Kolesarstvo 24

aljoman

Majstr
16. dec 2013
2.835
-1.364
63
Zdaj čez zimo grem na gorca, tudi cestak, če je nad 10 stopinj. Je pa več čiščenja z gorcem. Praktično po vsaki vožnji, ker blatu se težko ogneš.
Ketno sperem z vodo in jo nasprejam z wd40. Pred vožnjo obrišem in namažem z namenskim mazivom.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.254
3.899
113
Jaz imam na adictu durace ketno povoskano pri fondi. Kaj pa vem, ne vem če se mi da še naprej s tem jebat, hotwaxinga se sam ne grem, oziroma raje kupim za ta denar dve novi ketni. Nazadnje sem jo povoskal s tekočim voskom. Vsakič ko perem bicikel se moram spomnit aja fu.ck ketne pa ne smem pucat.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.063
1.013
113
Jaz na cestnem uporabljam tekoči vosek.
Je nekaj vmes med oljem in trdim voskom.
Ni zajebavaja s kuhanjem, svinjarija se manj prime verige, je pa treba obnavljat/nanašat pogosteje kot hotwax, roke so umazane če primeš verigo, vendar manj kot pri olju.
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.553
1.152
113
Saj komponente na gorcu ali cestnem so pač "enake", le da če je gorc nekoliko "cenejši" ga je manj škoda...? Ali kako? In ja, najbrž je gorca treba še bolj prati, če se voziš izven asfalta... Blato je najbrž povsod...

Kaj dejansko bi poškodoval na cestnem kolesu, če se voziš po večinoma suhih in delno vlažnih (senčnih) delih cest? Hudič, saj še po hrbtu nisem usran? Če ga 1x/teden do dva operem menda ne bo drame?
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.063
1.013
113
Cena ne igra vloge, ampak v mrzlih dneh pač bolj paše (zarad temp.) počaneje vozit.
Če je suho makadami niso blatni, niti soljeni......je pa mal odvisno kje živiš , kakšn ceste imaš v okolici, kakšno je vreme,....

Če se voziš v kolikor toliko normalnih razmerah se nima kaj pokvarit.
Če ti paše, kar vozi celo zimo, vendar večina pozimi reklopi (razen trenažerja) na druge športe, sploh če so ceste in vreme v kur.u.
 

irCAR81

Majstr
19. mar 2008
1.734
104
63
Predvsem je s specialko zoprno, ker je po cesti pesek, ponavadi ga je največ ravno ob cesti kjer voziš, to za gorca ni prov hud problem. Gorc je itak skos umazan in ni panike če se še malo umaže, specialko pa imam rad čisto in to pozimi je to bistveno težje.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.254
3.899
113
Saj komponente na gorcu ali cestnem so pač "enake", le da če je gorc nekoliko "cenejši" ga je manj škoda...? Ali kako? In ja, najbrž je gorca treba še bolj prati, če se voziš izven asfalta... Blato je najbrž povsod...
Če gorca uporabljaš za to čemur je namenjen ga je treba ves čas prat in vedno je nekaj za porihtat. Na cestnem pa ravno obratno, praviloma vse špila in z miminalno truda je lahko vedno čist.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.508
5.054
113
Malce je treba iti v Anglijo, da se naučimo, kako je treba imeti opremljeno kolo za mokre razmere ;). Resne blatnike ima marsikdo tudi na specialkah.
Sam na trekingu naredim do 1500 km na leto. Ostalo telovadba, tek, odbojka, hoja v hrib, plavanje, kmetijstvo :p. Športi morajo biti različni. Na kolesu organizem ne občuti mase telesa, kar je dobro za nas na dolgi rok.
Mladega znanca je čez praznike na lep sončen dan zabrisalo na specialki. Noben ne ve, kaj se je zgodilo, trenutno še ima enomesečno luknjo v spominskem sistemu in celi zlomljen nos. Verjetno je bil problem samo hladen asfalt. To me je malo ohladilo. Pozimi imam par makadamov po bližnji gori, tako za eno urco, ampak ko sem decembra zadnje šel, je bilo tu in tam par metrov s centimetrom snega in leda. Načeloma sicer nekaj kamenčkov gleda skozi in je vseeno varno, ampak nima smisla, da se skotam.
 

KStoner

Majstr
31. dec 2007
2.134
197
63
Točno tako. Ni problem mokre ceste, problem je v hladnem in drsečem asfaltu.
In potem zapelješ iz sonca v senčno stran, po možnosti je v bližini še kakšna voda.,...čista drsalnica.
Zato se jaz pozimi izogibam specialke.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe