Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
???? Kakšen aditiv? Ne razumem? In o kakšni nedokončani regeneraciji govoriš? Ko se ti prižge lučka lahko filter s pravilnim načinom vožnje "sčistiš" če pa se ti zadeva fullllll zabaše pač greš na servis in ti zadevo priklopijo na tester ter ga na ta način skozi spustijo? Malo razloži o teh zadevah, jaz namreč nimam kaj dost pojma...? Prvič slišim da bi bilo potrebno kak aditiv dodajat!
Obstaja več načinov delovanja DPF filtrov. En način je takšen, kot ga ima Renault in nekaj drugih znamk, to je, da ob "zapacanem" filtru pride do dodatnega cikla vbrizgavanja goriva, da s doseže višjo temperaturo in izgorevanje umazanije v filtru. Drug način je dodatek aditiva - pač posebna posoda cca. 5l, ki se praviloma polni zgolj ob rednem servisu. Jaz sem zgolj napisal, da je drugi način (kot kažejo izkušnje) boljši, saj pri prvem prihaja pri večini znamk do določenih težav ali najmanj nevšečnosti. Sam vem, da bom pri naslednjem nakupu avtomobila, če bo to spet dizel, pozoren tudi na to.