razvrščanje po sistemu zadrge?

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
To vam govorim ze od zacetka da je eno praksa drugo pa teorija.

V teoriji je treba pri srčnem napadu uporabiti defibrilator, v praksi pa mu spustiš kri?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.062
113
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:Na ta način, kot ti razlagaš, se dve koloni niti formirati ne moreta.
No, no gospod NigelM. Govoril sem o ljudeh, ki vozijo na skoraj prazni cesti povsem do zoženja v primerih, ko kolon še ni in se na koncu vrinejo na pravi pas in prisilijo voznika za njimi, da zmanjša hitrost. Običajno so to primerki voznikov, ki so prepričani, da vozni pas sploh ni za njihovo vozilo. Baje, da je preveč lukenj. Na izvozu štartajo neposredno s prehitevalnega pasa na izvoz. Vmesnih stopenj ne poznajo.
Če si se mogoče prepoznal, mi tega ni potrebno pisati.
 

azeed

Pripravnik
15. sep 2011
104
2
18
ok... dajmo pa tale primer iz prakse....kaj pa v tem primeru:
se na koncu zapira prehitevalni in prehaja v voznega.
Ti normalno voziš po svojem, voznem pasu - ob zožanju se omeji hitrost in nastaja kolona...seveda večina avtov vozi po voznem pasu, tako da je posledično kolona na VP daljša.

in glej ga zlomka, tudi ti prideš do kolone po VP, na prehitevalnem maš pa še tistih 200m. kaj narediš?
greš prehitevat kolono in se potem kregaš in pametuješ ostalim kako imaš prav po zakonu?
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:Na ta način, kot ti razlagaš, se dve koloni niti formirati ne moreta.
No, no gospod NigelM. Govoril sem o ljudeh, ki vozijo na skoraj prazni cesti povsem do zoženja v primerih, ko kolon še ni in se na koncu vrinejo na pravi pas in prisilijo voznika za njimi, da zmanjša hitrost. Običajno so to primerki voznikov, ki so prepričani, da vozni pas sploh ni za njihovo vozilo. Baje, da je preveč lukenj. Na izvozu štartajo neposredno s prehitevalnega pasa na izvoz. Vmesnih stopenj ne poznajo.
Če si se mogoče prepoznal, mi tega ni potrebno pisati.
Če je cesta skoraj prazna in kolon še ni - v takem primeru je ta debata brezpredmetna

Se strinjam, da obstajajo vozniki, ki mislijo, da imajo zakupljen prehitevalni pas - brez skrbi nisem med njimi. Sem celo eden redkih, ki striktno vozijo po skrajnem desnem pasu; torej tudi v klance kjer je tripasovnica (višnjegorski, Trojane, vrhniški...)
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.988
9.531
113
Citat:
Uporabnik Garfildd pravi:
Citat:
Uporabnik markoman pravi:
se mi je zdelo, da bo en lokalni šerif z manjvrednostnim kompleksom :)

mogoče ima pa kdo drug manjvrednostni kompleks?!?

če bi se lepo vključevali na predviden pas takoj ko se pojavijo table za to in zmanjšali hitrost, bi bilo pred temi zožanji bistveno manj gužve in zastojev, na žalost pa se najdejo pacijenti, ki prehitevajo kolono po desnem pasu, kar je prepovedano in se zadnji trenutek tlačijo v kolono in tako delajo zastoje in celo popolne zaustavitve prometa...

Za take, bi morali izvesti nadzor pred zoožanjem z merjenjem hitrosti ter pobrati izpite, takih nevarnih bedakov ne rabimo na cesti.
V bistvu si bukselj ti in zarad takih nevednih pacientov, ki ne vedo, kaj je zadrga so gužve pred zastoji.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.988
9.531
113
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Guzva se naredj ker vsi palite do konca potem pa bremzanje na polno in izsiljevanje. Sistem zadrge zame pomeni da se vkljucis takoj ko je mozno in ne 1 meter pred zaporo.
Takoj ko vidiš tablo zožanje maš da do zožanja ostaneš tam kjer si in se vključiš na koncu po sistemu zadrge, ne pa da se začne folk panično rint takoj po tabli za zožanje, pol pa streljajo na tiste, ki vozijo pravilno in seveda na koncu po levje branijo svoj položaj. Če si pa na pasu ki pelje naprej poskrbiš na koncu, da se lahko sosed vključi pred tebe brez zaviranja. Pol manj gužve, pol krajša kolona. Sam ne pri nas ze začnejo budale rint levo desno in naredijo še večjo gužvo, pri zožanju pa vojna.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.508
779
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Sam ne pri nas ze začnejo budale rint levo desno in naredijo še večjo gužvo, pri zožanju pa vojna.

Tocno tako... problem so tisti, ki rinejo "levo desno"... kar pomeni, da skacejo iz ene kolone v drugo... odvisno katera je ravno v tistem trenutku pa par km/h hitrejsa
bonk.gif
... Problem nasih cestarjev pa je tudi ta, da postavijo tablo, ki oznacuje, da se recimo desni pas zakljucuje v levega... dejansko pa je ravno obratno ...
 

Jason

Fizikalc
20. avg 2009
693
51
28
Citat:
Uporabnik mukwai pravi:
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Ja ja. Dosti prevozim po avtocestah da vem kako stvari laufajo.

