RunFlat gume

ametist

Fizikalc
5. nov 2012
181
47
28
Razlika v platiscih med rft ter navadnimi je v notranji površini platišča. Rft ima dodatna notranja robova,katera v primeru izpraznitve pnevmatike, le to drži na mestu. Oznaka na platiscih namenjenim rft gumam je EH2 ali EH2+ navadna platisca pa imajo oznako H2.
Lp.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik ametist pravi:
Razlika v platiscih med rft ter navadnimi je v notranji površini platišča. Rft ima dodatna notranja robova,katera v primeru izpraznitve pnevmatike, le to drži na mestu. Oznaka na platiscih namenjenim rft gumam je EH2 ali EH2+ navadna platisca pa imajo oznako H2.
Lp.

bull shit. Nobene razlike ni vsaj pri BMWju ne nima tudi kakšnega senzorja v platišču platišče je čisto navadno.
Razlika je da če avto nima predpisanih runonflat gume je lahko to smrtno nevarno saj ne veš kdaj je guma prazna lahko kar hitro kam poletiš.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.496
5.790
113
bull shit tudi jaz sem mel na navadni felnah runflat brez senzorjev.
al so ble gume čisto prazne ali na 2.5 bara razlike ni bilo videti. guma niti malo ni počepnila. med vožnjo nevem kako bi zgledalo. so pa občutno bolj trde med vožnjo. bočnega zvijanja ni bilo nič. Spomladi grejo spet navadne gor.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
meni na bmwju so ble kul. Dejansko sem enkrat tudi en velik žebelj zahaklal in se peljal s prazno gumo cca 20 km na avtu se ni čutlo skoraj nič razen da mi je rdeč znak svetil na armaturki. No guma je ko sem prišel do vulkanizerja pa bila full vroča dejansko pa na oko skoraj ni bilo razlike ali je polna ali prazna.
 

Jordan

Fizikalc
5. jun 2009
2.839
-9
38
Ljubljana
Torej to pomeni, da lahko ene in druge dajš na to platišče, hvala;

pS: še eno vprašanje

Kolega ima platišče 8.5x17 na katerega gre v originalu guma 255 40 17. Ker pravi da so take gume redke,drage (prednjo ima drugačno ->8x17) bi dal gor tako kot spredaj 225 45 17 ->8x17. Slišal je da je to mogoče in da platišče lepo tesni, me pa zanima če je to res mogoče ?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.496
5.790
113
lahko daš. samo rabiš posebno manšino za demontirat run flat. na "navadni" montirki nebo šlo
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
lahko daš. samo rabiš posebno manšino za demontirat run flat. na "navadni" montirki nebo šlo

Bo šlo, ampak je mučeniško delo.
smile-1.gif
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
lahko daš. samo rabiš posebno manšino za demontirat run flat. na "navadni" montirki nebo šlo

Bo šlo, ampak je mučeniško delo.
smile-1.gif

gre gre sam zelo fino in veliko moraš namastit
evil.gif
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Nima veze "mastenje", ampak zgolj surova moč monterja.

veliko lažje je menjati ko jo fino namažeš in potem s pajsarjem zagrabiš verjemi
smile-1.gif

Če delaš na silo potem se ti lahko zgodi tako kot meni in potem mora vulkanizer nova,lita platišča častit
cheer.gif

to govorima v primeru da montirka nima valjčkov če jih ima je pa itak milina.....
cheer.gif
 

Jordan

Fizikalc
5. jun 2009
2.839
-9
38
Ljubljana
alooo tudi jaz sem tukaj :D govorimo o ALu platiščih + navadne gume; torej iz tega pogovora razumem da bi šlo, če so pa runflat je pa montaža malenkost težja?
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Nima veze "mastenje", ampak zgolj surova moč monterja.

veliko lažje je menjati ko jo fino namažeš in potem s pajsarjem zagrabiš verjemi
smile-1.gif

Če delaš na silo potem se ti lahko zgodi tako kot meni in potem mora vulkanizer nova,lita platišča častit
cheer.gif

to govorima v primeru da montirka nima valjčkov če jih ima je pa itak milina.....
cheer.gif

Glede na to, da imamo v delavnici med drugim tudi premontrirko, bom že vedel ... mazanje je potrebno tako kot pri navadnih gumah, mogoče malenkost več ... trik je zgolj in samo v moči.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Nima veze "mastenje", ampak zgolj surova moč monterja.

veliko lažje je menjati ko jo fino namažeš in potem s pajsarjem zagrabiš verjemi
smile-1.gif

Če delaš na silo potem se ti lahko zgodi tako kot meni in potem mora vulkanizer nova,lita platišča častit
cheer.gif

to govorima v primeru da montirka nima valjčkov če jih ima je pa itak milina.....
cheer.gif

Glede na to, da imamo v delavnici med drugim tudi premontrirko, bom že vedel ... mazanje je potrebno tako kot pri navadnih gumah, mogoče malenkost več ... trik je zgolj in samo v moči.

glede na to da so mi ene felgne uničili pred očmi (mulc iz študenta ki je mislil da lahko Hulka premagal) in pri izkušenemu 50+ letnem vulkanizerju ki jih je zamenjal kot gre topel nož skozi maslo bom tudi jaz vedel kako to gre. Pri obeh menjavah sem bil prisoten...
sicer pa se se o tem niti ne mislim prepirat ampak samo napšem kako je bilo.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
lej jaz sem ti povedal pač moje izkušnje žal ali pa na srečo jih nimam več.
Nisem ne vulkanizer ne mehanik glede masti in ostalih stvari sem pač spreševal mojstra ki je menjaval gume in to je to
 

Ice

Pripravnik
17. avg 2007
816
19
18
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
lahko daš. samo rabiš posebno manšino za demontirat run flat. na "navadni" montirki nebo šlo

Bo šlo, ampak je mučeniško delo.
smile-1.gif

gre gre sam zelo fino in veliko moraš namastit
evil.gif

Rad bi te videl kakšno 275/40/20 RFT ali pa še kakšno huje...315/35/20 na stroj brez rok montirat....pa da poleg vsega platišče ostane celo...mogoče še kakšno BSR od Toyote še zraven...tko da...ne piši traparij...