Če ti je zabilo manometer kot rečeno je lahko šla tudi povratna vzmet ki vrača iglo nazaj. A se ti ustavi na 0 ko je odključen? Glede na to da je cena manometrov dokaj nizka si naroči enega novega pa boš ziher da je vse ok.
Glede zamrzovanja in gasilnega aparata je logično, sem napisal že 1x da ima gasilni aparat zajem tekoče faze CO2ja (ima cevko ki vleče CO2 iz dna, torej v tekoči obliki). Pri velikih pretokih se tako sprememba agregatnega stanja dogaja intenzivno na samem ventilu regulatorja in ta zmrzuje, kar lahko povzroča nepravilno delovanje ali pa celo okvaro regulatorja.
A imaš na vhodni strani (ki gre na jeklenko) regulatorja nekakšno "kovinsko gobo" ali je direktno cev? Boljši regulatorji imajo namreč namensko neke vrste dekompresijsko cono kjer se tudi tekoč CO2 lahko razširi v plinskega, tako ta ne pride do samega ventila in membrane. Cenejši tega nimajo in ti pač zamrzuje vse skupaj.
Za rabo jeklenke dalje jo lahko obrneš na glavo s tem da bo še nekaj CO2ja ostalo v cevi tako da tistega počasi spusti ven (regulator tam na 0.5 bar za kakšnih 5 min) in jo potem pusti in uporabljaj v takem položaju. Ko bo prazna jo nesi na servis pa naj ti odstranijo cevko ki zajema tekočo fazo ali pa pač naredi sam to (mora bit 100% prazen, pod pritiskom tvegaš da dobiš ventil v glavo), načeloma je prav da ti to naredijo na servisu kjer ti tudi pobarvajo vrat jeklenke v sivo (siva barva = zajem plinske faze, rdeča barva = zajem tekoče faze).
Sicer tudi če je jeklenka pokonci načeloma pri nizkih pretokih regulator nebi smel zmrzovati, ampak če nabiješ recimo 2bar pritiska v prazen keg bo pretok zelo velik in v tem primeru dobiš zamrzovanje. Lahko poskusiš postopoma dvigovat pritisk po 0.5 bar, torej nastaviš na 0.5 bar in počakaš da se pritisk izravna, potem daš na 1 bar, itd. ....