami..
Saj pa ves, da je bil Montoya bistveno bolj agresiven dirkac, kot Kimi.. Ce bi se komu kaj moglo razletet je Montoyi.. McLaren je imel tisti cas pac nikakvo zanesljivost. Tudi Hamilton ni ravno smooth, kot Button pa ni imel kaksnih vecjih okvar.
Lani je bil pri Redbulli isti dizajner, ista vozniska dvojica pa so bile okvare tam-tam.. Tako to je, jebiga.