Citat:
Uporabnik map pravi:
Sarkazem on. Nekaj veliko avto moto spletnih in papirnatih publikacij ni. Zadeva bo zanimiva ene 14 dni. V tem času vsaka redakcija po 2 dni vozilo. In nekako bi se dalo priti skozi. Potem bo pa zanimanje pojenjalo. Sarkazem off. No morda 2. Eno ljudsko vozilo 1.5 dci in eno premium.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Samo eden za novinarko floto? Ne se hecat ...
Citat:
Uporabnik map pravi:
Sarkazem on. Nekaj veliko avto moto spletnih in papirnatih publikacij ni. Zadeva bo zanimiva ene 14 dni. V tem času vsaka redakcija po 2 dni vozilo. In nekako bi se dalo priti skozi. Potem bo pa zanimanje pojenjalo. Sarkazem off. No morda 2. Eno ljudsko vozilo 1.5 dci in eno premium.
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Samo eden za novinarko floto? Ne se hecat ...
Pa se tega bodo novinarji razbili, ko bodo testrirali kako se avto pelje brez ESP, ker to zanima vsakega bralca. In tako kot vedno bo uvoznik pozrl 1% odbitne fransize, ker novinar tega pac ne placa.
Skratka nic novega.
Tudi s twingom je eksperimentiral.Citat:
Uporabnik hermann pravi:
espace je eksperiment, ki si ga je glede na velikost celotnega trga renault lahko privoščil.
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Citat:
Uporabnik map pravi:
Sarkazem on. Nekaj veliko avto moto spletnih in papirnatih publikacij ni. Zadeva bo zanimiva ene 14 dni. V tem času vsaka redakcija po 2 dni vozilo. In nekako bi se dalo priti skozi. Potem bo pa zanimanje pojenjalo. Sarkazem off. No morda 2. Eno ljudsko vozilo 1.5 dci in eno premium.
Ne bo uredu. S cim bo sel pa novinar na dopust? Pa za vikend v IKEO? Novinarji ne bodo zadovolji. Onimrabijo avto za 14 dni in sevda se gorivo brezplacno pa kaksko zavarovanje brez odbitne fransize.
Poleti pa najprej karavana, da lahko zeno in otroke pelje na morje in pa cabrio, da se lahko novinar po mestu vozi med tem, ko je njegova zena na dopustu. Karavan pa na testu 14 dni, samo ga ima v uporabi kolega iz redakcije, ker je po hirarhiji nizji od tistega, ki ima v uporabi cabrio.
Pa novinar ne more v dveh dneh narediti testa profesionalno. To lahko naredi samo navadni smrtnik, ki bo vozilo dejansko kupil in ne novinar, ki ga ima brezplacno za na dopust z brezplacnim gorivom in seveda da ne placa bonitete. Ker gre pac za srokovni test nobinarja, kjer je naklada revije 3.000 izvodov (uradna stevila je sicer visja), pa se to se jih polovica razda brezplacno.
Citat:
Uporabnik map pravi:
Tudi če podaljšajo ta testni interval, da si pač posvečeni lahko letni dopust organizirajo, pa še kak regres zaslužijo, ne verjamem, da se bo zadeva bolj prijela kot kak passat. Morda na kakem drugem trgu, na balkanu sigurno ne. kar pa ne izključuje dejstva, da je morda avto kot celota, motor dober. Ampak na balkanu z te moke ne bo kruha. Passat, pa audi, pa zgonjen BMW je pr nas še vedno zakon. Renault v tem razredu je pred leti totalno zgubu imdž, povratek bo težek, ne pa nemogoč. Počasi z pametno strategijo, pa se bo dalo, ampak pri nas bolj počasi.