Nismo mi skandinavija in tud nikoli ne bomo.Citat:
Uporabnik keber pravi:
Ja, vozijo. Ampak takih je v normalnih državah zelo malo (voznikov namreč)
In če pogledam v Skandinavijo, se ne spomnim enega voznika, ki ne bi zmogel ustaviti v času rumene luči, ne da bi rabil še utripajočo zeleno, pa rumena ne sveti nič dlje kot pri nam. Pri nam jih je takih rdečkarjev ... no ja, preveč.
Veš kaj sm pa jest v Skandinaviji opazil? Da vozniki, ki so se približevali semaforju na katerem je gorela rdeča luč niso zmanjšali hitrosti, ampak vozili naprej kot da ni križišča, nekako 10m pred semaforjem se jim je pa prižgala zelena luč. No se je zgodilo da kdaj tudi da ne, pa smo šli skoz rdečo, ampak k sreči se nismo zaleteli. Izgleda da imajo na nekaterih semaforjih senzor, ki ti prižge zeleno, ki pa ne dela vedno.
Jest imam izpit, ki sem ga dobil tudi na podlagi uspešno opravljenega zdravniškega pregleda. Torej so moji reflesi v mejah, ki jih država zahteva za varno vožnjo.Citat:
Uporabnik keber pravi:
Torej vprašanje: zakaj zmore ustaviti povprečen normalen šofer v rumeno, ti pa ne?
Ampak raje vprašaj, zakaj so desettisoči pred ukinitvijo UZ lahko zaustavili pred rdečo, od trenutka ukinitve UZ dalje pa kdaj tudi ne.
Pa vprašaj, zakaj se je od trenutka ukinitve UZ dalje število voženj v rdečo močno povečalo.
Pa vprašaj kako večje število voženj v rdečo vpliva na prometno varnost in kako na proračun.