Renault 1.4 Tce - cukanje hladnega

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Teli Renault servisi s 30kkm oz. 2 leti se meni zdijo bedarija. No, naj kakšen strokovnjak pove več o tem. Ma Renault take materjale, da ne rabi novega olja vsako leto? My ass ja.
smirk-1.gif

Hm, jaz zadnjih skoraj 150kkm nisem mel problemov zaradi servisov na 30k. Motor je še vedno enak kot nov, ni glasen in ne pije nič olja. Sicer pa niso potrebni kakšni posebni materiali, ampak spodobno olje. Olje pa zdrži... precej. Revoz dela analize, pa je sintetično olje po 100 jurjih enako kot novo. Lahko pa greš tudi kam drugam vprašat, ker vem, da ne verjameš.

Aja, pa servise na 30kkm imajo praktično vsi, razen kakega obskurnega vzhodnjaka ala toyota.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Francoski polizdelek pač, sprijazni se, drugič pa kupi nemški avto.
smile-1.gif
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.406
2.474
113
SV SLO
Zmagovalna kombinacija turbo motor in servisi na 30.000 km.
Maš primerke ki ne napravijo 30.000 km niti v 3-4 letih.
Da imam toliko staro olje v avtu. Ne hvala.

Novi avti ne smejo cukati, nekaj je narobe pojdi in teži v nedogled ker imaš pravico zahtevati vožnjo brez cukanja. Pa ne se zadovoljit z odgovorom da imamo v Sloveniji slab bencin. Ker če bi bilo to res bi cukali vsi avtomobili.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Zmagovalna kombinacija turbo motor in servisi na 30.000 km.
Maš primerke ki ne napravijo 30.000 km niti v 3-4 letih.
Da imam toliko staro olje v avtu. Ne hvala.

Zaradi mene imaš lahko staro olje kakor ti paše, ker se sintetika z leti itak kaj dosti ne stara. Je pa jasno, da to počneš na lastno odgovornost, ker je v nasprotju z navodili za uporabo. V navodilih od avta vse jasno piše pod kakšnimi pogoji se menja olje. Med drugim piše, da je menjava olja na toliko in toliko km (recimo 30kkm) ali takšen pa takšen časovni interval (skoraj vedno 1 leto, nekateri 2 leti), kar pač pride prej. Piše tudi, da se v težjih pogojih olje menja pogosteje. Me zanima, kdo sploh prebere navodila...
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ma komplicirate s temi menjavami olja, olje zdrzi se več kot je predpisano, sploh pa daljši interval ni odvisen od olja ampak od konstukcije motorja, včasih se je olje menjavalo na 5000 km, sedaj se pa že pri nekaterih na 50T km,..
..meni je avto naredil skoraj 550T km, pa nimam ne olja ki je po specifikaciji, pa še vedno laufa, no pa turbina še je vedno prva,..intervali so na 15t, vendar vedno naredim skoraj po 20t preden menjam ker včasih pač ni časa..če motor crkne bo itak crknil p če menjaš olje vsak dan..
 
Nazadnje urejeno:

Neyko

Zelenc'
12. sep 2008
20
0
1
Da še jst "pristavim piskrček"... tudi naš GrandSCenic 1.4TCE mrzel cuka... To traja približno kilometer do dva...potem se pelje odlično brez vsake napake. Tudi če je avto že segret ni opaziti cukanja. Računalnik na diagnostiki ni pokazal nič. Fantje na A.comu so sicer dali nekaj konstruktivnih predlogov... prihodnji teden pa imam "date" na Avtotehniki v Celju pa jim ga pustim čes noč in se naj vozijo zjutraj z cukajočim avtom, pa da vidimo, kaj bodo ugotovili.....
 

Neyko

Zelenc'
12. sep 2008
20
0
1
No nekaj je novega...po tipanju v temi na servisu (Avtotehnika Celje) in iskanju krivca tudi v LPG napeljavi, so celotno delovanje motorja v območju napake posneli in poslali v Novo mesto - POVALNO!!!! Sklep od tam je bil, da se menjajo šobe za vbrizg goriva, na katere pa še čakam, da pridejo iz Francije, ker jih v SLO ni na zalogi.

Pa pri ostalih s tem problemom...kaj novega?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.365
5.652
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
ma komplicirate s temi menjavami olja, olje zdrzi se več kot je predpisano, sploh pa daljši interval ni odvisen od olja ampak od konstukcije motorja,

http://en.wikipedia.org/wiki/Motor_oil

In engines, there is inevitably some exposure of the oil to products of internal combustion, and microscopic coke particles from black soot accumulate in the oil during operation. Also the rubbing of metal engine parts inevitably produces some microscopic metallic particles from the wearing of the surfaces. Such particles could circulate in the oil and grind against the part surfaces causing wear. The oil filter removes many of the particles and sludge, but eventually the oil filter can become clogged, if used for extremely long periods. The motor oil and especially the additives also undergo thermal and mechanical degradation. For these reasons, the oil and the oil filter need to be periodically replaced. While there is a full industry surrounding regular oil changes and maintenance, an oil change is fairly simple and something car owners can do themselves.


