Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Meni je v vseh pogledih OK. Tudi vožnja v bistvu vse je ena dva svetova naprej in boljše kot je bilo v dosedanjem espace-u. Če rabiš tovorni avto pač pogledaš za trafficom ali masterjem. Samo bo pa hec ko bo treba kupit 19" zimske gume
Pa da se bo vedelo o kakem "mimosunu" se pogovarjamo.
Grand espace je bil 7 sedeznik z nekaj kufra, ali 5 sedeznik z morjem placa.
Tudi v initiale z usnjem.
Zdej dej pa v tega nivega z usnjem v kuferkrompir v zakljoh, rdeco peso, otroska kolesa...
Predvsem pa priblizno isto robe.
Po volumnu mi deluje k grand senic, se raje pa k p5008, malo visji karavan. Dalec id sharana, halaxy itd
Škoda po eni strani, ker niso naredili pravega naslednika zadnje generacije, po drugi strani so šli v "segment" kjer kraljuje S-Max
in temu bodo res pobrali dosti strank... Če boš pa rabil kaj večjega za krompir prevažat, pa žal Trafic
V primerjavi s starim je nizji. Dolzine 485 tut ni vauu.
Top oprema ne premore hlajenja sedezev? Je to mozno?
Kufer je obcutno manjsi.
Softi pac rabi 7 sedeznika zarad potrebe in ne sminke. In rabi plac zarad placa in ne sminke.
Stari je to bil, novi ni senca temu.
sicer softič, sem šel gledat zdajle pa po številkah se novi espace čisto lepo ujema s starim grandom, je res 6cm nižji (jaka muda), je pa medosna zato večja
še vedno ne štekam, kje je problem, razen, da je par razredov boljši kot avto
občutek an cesti je, da je nižji precej. je mogoče zarad 19 vs 17 kolesa in je pol cel avto..nižji? al je vzrok v dizajnu, potegnjen pokrov motorja?
prtljažnik je manjši, zadaj stisnjen dol. 660l pri 5 zicih, ko je stari imel 1050 se mi zdi.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.