Schumi tema

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
grims-1.gif


Danes bo pa 4.
grims-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Pa sej Vettel ni kaj dost kriv, ce kanta redbullova ne zdrzi.... v Bahrainu je sla baje svecka, v Avstraliji so mehankarji slabo namontirali kolo, pa je slo vse skupaj v k... Tamal ni nic kriv..
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.348
766
113
Če ožemaš material čez 100% in voziš recimo konstantno čez robnike, potem se verjetno tudi veča % možnih okvar... In tu je kriv voznik, ne tisti, ki drži liziko v boksih...
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Daj ne me jebat, no..

Ce bi jahu robnike pa ne vem kaj qurca pocel (ne v Avstraliji, ne v Bahrainu ni visokih robnikov), bi poclo vpetje, polos, zjebu gume... ne pa da guzne svecka, pa odleti srauf, ker ga mehanik ni dovolj zasponu.. Poleg tega niti ni vozil na maximumu, je bolj ali manj cruisal..

Svaka vam cast, da po 2h dirkah pogrunate na kaksen nacin kdo iztisne maximum iz dirkalnika..
crazy1.gif
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Citat:
Uporabnik MViper pravi:
Svaka vam cast, da po 2h dirkah pogrunate na kaksen nacin kdo iztisne maximum iz dirkalnika..
crazy1.gif

Znalaci nimaš kej, taki so ponavadi Ferrari fani ali Šumaherjevci...češ "šumahlju pa že 5 let ni avto crknu, to pomeni da zna vozit..."...če pa mu kdaj kej crkne je pa kak robnik kriv ali pa marshal ob stezi ker je ravno kebab jedel...ferrari in šumahl pa ja ne crkne, si pa ja nor...
 

Torus

Fizikalc
17. mar 2008
584
42
28
Pomoje je tut nekaj na tem, kar je XXXL povedal. Z Webbrom imta isti avto, pa Webber nima tako pogosto takih težav. Tudi uradnim izjavam Red Bulla ne verjamem kaj dosti. Pri Vettlu so baje že v soboto na treningu poskakovale iskre iz felge.

Isto se je dogajalo pri Mclarnu, mislim da leta 2006, ko je vozil Kimi, avto pa je bil skonstruiran izpod peresa Adriana Neweya. Kimiju se je avto neprestano kvril, medtem ko je moštvenemu kolegu (Montoya?) večinoma deloval brez problemov.


LP
Torus
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Ce malo bolj poznas F1 potem ves, da Adrian Newey vedno oblikuje izjemno tesne in posledicno (rado) krhke pakete. Redbull je ze zaradi relativno ozkega zadka imel ze na testiranjih tezave s pregrevanjem. Pa vendar so uspeli najti resitev.

V primeru Bahraina je kako Vettel kriv za bilo kaj? ECU krmili vse kar se tice motorja in, pri okvari svecke ni imel kaj storiti, pac napaka na materialu.

V Avstraliji mu je mehanik slabo zategnil vijak, se dobro se spomnim, ko se je zaiskrilo, kot pri norcih. Ne bom pa trdil, da je samo vijak kriv. Redbull ima napredni ride height sistem, ki se prilagaja na kolicino bencina v rezevoarju. McLaren in Mercedes GP se ze usajata cez to ( Klik ), tako da je popolnoma mozno, da je tudi s tem bilo kaj narobe. Ta sistem je bojda kriv tudi za iskrenje med kvalifikacijami..

Saj pa ves, da je bil Montoya bistveno bolj agresiven dirkac, kot Kimi.. Ce bi se komu kaj moglo razletet je Montoyi.. McLaren je imel tisti cas pac nikakvo zanesljivost. Tudi Hamilton ni ravno smooth, kot Button pa ni imel kaksnih vecjih okvar.

Lani je bil pri Redbulli isti dizajner, ista vozniska dvojica pa so bile okvare tam-tam.. Tako to je, jebiga.
 
Nazadnje urejeno:

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.348
766
113
Citat:
Uporabnik MViper pravi:
Saj pa ves, da je bil Montoya bistveno bolj agresiven dirkac, kot Kimi.. Ce bi se komu kaj moglo razletet je Montoyi...
Vidimo zdej pri rally-ju, kako neagresivno in prijazno do bolida vozi Kimi... jebiga, maš profesorje fine vožnje, kot je bil Prost, maš pa puto na drugi strani, kateremu je vedno nekaj crknilo... Za Vettla je še prezgodaj reči, kam spada, definitivno talent, zamo še malo zaletav na trenutke...
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Dej mi naštej 3 (!) zaletave stvari, ki jih je Vettel naredu. Pa ne mi ga neki srat....
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.348
766
113
Vzemi si za primer sezono 2003, najbolj raztrešena kar se Šumaherja tiče. On je zmagal 6×, Raikonen samo 1×, pa sta bila na koncu v 2 točkah... Raikonen je z konstantno izkoriščal nov sistem točkovanja in bil vedno nekje pri vrhu ter tako ostal v igri za naslov čisto do konca. Pred leti je celo en anglež osvojil naslov prvaka v F1 brez ene zmage (sicer Rajc v tem primeru ne bil mnogo boljši...
smile-1.gif
). Potem recimo Emilio Alzamora v 125GP prvak brez zmage... samo zato, ker so drugi delali preveč napak. Pa Nicky Hayden, je tudi postal prvak s konstantno mvožnjo, ne z zmagami...
Je res, da gledalci hočemo zmage, dirkanje na nož, tudi jaz raje vidim to, kot pa vožnjo v procesiji, zato tudi podpiram spremembo točkovanja, ki zmago vseeno malo bolj poplača. Ampak za rezultat je treba biti konstanten. Poglej Vettla lansko leto, najprej 2× 0 točk, potem tri dirke na (oziroma blizu...) stopničkah, pa odstop, pa stopničke,... seštevek sedem odstopov (ali uvrščen izven točk...) ostalo pa 4. mesto oziroma stopničke... Button na drugi strani pa samo en odstop (če se ne motim...) stopničk približno isto, samo ostale odstope od Vettla je pa on ''nadomestil'' z recimo 5. mesti, in to v drugem delu sezone, ko je branil točkovno prednost, hkrati pa Brawn GP ni bil več tako suveren kot v štartu... In na koncu 11 točk razlike ter naslov Buttnu...
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Pa saj ves, da je rally je popolnoma drug svet, kot F1.. Se Rossi se je kar pridno razkopavu..

Saj ne recem, imas point.. So finese ala Button in pa vecji agresivnezi.. Samo pri crkovanju motorja, menjalnika, transmisije... je bolj tezko odgovoren dirkac, ker vse fura elektronika. Za gume, zlajfe, vpetje pa ze malo.
 

Torus

Fizikalc
17. mar 2008
584
42
28
Tudi za motor in menjalnik je delno odgovoren voznik. Z višanjem obratov se obremenitve ne večajo linearno ampak eksponentno. Torej, če recimo menjaš prestavo pri 18.950 obratih je motor, menjalnik in ostala šara bistveno manj obremenjena. Res pa je, da izgubiš nekaj moči in posledično tudi hitrosti. Vettel je letos vodil z lepo prednostjo pred zasledovalcem na obeh dirkah in še vedno delal prednost pred drugo uvrščenim. To je pa neodgovornost do materiala. Saj ne rečem, če zaostajaš pa hočeš priti na prvo mesto in zmagati, takrat je prav da vozi na vso moč sam z prednostjo +5s je pa brez veze nekaj naganjat. Mislim, da sta bila tudi na isti taktiki.

LP
Torus