Meni avto z medosno 279cm pelje lepše kot pa z 320cm (kombi). Laično bi pričakoval nasprotno.Sklepam, da je poleg mase vlečnega vozila, pomembna tudi medosna razdalja. Se bom lotil testirat vleko z očetovo Ateco enkrat, da dobim malo primerjave.
Meni avto z medosno 279cm pelje lepše kot pa z 320cm (kombi). Laično bi pričakoval nasprotno.Sklepam, da je poleg mase vlečnega vozila, pomembna tudi medosna razdalja. Se bom lotil testirat vleko z očetovo Ateco enkrat, da dobim malo primerjave.
Ja, kodiaka. Ampak ni avtomatik, temveč robotiziran ročni (DSG) al kaka je že definicija, da me ne bo kdo za besede vlekel. Je pa kljuka original, na kombiju sem jo pa sam našraufal gor (neoriginalno).Vi imate Kodiaka ane? Jaz imam 278cm medosne na V60 in zelo dober občutek. Kaj pa kaj bojazen in priporočila, da se z avtomati ne vleče tako težkih bremen? Oz. da tvegaš draga popravila?
Pri naši 'Bergie' vse špila. Prej smo imeli starejšo Knausko, sedaj Weinsberg - oboje je v redu. Dobro razmerje med ceno in kvaliteto se mi zdi - na koncu koncev tudi težoKako si zadovoljen z Weinsbergom?
To imaš to električno verzijo, brez plina? Te kaj skrbi moč varovalk v kampu?Tehtanja še nisem opravil, zdi se mi lahka, naj bi imela samo 940kg, dolga je bruto 6,6m, široka 2,4m. Najbolj smo veseli že vgrajene klime Dometic FreshWell 3000, to res dela dobro. Preizkusili smo jo v temp od 4° do 36°C. Tloris je 450FU, brez tuša:
Poglej priponko 71173
Torej dejansko s štromom ni problema, ker razliko med 6A in trenutno porabo lahko kompenziraš z akumulatorjem...Ja, komplet brez plina. CaraCito. Vgrajen ima odklopnik 6A, 9A in 16A in s tem "paziš" na kamp varovalko, če ni dostopna ali je pod ključem. Moč odklopnika določiš ob priklopu na prikolice na štrom. Za gretje sem si pa dokupil še konvekcijski radiator, kateri na 750W vleče 3A, na 2kW pa pod 9A, greje pa kot pes.