Renault espace

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
No v evropi je nekaj narodov z velikimi družinami, recimo nizozemci. pa en kup šiptarjev pa musličke bande z xy otrok je v evropi. Aja za slednje ni zanimiv, ker nima propelerja ali zvezde.
 

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
So že izračunali, da se jim ne splača delati avta za par velikih družin, ki bi to imele in imele tudi finance za novega.

Tržne računice so dostikrat bile napačne (Avantime recimo).
Tule iščejo nov trg, nove kupce na uveljavljenem brandu. Espaca, tistega, ki je nekoč s svojim prihodom definiral kategorijo družinskega velikoprostorca ni več.

Glede financ za avtomobile ne verjamem, da ga je manj v splošnem. Ker podobno počne konkurenca (Eurovan2 naslednika ni več, ostala sta Ford in VW) zna bit res, da je manj velikih družin v evro prostoru kot pred 30 leti. Me zanima kaj potem preostale kupujejo. Zame je kovček na strehi občasno boljši kompromis kot vožnja v potniškem kombiju. Če že moram kupiti crossoverja bom pogledal bolj v terenske variante, no saj v bistvu sem že.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
Citat:
Uporabnik ginek pravi:
Tržne računice so dostikrat bile napačne (Avantime recimo).

Ne niso. Avantime ni bil nikdar mišljen, da bo prodajna uspešnica. Zato ga tudi niso izdelovali v renaultovih tovarnah.

Sicer pa so naredili čisto dobro računico: očitno so prodali navadnih espacov veliko več kot grandov in tole je več kot pošten nadomestek navadnega espaca in granda hkrati
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
ksz

Meni zelo ni všeč, da je postalo moderno delati avte z utesnjenim in nepraktičnim interierjem. Čim manjša stranska okna, čim manjša zadnja šipa, čim bolj glomazen greben med prednjima sedežema, blazno občutljivi materiali ... v teh novodobnih avtih ne moreš niti več vstopiti na sovoznikovi strani in se skobacati na voznikovo stran (če te recimo kdo zaparkira), če nisi elastičen kot 16-letna ruska gimnastičarka. Ok, malo pretiravam, ampak proizvajalci pa še veliko bolj pretiravajo s temi utesnjenimi interierji. Peesda, saj še babe ne moreš več orenk obdelat v avtu, ker je vse tako utesnjeno :D ... pa ni važno, ali je Mini, Kia, ali BMW 5.

Me sploh ne preseneča, da je Dacia na severu tako priljubljena. Verjetno ne samo zaradi cene, ampak tudi ker glede praktičnosti pelje scat večino dražjih vozil.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik alfabet pravi:
ksz

Meni zelo ni všeč, da je postalo moderno delati avte z utesnjenim in nepraktičnim interierjem. Čim manjša stranska okna, čim manjša zadnja šipa, čim bolj glomazen greben med prednjima sedežema, blazno občutljivi materiali ... v teh novodobnih avtih ne moreš niti več vstopiti na sovoznikovi strani in se skobacati na voznikovo stran (če te recimo kdo zaparkira), če nisi elastičen kot 16-letna ruska gimnastičarka. Ok, malo pretiravam, ampak proizvajalci pa še veliko bolj pretiravajo s temi utesnjenimi interierji. Peesda, saj še babe ne moreš več orenk obdelat v avtu, ker je vse tako utesnjeno :D ... pa ni važno, ali je Mini, Kia, ali BMW 5.

Me sploh ne preseneča, da je Dacia na severu tako priljubljena. Verjetno ne samo zaradi cene, ampak tudi ker glede praktičnosti pelje scat večino dražjih vozil.

Točno to. V stari katrci ali yugoto si lažje babo nategno, kot v teh novodobnih umotvorih. Zakon je bil pa twibgo 1. In dnevno sobo in spalnico simel ob enem.
 
Nazadnje urejeno:

satelite_mike

2 uri za cajtom
18. avg 2013
1.939
3
38

c83960145a487ef03f26e489a09c7135.jpg
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik softi pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik softi pravi:
občutek an cesti je, da je nižji precej. je mogoče zarad 19 vs 17 kolesa in je pol cel avto..nižji? al je vzrok v dizajnu, potegnjen pokrov motorja?
prtljažnik je manjši, zadaj stisnjen dol. 660l pri 5 zicih, ko je stari imel 1050 se mi zdi.

Primerjaš novi espace s starim grand espace?

Da

Potem primerjaš neprimerljivo. Primerjaj ga s starim espace, ali pa počakaj na novi grand espace, če bo.