Za Micko so deli dragi ko žafran, tako da ko ti bo kaj crknilo se kar pripravi. Res pa so ti avti precej vzdržljivi in se redko kaj pokvari.
Nazadnje urejeno:
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
vprašanje, ker ne najdem nikjer.
zanimam se za enega Volvota (Volvo V60 D2 avtomatik, 2012) pa nekaj berem, da so imeli vpoklice in da je bil en tudi sprememba časovnega intervala jermena, ampak ne najdem, za katere motorje oz. kater letnik se je to šlo - mogoče kdo ve, na koliko km se menja jermen pri D2 motorju (kolikor mi je znano, je pač do PSA 1.6 dizel - 1.6hdi/tdci/D2)?
še to - Volvoti naj bi imeli elektronsko servisno knjigo - je temu potem za verjeti ali ne?
drugače se pa vedno bolj nagibam k temu, da če že bi imel dizla in avtomatika, da bi se poskusil stegnit enostavno do novega ... še najmanj problemov in sekiranja ...
80T v treh letih, ostalo pa sedaj ko imam še druge v floti. Pa glede stroškov, kakšen je že tisti izračun? Meni se zdi jurja za sedem let sprejemljivo.Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Hja McGiver, samo ti si v sedmih letih naredil 116k km, Dizzy jih bo nekaj takšnega v treh letih, sploh pa kupuje avto z že 150k km prevoženimi, tako da ... Ne vem, meni se zdi jurja kar dosti za "nov" avto ....
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Glej tiste ki imajo verigo. Z menjago verige imas hitro stroske nekajkrat večje kot jermena. S tem da veriga zdrzi manj kot jermen. Ce imas smolo, katerop pa ima zadnji cas vedno vec verigarjev