Citat:
Uporabnik ametist pravi:
Razlika v platiscih med rft ter navadnimi je v notranji površini platišča. Rft ima dodatna notranja robova,katera v primeru izpraznitve pnevmatike, le to drži na mestu. Oznaka na platiscih namenjenim rft gumam je EH2 ali EH2+ navadna platisca pa imajo oznako H2.
Lp.
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
lahko daš. samo rabiš posebno manšino za demontirat run flat. na "navadni" montirki nebo šlo
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
lahko daš. samo rabiš posebno manšino za demontirat run flat. na "navadni" montirki nebo šlo
Bo šlo, ampak je mučeniško delo.
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Nima veze "mastenje", ampak zgolj surova moč monterja.
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Nima veze "mastenje", ampak zgolj surova moč monterja.
veliko lažje je menjati ko jo fino namažeš in potem s pajsarjem zagrabiš verjemi
Če delaš na silo potem se ti lahko zgodi tako kot meni in potem mora vulkanizer nova,lita platišča častit
to govorima v primeru da montirka nima valjčkov če jih ima je pa itak milina.....
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Nima veze "mastenje", ampak zgolj surova moč monterja.
veliko lažje je menjati ko jo fino namažeš in potem s pajsarjem zagrabiš verjemi
Če delaš na silo potem se ti lahko zgodi tako kot meni in potem mora vulkanizer nova,lita platišča častit
to govorima v primeru da montirka nima valjčkov če jih ima je pa itak milina.....
Glede na to, da imamo v delavnici med drugim tudi premontrirko, bom že vedel ... mazanje je potrebno tako kot pri navadnih gumah, mogoče malenkost več ... trik je zgolj in samo v moči.
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
lahko daš. samo rabiš posebno manšino za demontirat run flat. na "navadni" montirki nebo šlo
Bo šlo, ampak je mučeniško delo.
gre gre sam zelo fino in veliko moraš namastit