Bi pa rad tukaj pohvalil dela na gorenjski avtocesti ko so glede na gneco prestavljali pasove svaka cast, nikoli nobene guzve
wink-1.gif

Praksa je taka - pelješ po praznem pasu z malce višjo hitrostjo od sosedov. Če se sosedje premikajo, imaš v zadnjih 100m pred zozanjem skoraj gotovo vsaj enega, ki pospešuje hitreje ali počasneje od drugih in se brez težav in oviranja prometa postaviš pred ali za njega. Hecni so pri tem primerki, ki namenoma stopijo po gasu, da ja ne bi prišel pred njih, pri tem pa naredijo lepo luknjo za sabo in še mislijo, kak so te zaj...
smile-1.gif

Če pa kolona stoji, je spet ziher nekje 2m prostora, kar je spet dovolj, da notri porineš dovolj avta, da je jasno, kam greš. Ob tem se seveda prijazno zahvališ onemu zadaj.

WTF zadnjih 100m ?!
pravilna zadrga se odvija 5m pred zozanjem.
tako cisto razumem, da so vozniki na desnem pasu zivcni, saj jim folk noter uletava 100m pred zozitvijo, potem pa se enkrat cisto na koncu, ko se izvaja pravilna zadrga.
ce bi bilo to jasno vsem, bi bili obe koloni enako dolgi, z enakim cakalnim casom in manj zivcnosti ter krivice na zemlji.
 

ferdo

Guru
3. sep 2007
10.656
3.935
113
Ljubljana
hmpg.net
Dali ste dva primera iz tujine.
Pri nemškem so komentarji podobni tukajšnjim. V teoriji je lepo v praksi pa ni vedno tako.
Ameriški bom dal pa kar citat.
"When traffic is moving at highway speeds and there are no backups, it makes sense to move sooner to the lane that will remain open through construction. The bottom line is to merge when it is safe to do so."
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Ameriški citat, ki si ga napisal velja, ko ni kolone (moving at highway speeds pomeni normalno hitro vožnjo po AC z normalno varnostno). Ko je kolona (to je tisto, ko se avti z le par metri razmike peljejo veliiiiiiko počasneje kot je normalna hitrost na AC)
 

mukwai

Pripravnik
2. jun 2011
110
9
18
Citat:
Uporabnik Jason pravi:

WTF zadnjih 100m ?!
pravilna zadrga se odvija 5m pred zozanjem.
tako cisto razumem, da so vozniki na desnem pasu zivcni, saj jim folk noter uletava 100m pred zozitvijo, potem pa se enkrat cisto na koncu, ko se izvaja pravilna zadrga.
ce bi bilo to jasno vsem, bi bili obe koloni enako dolgi, z enakim cakalnim casom in manj zivcnosti ter krivice na zemlji.

Če se boš boljše počutil, lahko zamenjaš tudi s 50 ali 30m. Pri 5m pa ne gre, ker je potem že odločno prevelika možnost, da se boš moral ubadati z osebki, ki so prepričani, da si jim fental mamo, ata in še tri generacije nazaj samo zato, ker se nisi v kolono postavil že 500m prej tako kot oni.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
gre, gre, še noben se ne bo vate zaletel, če greš tik pred koncem na njihov pas. tak nori niso (in najbrž vejo, da so krivi, ker te niso spustili). jaz osebno vedno spustim tik pred zadrgo, prej pa raje ne (šolanje voznikov).
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
394
83
Jaz grem vedno povsem do konca in se vključim tam.

Me pa zdraži folk, ki že prej panično rine v sosednjo kolono, kot da je že kdaj kdo ostal na drugem pasu več kot par sekund. Če te ne spusti prvi, te bo pa drugi ali tretji.

Enim sicer prebereš na obrazu, da ne poznajo CPP, ampak mi še na kraj pameti ne pade, da bi se obremenjeval z njimi.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.508
779
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ameriški citat, ki si ga napisal velja, ko ni kolone (moving at highway speeds pomeni normalno hitro vožnjo po AC z normalno varnostno). Ko je kolona (to je tisto, ko se avti z le par metri razmike peljejo veliiiiiiko počasneje kot je normalna hitrost na AC)

Ce ni kolone... potem tudi ni nobene potrebe po "zadrgi"
smile-1.gif
...
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
Citat:
Uporabnik Jason pravi:

WTF zadnjih 100m ?!
pravilna zadrga se odvija 5m pred zozanjem.
tako cisto razumem, da so vozniki na desnem pasu zivcni, saj jim folk noter uletava 100m pred zozitvijo, potem pa se enkrat cisto na koncu, ko se izvaja pravilna zadrga.
ce bi bilo to jasno vsem, bi bili obe koloni enako dolgi, z enakim cakalnim casom in manj zivcnosti ter krivice na zemlji.
pravilna zadrga se odvija pri tabli za prepovedano prehitevanje
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik sass pravi:
Citat:
Uporabnik Jason pravi:

WTF zadnjih 100m ?!
pravilna zadrga se odvija 5m pred zozanjem.
tako cisto razumem, da so vozniki na desnem pasu zivcni, saj jim folk noter uletava 100m pred zozitvijo, potem pa se enkrat cisto na koncu, ko se izvaja pravilna zadrga.
ce bi bilo to jasno vsem, bi bili obe koloni enako dolgi, z enakim cakalnim casom in manj zivcnosti ter krivice na zemlji.
pravilna zadrga se odvija pri tabli za prepovedano prehitevanje
Nimaš prav.
http://www.siol.net/avtomoto/novice/2014/04/zadrga_avtocesta_prometni_znak.aspx
http://www.zurnal24.si/pretep-zaradi-dveh-sekund-clanek-201439
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
jaz sem govoril o znaku za prepovedano prehitevanje, v članku pa je govora o znaku za sistem zadrge. prvega sem že opazil tik pred zožitvijo, drugega pa na avtocestah še nisem videl