Many modern cars now list somewhat higher intervals for changing of oil and filter, with the constraint of "severe" service requiring more frequent changes with less-than ideal driving; this applies to short trips of under 16 km (10 mi), where the oil does not get to full operating temperature long enough to burn off condensation, excess fuel, and other contamination that leads to "sludge", "varnish", "acids", or other deposits . Many manufacturers have engine computer calculations to estimate the oil's condition based on the factors which degrade it such as RPMs, temperatures, and trip length
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.365
5.652
113
Ta "severe" service 90% ljudi spregleda......pol pa pravjo jah....sj mam še 5000km do servisa pa je že ribnu
hysterical-1.gif
 

Neyko

Zelenc'
12. sep 2008
20
0
1
Danes so na servisu na mojem Grand Scenicu 1,4 TCe zamenjali šobe...po mnenju mehanikov je cukanje sicer manj občutno, vendar se avto še vedno ne pelje tako kot bi se moral (sam se danes z njim nisem vozil, ker sem ga pustil na servisu). V petek pridejo na ogled predstavniki Renault Slovenije in bodo povedali svoje mnenje, kaj je za narediti.

...in spet čakamo, vmes pa se vozim z Loganom MCV.

lp
J
 

Neyko

Zelenc'
12. sep 2008
20
0
1
Menjali so svečke in šobe, vendar cukanje ostaja...edina ugotovitev predstavnika Renault Slovenija je bila, da je v avto vgradila plin nepooblaščena oseba in, da mi garancija na motor ne pripada več...
Tako je tudi nadalnja diagnostika zaradi vgrajenega plina nemogoča...

...in sedaj sem v temi...
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Teli Renault servisi s 30kkm oz. 2 leti se meni zdijo bedarija. No, naj kakšen strokovnjak pove več o tem. Ma Renault take materjale, da ne rabi novega olja vsako leto? My ass ja.
smirk-1.gif

Hm, jaz zadnjih skoraj 150kkm nisem mel problemov zaradi servisov na 30k. Motor je še vedno enak kot nov, ni glasen in ne pije nič olja. Sicer pa niso potrebni kakšni posebni materiali, ampak spodobno olje. Olje pa zdrži... precej. Revoz dela analize, pa je sintetično olje po 100 jurjih enako kot novo. Lahko pa greš tudi kam drugam vprašat, ker vem, da ne verjameš.

Aja, pa servise na 30kkm imajo praktično vsi, razen kakega obskurnega vzhodnjaka ala toyota.

Vprašanje kako voženih 100000 km ? Koliko hladnih vžigov in kratkih relacij. 100.000 po 2 km mrzel je isto kot 200.000 lepe vožnje po več km.
Res je , olja zdržijo, vendar filtri so ponavadi malo preslabi.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Teli Renault servisi s 30kkm oz. 2 leti se meni zdijo bedarija. No, naj kakšen strokovnjak pove več o tem. Ma Renault take materjale, da ne rabi novega olja vsako leto? My ass ja.
smirk-1.gif

Hm, jaz zadnjih skoraj 150kkm nisem mel problemov zaradi servisov na 30k. Motor je še vedno enak kot nov, ni glasen in ne pije nič olja. Sicer pa niso potrebni kakšni posebni materiali, ampak spodobno olje. Olje pa zdrži... precej. Revoz dela analize, pa je sintetično olje po 100 jurjih enako kot novo. Lahko pa greš tudi kam drugam vprašat, ker vem, da ne verjameš.

Aja, pa servise na 30kkm imajo praktično vsi, razen kakega obskurnega vzhodnjaka ala toyota.

Kje tebe cuvajo, da te ne ukradejo ponoci? Po 30k km... je novo mineralno olje gradacije 15W40 bolj sposobno ohranjati oljni filter znotraj cilindra in masine kot 30k km staro 0W60, cetudi, si teh 30k km naredil v enem mesecu po AC.

Po domace povedano, tudi na 2.0 turbo bencinarja s 300KM je bolje na 10k km, max 15k km menjati z najslabsim moznim oljem kot cakati na 30k interval.

Nic cudnega, da je toliko problemov pri 10 let starih avtomobilih. Ker noben penis, noce, ne zna, nima denarja za vzdrzevanje jeklenega konjicka.
 

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.599
68
48
komplicirate s temi manjavami olja. Nekoliko bolj problematični in občutljivi so res motorji s turbinami, pri motorjih brez turbine pa ne bo ziher nobenih problemov če namesto na 20000 menjaš olje na 30000. Sem spraševal enega mehanika o tej temi pa mi je odgovoril: od slabega olja še ni noben motor crknil. Crknejo zato ker se ljudje brez olja vozijo....
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Daj mi razloži - kaj imajo menjave olje veze s pizdarijami pri 10 let starih avtomobilih? Ker ne poznam nikogar, ki bi imel probleme povezane z menjavami olja, niti ne vem kaj kurca se mi bo zgodilo, če servisiram po predpisanih intervalih , ker je moj motor še vedno kot nov.

Bedak bi bil, če bi menjal 2x pogosteje kot ga. Ker je to strošek. Sicer ne vem kaj bo z avtom, ko bo star 10 let in bo imel miljon prevoženih km, ampak to ne bo moj problem, ker ne bo več moj avto. Ampak stavim, da ne bo nič narobe z njim.
 

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.599
68
48
Se strinjam brgo. Pa tiste variante, da morš na eno leto olje menjat tud če nisi km naredil. Lepo vas prosim no pa kaj misite da bučno olje not vlivate in bo postalo žarko? Jaz še nisn vido na motornem olju roka uporabe