Renault 2.0 DCi

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Čakaj malo adblue je druga zadeva to majo samo tovorna vozila koliko vem in moraš vlivat ob vsakem tankanju, pač imaš 2 käsla in ti samo meša če sem prav seznanjen?
tongue-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.169
9.803
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Čakaj malo adblue je druga zadeva to majo samo tovorna vozila koliko vem in moraš vlivat ob vsakem tankanju, pač imaš 2 käsla in ti samo meša če sem prav seznanjen?
tongue-1.gif
Narobe veš. Mazda CX-7 ga recimo uporablja, dolivajo pa na servisu ob servisnih intervalih. Tebi ni treba nič dolivat.
 

Ingvar

Pripravnik
18. sep 2007
80
0
6
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
???? Kakšen aditiv? Ne razumem? In o kakšni nedokončani regeneraciji govoriš? Ko se ti prižge lučka lahko filter s pravilnim načinom vožnje "sčistiš" če pa se ti zadeva fullllll zabaše pač greš na servis in ti zadevo priklopijo na tester ter ga na ta način skozi spustijo? Malo razloži o teh zadevah, jaz namreč nimam kaj dost pojma...? Prvič slišim da bi bilo potrebno kak aditiv dodajat!

Obstaja več načinov delovanja DPF filtrov. En način je takšen, kot ga ima Renault in nekaj drugih znamk, to je, da ob "zapacanem" filtru pride do dodatnega cikla vbrizgavanja goriva, da s doseže višjo temperaturo in izgorevanje umazanije v filtru. Drug način je dodatek aditiva - pač posebna posoda cca. 5l, ki se praviloma polni zgolj ob rednem servisu. Jaz sem zgolj napisal, da je drugi način (kot kažejo izkušnje) boljši, saj pri prvem prihaja pri večini znamk do določenih težav ali najmanj nevšečnosti. Sam vem, da bom pri naslednjem nakupu avtomobila, če bo to spet dizel, pozoren tudi na to.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Ja to ima Audi in sicer 1. način da se dodatno vbriga gorivo. No bomo vidli na daljši rok kako se bo odneslo ampak mislim da večjih težav ne bo!