Lih ena neumesna... ko smo kupovali nov avto, je prodajalka rekla, da z notranjostjo novega Polota VW cilja predvsem na starejšo populacijo, ki je vajena takega designa še od Golfa I. Res ne vem, kje pobirajo take cvetke za prodajat avte.
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Dej ne nakladi. Poglej kdo vozi Fabie. Zreli ljudje, pa pusti RSko pri miru, ker jih je morda en promil. No, tale Monte Carlo edicija zna to malo premesat.
Fabia se pelje dobro, vendar je poudarek na udobju in prav je tako.
Ja, to je pa tudi vse. Poglej koliko Fabij je z belo streho na cesti? Nekaj jih je prišlo še v tisti akciji cca. pol leta nazaj in to je pa to. 5% morda, ampak je še to veliko verjetno. Po moje je ta strategija itak zgrešena, ker Škoda tudi ni mišljena znotraj VW koncerna za športno znamko.Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Ko je prišla ven so jo povsod oglaševali z belo streho, tudi testni modeli so bili vsi tako opremljeni. To verjetno res pritegne upokojence s klobuki!
In še vedno se oglašuje kot "fun" vozilo za mlade.
Popolnoma narobe. Sem lepo napisal, da so kupci Fabie in tudi ostalih Škod večinoma zreli ljudje. Govorimo o cca. 30+ let z družino. Poglej malo okrog in ti bo hitro jasno. Tudi kar precej je Fabij karavan.Citat:
Kdo jo kupuje je pa druga stvar, ker tipičen kupec škode je res ata ki je imel leta 70 Škodo kot ponos in jo je vozil tudi v 80 in 90 letih, danes pa kupi najcenejšo Škodo ker je pač Škoda! Enaka logika deluje tudi pri drugih znamkah z daljšim renomejem.
Pozabi na RS, govorimo o navadnih avtomobilih. In Fabia je mehkejša od Pola in mislim, da je Polo tudi nekaj nižji. Dodatno so sedeži nekaj višji pri Fabii in še to potencira občutek. In ja, Fabiino podvozje je mehkejše od Pola in ta razlika ni majhna. Zakaj? Ker je to avto namenjen primarno družinski rabi.Citat:
Zasnova podvozja pa je enaka, nastavitev podvozja igra vlogo ampak ne velike. Koneckoncev imaš tudi športe pakete za Fabio ali pa RS različico ki je bolj "trda" od navadnega Polota. Ne moreš pa rečt da fabia "plava" ker to ni res in je precej dobro vozen avto (recimo v svojem razredu je na vrhu).
In pa ja na koncu je večja razlika ali voziš na 15 colah z 185 gumami (standard) ali pa na 17 col in 225.
Določeni vozički gredo tudi v taka jajčka. Recimo Pliko P3 se da kam vstavit (ne v vse). Kakšni ogromni vozički z velikimi gumami pa lahko takoj odpišeš.Citat:
Uporabnik Jabe pravi:
evot tole zadnje me je zanimalo tudi. Kaj v jajček, navadna izvedba, ne karavan, ne bi šel voz? Ker karavani so mi vsi po vrsti grdi, razen novega megana, ki je itak razred višje. Razni C3 piccaso, nemo, kangoo, berlingo in podobno me pa tudi mine volja do vožnje. To ni zame. Če pač voz ne gre v jajček, bo pa res treba razred višje gledati, samo to me moti, ko je avto takoj večji. V nobeno luknjo ne gre, pa se zafrkavaj s parkirplacom po Ljubljani...
Gre pa za drugi avto pri hiši.
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Že prej sem omenil Hodno Jazz.
Se strinjam, samo cene so pa ''rahlo'' hude.Citat:
Uporabnik map pravi:
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Že prej sem omenil Hodno Jazz.
Niti ni tako slaba ideja. Eden prostornejših avtkov v svojem razredu. Da o hondinih bencinskih motorjih niti ne govorimo. Takšen avto bi znal pošteno preživet novodobne nepreizkušene 1.2 turbo bencince. Lep, hja večno vprašanje. Men osebno ni napačen. Posebej mi je všeč novi Jazz hibrid, ki ima vso opremo, stekleno streho, pa kakšna bela barva. Sploh ni švoh.
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Ne moreš tako grdega avta ponujat ženski