Renaultov 1,8 16V motor

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Živjo!

Nekaj jih je na forumu, ki poznajo zadeve zato vprašanje - imam laguno 2, letnik 2001, motor 1,8 16V. Problem je, da občasno (recimo temu cca 1x na mesec) ne vžge.
Če podrobneje opišem - avto ko dela dela bp. Menjan je že bil preventivno senzor na vztrajniku, čeprav je že prejšnji zgledal "nov". Tester ne javlja nobene napake. Občasno avto samo vergla, a ne vžge. Vžge po žblj poskusih, enkrat npr. po par urah brez poskusov v prvo, kot da nič ni bilo. Sumim da se je avto prodajal ravno zaradi tega problema, ampak želim mu priti do dna.

Torej - kartica oziroma koda ni vzrok. Senzor vžiga ni vzrok. Akumulator ni vzrok. Sem že mislil da sem pogruntal - rele za vbrizg goriva - ampak sam rele ni vzrok, ker je zamenjan. Torej iščem naprej. Če je kdo že imel enak problem, bo vsaka informacija dobrodošla, iščem pa tudi elektro sheme (načrte kaj napaja katero stvar), da lažje lociram vzrok. Ker je zadeva naključna, najbolj sumim kak slab spoj, zaradi obnašanja pa je zadeva zreducirana ali na vbrizg ali pa na iskro. Kaj napaja eno ali drugo stvar je pa nemogoče ugotoviti po sledenju žic, ker so v šopih, v cevi, povite itd. Zato rabim shemo, pa vsak nasvet je tudi dobrodošel.

Hvala!
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Samo ne vžge, ali ti je tudi med vožnjo že ugasnil, in ga zlepa niso zbudil. Potem pa kot naenkrat kot da ni bilo nič.
To je meni delala astra 1.4 l 92. Kogovsek mi je neko škatlico zamenjal na blatniku se mi zdi in je bilo ok. Pa dal mi je za test nekaj dni, ker enostavno ni bilo vzorca zakaj mi je ene 5 x crknila v nekaj mescih. Tega je najmanj 10 let. Na srečo je zadel okvaro, od takrat dalje mu delam “reklamo “ in koristim njegove usluge, na srečo precej redko
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Ej ne vem povedat. Tester ni renojev, je univerzalni, ampak tak da se precej stvari vidi. Npr lahko preko testrja vklapljaš klimo, ventilacijo, meriš obrate, napetosti, upornosti in bereš podatke s senzorjev. Sem bi zraven. Če bi pa z boljšim kaj več izvedel pa ne vem. Aja, še odgovor Hanziju - ko dele dela in ne crkne. Samo pri štartu se ji včasih "sname".
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.084
439
83
45
dolenska
Hja, pomoje bi bilo pametno avto dat na renoldov tester, ker iz moje prakse, na kagooju je sral čip v ključu, ker ga ni prepoznal. Pozabil letnik in motor je bil 1.4. Je isto delalo, ko je zares crknilo, sem probal s rezervnim ključem in gas.
Pred nedavnim je umrla 19-ka. Isto mi je crkavala, predvsem ko je bilo bl vlažno zunaj. Šel je senzor vžiga
sprasujem se.gif
. Nevem, morem mehanika vprašat, pač en kabelček je zamenjal. Motor spet 1.4.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Hja, tale je na kartico. Kode motorja ne javlja, ker vergla. ČE ne bi prebral kode, ne vklopi štarterja. Pri ključu je drugače, ker ti lahko verglaš kar na blef.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Če misliš injektorje - sumim sicer da se ti ne odprejo, vendar crknili niso. Ne štirje naenkrat, nato pa čudežno spet delajo.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Aja, ker nisem že v štartu napisal. Črpalka zalaufa ob kontaktu, tako da ta skorajda tudi ne more biti vzrok. Avto je bil na testerju ko je delal. V bistvu je to še nejvečji problem - takrat ko ne vžge, nimam testerja in nimam možnosti ugotavljat napake, ker ko se sprdne upali in dela.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Sicer z podobno napako sem se srečal že dolgo nazaj na Megane I 1.6e motor... Pa niti ni važno ker motor. Simptomi popolnoma enaki. Vzrok? Šalabajzerji so pred prodajo demontirali alarm in poškodovali napeljavo do računalnika, ki se nahaja v motornem prostoru...
Drugoa, kar mi pade nam pamet pa je to, da sta 2 senzorja, ki znata zezat. Eden je senzor GMT na odmični gredi, eden pa na menjalniku...
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
Na 1.6 16V motorjih se je dogajala identična stvar. Potem si malo porukal senzor pozicije glavne gredi (na vztrajniku) in je stvar spet delala. Vendar pazi, ni bil problem v slabem senzorju ampak v konektorju.
Kolega je potem ponavadi zvezal zadevo brez konektorja in je naprej delovalo bp.
 

oorosh

Pripravnik
17. jan 2010
123
1
18
Ljubljana
Prijatelj je imel enak problem z laguno 1.8 16v (letnik 2001-motor F4P722), občasno avto ni vžgal, po določenem čakanju je pa vžgal v prvo, a ga je takoj vrglo v zasilni način, vedno se je prižgala tudi lučka za okvaro motorja. CLIP tester je pokazal napako na senzorju glavne gredi, standardna napaka na teh motorjih. Menjalo se je senzor in konektor, ker je bil že v kar precej slabem stanju. Rešitev je zalegla za pol leta, potem pa je pri vžigu spet začelo nagajati, sicer s to razliko, da je tokrat avto vedno vžgal v prvo, a ga je občasno spet vrglo v zasilni način. Kriv je bil senzor temperature in slab konektor na njem.
 

kocka

Pripravnik
18. sep 2007
446
12
18
Kakor pravi oorosh. Imam c3 1.4 bencinc in je zajebaval senzor temperature, torej kaze elektroniki napacno vrednost. Noben motor ne vzge pozimi, ce kaze elektroniki 20 stopinj.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Dvomim. Motor bi tudi slabo delal če bi bil kakšen senzor temperature (jih je sicer verjetno več kot samo eden). Pa poraba bi bila tudi gotovo nenormalno visoka. Senzor glavne gredi je pa že omenil da je menjan. Mora biti neka bolj banalna napaka.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Na odmični po mojih podatkih ni senzorja. Sem ga iskal, pa ni o njem ne duha ne sluha, tudi dialogys ga nič ne omenja (npr za večji motor piše da je, za mojega pa ne). Menjalnik - če misliš senzor nad vztrajnikom - ta je pa menjan in ker prejšnji tudi ni bil originalen, dvomim da bi bila dvakratna menjava brez uspeha. Tudi napake na tem senzorju ne javlja tester.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Aha, še to - ob menjavi senzorja sem vzel takšnega, ki je imel zraven nov konektor. Se pravi ta del inštalacije je "zamenjan" - na kablu sem original konektor odščipnil in prilotal novega.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.328
9.557
113
EU
Navitje vžigalne tuljave prebija. Sposodi od prijatelja tuljavo in zamenjaj .
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Tuljave so štiri, vsaka svečka ima svojo, prožijo se v paru. Četudi bi katera crknila (se mi je že zgodilo na 1.6 16V motorju ki ima enake), bi avto zagotovo delal, pa četudi po dveh cilindrih.

Skratka, hvala za nasvet, ampak tuljave zagotovo niso
smile-1.gif
.