Slovenski RAM 2 je seveda neposlušen in samosvoj in se nisem več veliko z njimi ukvarjal. Klical sem še vodjo servisa, ki me je ko sem omenil tovarniško napako na zaslonu vprašal "kak pa to vete, a delate v tovarni?" Takoj sem videl s kom imam opravka, na mojo prošnjo da preveri malo situacijo sem odgovor čakal dobra 2 dni (da je stopil v firmi do serviserja ali ga poklical in vprašal zakaj je bila garancija zavrnjena). Zavod za varstvo potrošnikov prav tako nek aroganten, naveličan tip na telefonu, ki sem ga mislil že po minuti poslat v 3 pisane medvedke
Drugače pa je telefon ravno na poti iz UK in ne boste verjeli, ekran je bil garancijsko zamenjan?!? Naš servis tega ni mogel narediti v tujini pa niso rekli niti besedice, imeli so težavo s poustvarjanjem napake, so me vprašali za podrobna navodila kako zadevo poustvariti, jim je uspelo in so zaslon takoj zamenjali. Naši po moje sploh zaslona niso pogledali, ker se je serviser takoj zapičil v CSC. Edini strošek, ki sem ga imel z UK servisom je poštnina gor in nazaj, vse skupaj je prišlo 22€
bili so izredno ustrežljivi, hitro so odgovarjali na maile in vse kar sem jih prosil so tudi storili. Za vprašanje glede servisiranja pa sem poklical kar preko Skypa v njihov servisni center in mi je gospodična znala takoj pomagati. Edino kar jih zanima je da ima telefon EU garancijo, to pa vsak aparat kupljen v Sloveniji ima in ni prepreke da ga ne bi mogli servisirati. Poštnino za gor plačaš sam, bila je okoli 9€ prednostno z avionom in je bila v 4ih dneh gor. Za nazaj pa ko telefon popravijo pokličeš, poveš št. kreditne in ti trgajo 10 funtov (cca. 13€) in to je to. Pošljejo preko Royal Mail, ki pa ima kot kaže pogodbo z GLS saj je začel danes tracking number delovati tudi na GLS-ovi tracking strani. Tudi že enkrat prej ko sem eno zadevo dobil iz UK (signed for) je prišlo preko GLS-a.
Čakam da pride telefon nazaj, trenutno je v Nemčiji glede na sledenje pošiljke, da dobim dokument od UK servisa potem pa o dogajanju pri nas obvestim Samsung EU, Samsung Slo... da jim povem da se pri nas delajo norce iz strank pa naj se oni s tem ukvarjajo