Renault 2.0 DCi

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
To se mi zdi super poraba, relacija po BC se je ustavila na tocno 7 litrih, vecinoma po AC 120-160 po stevcu, cez 9,5 pa nisem zlezel, skratka jamajka.
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
Ne vem zakaj si zalepil zadnjega s sliko po najvisji porabi? Fer bi bilo napisat povprecno porabo, ki pa znese 11,38. X5 po autobahnu vecino casa nad nasih 130 pa mislim da je bila na koncu 9,7 povprecna po BC. Skratka te krave niso tako potratne kot se vecini zdi, ne glede na upor/tezo in priganjanje. Je pa Q7 pil vec kot X5 po moji nogi. Aja, pa govora je o normalni voznji. Z gasom do podna so te cifre povsem nerealne in tudi tistle s 13 porabe ga lahko bolj zge kot ostali. Bi rabili vsaj se podatek o povprecni hitrosti, da bi se lahko bolj pogovarjali.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.469
448
83
Citat:
Uporabnik roscha pravi:
2.0 ima ketno tako da ni pene, kurtz pa je fap filter(če ga imaš). Rabiš extra olje (solaris) ki je drag ko pes. Pod 10eur na liter ga še nisem našel, normalna cena je nekje 20EUR in ta vrag ga požre 7 litrov+..
10.gif

Normalna cena je kar tista, po kateri kupuješ ti. Oz. po kateri prodaja npr. mimovrste (ostali so še cenejši).

Za ceno na servisu pa niti pod razno ne moreš reči, da je normalna. Vse kaj drugega prej.
crazy1.gif
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
pejt ti s tako kravo v mesto, pa boš videl kaj je poraba...na ac se da vse nizko spravit, jaz sem se tudi vozil 6,8 s 170 konji :D

v cliotu 1,5 dci je poraba okol 5 , dobrih 6 je v grand scenicu, ampak lepa voznja, na ac tudi pod 6 , to so moje izkušnje

ce mate v sluzbenega kanguja, pa ga vsi drkajo kolikor je mozno, se mi zdi poraba 6 zelo ugodna.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.778
176
63
ksz

kolega ima tak motor v Meganu. Štimo ima prijetno, poraba je cca 6-6,5l/100km. Moj 1.6 HDI ima recimo bolj "razsuto" štimo, poraba je kake 3 deci manjša. Razlika pa je tudi v tem, da moj potegne do nekje 190km/h, njegov, čipan, pa nekje do 220km/h.
Njegov menda tudi nima FAP filtra (neko kratko obdobje menda niso imeli filtra). Meni se zdi, pogonska veriga in odsotnost tega filtra prednost.

lp
 

torek

Pripravnik
28. okt 2007
269
0
16
grand espace 2.0dci 175km avtomatik, 2leti in pol 85kkm, zaenkrat bp. Samo 2x redni servis (30 in 60kkm). Poraba (dejanska poraba, saj vsi BCji vsaj malo lažejo) je 8,9. Večino je vožnje po AC, 130-140 km/h, mesta malo. Pri zelo zmerni vožnji na daljšo relacijo se da tudi pod 8 l (BC v tem primeru kaže 7,2-7,5).

Imam možnost primerjati z A6 3.0 quatro, poraba je približno enaka. Audi s 3.0 torej ni požrešen glede na to kar nudi, pravljicam o porabi npr. 6 l pa ne verjeti.
 

roscha

Fizikalc
27. jul 2007
301
49
28
Previden interval je 30.000km ali 12mesecev, vendar hudič kot kaže gleda tudi na način vožnje
in imaš interval lahko tudi krepko manj...
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Pravilno. Prej je namreč samo v navodilih pisalo, da se v težjih pogojih vožnje olje menja pogosteje. Seveda tega ni nihče prebral, po forumih je bilo pa polno kregarije, da ima renault predolge intervale.
 

malincek

Zelenc'
1. jan 2008
12
0
1
tržiæ
Jaz ga mam v Meganu 06 brez filtra saj. Poraba s prtljažnikom(vseleto jegor) (povporečje 10kkm) 6.5l/100. Brez prtljažnika 6.0l/100. Nisem ravno med počasnimi nisem pa dirkač. servis na 20kkm. Noter gre 7l elf excellium olja. ponavadi mi ga med intervali ni potrebno dolivati. Ga pa popapca okoli litra (max na min) Vsake 40kkm se menja že filter za nafto ter zračna filtra(kabina, motor).Ta za nafto je kar drag ker niso vložki kot pri 1.9 mašini ampak je komplet filter z ohišjem. Na original servisu pridejo pomoje komplet filtri za nafo, olje, ter oba zračna okoli 200€ .Olje pa se dobi za okoli 5€/l(Bolha). Na 100kkm sem menjal jermena (klima, alternator) strošek cca 75€+menjava. Z mašino pa zaenkrat nobenih problemov(nok nok).. Sodelavcu z enako mašino +filtrom saj na Espacu kuri okoli 8.5l/100(brez prtljažnika). Se kar pozna dodatnih 400kg ter slabša aerodinamika...
 

malincek

Zelenc'
1. jan 2008
12
0
1
tržiæ
06 je bilo nekaj Meganov prodanih s to mašino. Mislim, da sem ene par karavanov zasledil jaz jo imam v Berlinu. Pa v Lagune od tega letnika dalje so se vgrajevale...
 

Ingvar

Pripravnik
18. sep 2007
80
0
6
Laguna III 2.0 dCi 150KM FAP. Zaenkrat BP (knock, knock), samo interval 30.000km pa boš težko dosegel. Mašina ima OCS (Oil Control System), tako da pri dokaj pogostih kratkih relacijah oziroma ko se filter trdih delcev ne uspe regenerirati lahko pride do takojšnje napotitve na redni servis oz. menjavo olja zaradi poslabšane kakovosti olja (prižge se rumena lučka za servis) - olje pa, kot so ti že napisali, ni poceni, mora pač ustrezati določenim normam za motorje s filtrom trdih delcev. Skratka, tile FAPi oz. DPFji so po moje res viška, razen morda sistem, ki deluje na principu aditiva (tega Renault nima). Imajo pa podobne in še hujše težave glede uporabe teh filtrov tudi druge znamke (npr. Mazda). Zato je smiselno pri izbiri upoštevati, kakšen režim vožnje imaš v povprečju - veliko relacij, AC ali precej mestne vožnje. Poraba je takšna, kot so ti že napisali. Jaz imam avtomatika, mestna vožnja nad 10l (nimam težke noge), AC pa do 8.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
No imam Audi 2.7 TDI motor ter DPF. Veliko kratkih relacij, tudi ne teram ga kaj posebej in se mi je v slabih 5 mesecih samo enkrat vklopila lučka za DPF filter, sem ga po navodilih dal za pet minutk v nižjo prestavo na višje obrate ter ga ven skuril in zopet piči. Očitno imajo takšne probleme samo francozi... Tudi ostali ki jih poznam nimajo težav s temi filtri v VAG koncernu..
 

Ingvar

Pripravnik
18. sep 2007
80
0
6
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
No imam Audi 2.7 TDI motor ter DPF. Veliko kratkih relacij, tudi ne teram ga kaj posebej in se mi je v slabih 5 mesecih samo enkrat vklopila lučka za DPF filter, sem ga po navodilih dal za pet minutk v nižjo prestavo na višje obrate ter ga ven skuril in zopet piči. Očitno imajo takšne probleme samo francozi... Tudi ostali ki jih poznam nimajo težav s temi filtri v VAG koncernu..

Hja, osebno nimam izkušenj z VAG motorji, vendar pa hiter pogled po nemških forumih tudi za VAG grupo in ostale proizvajalce razkrije, da imajo večinoma vsi motorji z DPF filtri brez uporabe aditiva "težave" v primeru velikega številka prekinjenih in nedokončanih regeneracij oz. čiščenja filtra - povišan nivo olja, bolj pogoste potrebe po menjavi olja, ipd.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
???? Kakšen aditiv? Ne razumem? In o kakšni nedokončani regeneraciji govoriš? Ko se ti prižge lučka lahko filter s pravilnim načinom vožnje "sčistiš" če pa se ti zadeva fullllll zabaše pač greš na servis in ti zadevo priklopijo na tester ter ga na ta način skozi spustijo? Malo razloži o teh zadevah, jaz namreč nimam kaj dost pojma...? Prvič slišim da bi bilo potrebno kak aditiv dodajat!
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.169
9.803
113
CX-7 recimo uporablja sečnino. Ne se obremenjevat s tem, če bi se moral, bi ti že na servisu povedali.
wink-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Če mene vprašaš kr nekaj, prebral celo servisno, servisna navodila ter knjigo o avtomobilu in kak aditiv niti z besedico ni omenjen. Izgleda da je to zopet neka francoska finta...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.169
9.803
113
Ne ni neka francoska finta. Ker kolikor vem Renault tega nima. Imajo pa ta AdBlue kar precej razširjen pri tovornjakih. Pač drugi način zniževanja emisij. Kaj je bolje je pa odvisno od zornega kota. DFP filter ni ravno poceni
evil.gif
.

Aja, da bo jasno: ti tega na Audiju NIMAŠ, tako da črtaj iz spomina in se ne ukvarjaj več s tem.
wink-1.gif