razvrščanje po sistemu zadrge?

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Guzva se naredj ker vsi palite do konca potem pa bremzanje na polno in izsiljevanje. Sistem zadrge zame pomeni da se vkljucis takoj ko je mozno in ne 1 meter pred zaporo.

Pa kaj še, kako ti zapenjaš zadrgo na hlačah, od sredine naprej?
bonk.gif
Tablo s takšnim napisom bi morali dati na avtocesto...
467716-post_slo.gif
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Prejšnji teden smo imeli dela na hitri cesti, prehitevalni se je zaprl v voznega. Nastala je manjša kolona, kak kilometer.

Peljal sem po prehitevalnem skoraj do konca, cca 50m pred zoožitvijo so se še 3-je pred mano vključevali. Sem pogledal desno in vidim luknjo, kakih 5m. Dal desni žmigavec in čakam da se luknja malo poveča ... pa se ni .. golf (tablice KR) me ni želel spustit, se je približal spreda vozečemu, tako da sem se počasi vključil tik za njim. Ker je bila hitrost obeh kolon komaj kak km/h sem lezel počasi na vozni pas. (tik za golfom) Sem bil res blizu, manj kot 1m ..pa vidim voznika golfa ki mi dela znake
stupid-1.gif


Sem mu pokimal s takim nasmehom
write.gif


Redkokdaj sem doživel da "zadrga teče" vsaj pri nas ... zanimivo pa mi je vTrstu, kjer se večkrat mesečno peljem ... dosti križišč v mestu je pred križiščem dvopasovnih, za semaforjem pa samo en pas ... pri zeleni se štarta "skoraj na polno" nič obotavljanja, za semaforjem pa vsi lepo v eni vrsti... avti se avtomatsko iz dveh pasov zložijo v enega..pa noben ne zavira in dela gužve... (pa Italijani ne slovijo, kot dobri vozniki)
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Saj ni cudno da nastajajo kolone ce ze pol alterja
bonk.gif
tisci do konca ceste kje so sele ostali. Ce se prej razporedis ko je prostor se kolona lepo pelje po enem pasu brez ustavljanja ce pa gres do konca se moras ustaviti ker te skoraj nihce ne spusti v kolono.
eno so napisana pravila drugo pa praksa fantje
wink-1.gif
aja na alterju je to pas za kamione saj res.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Preberi si zakon, po možnosti se kakšen izračun pretočnosti prometa... do takrat pa se AC oziroma zožanj izogibaj.
Nimaš prav in tvoja trditev, da se zaradi poznega vključevanja povečuje gneča, je popolnoma napačna. V resnici je ravno obratno.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Zožanje je pravilno izvedeno, če se levi pas vključuje v desnega, tako tudi zadrga najbolje deluje. Vse ostalo je napačna izvedba (tako kot prejšnji teden med predorom Trojane in Jasovnik, recimo)
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.778
176
63
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
V simulaciji ni simulirano vrivanje izsiljevanje premajhna varnostna razdalja... se vedno se ni nihce ni javil da vozi po desnem "pocasnem" pasu
wink-1.gif

V prvi simulaciji je točno to prikazano: Vrivanje in izsiljevanje še daleč pred zožanjem.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Preberi si zakon, po možnosti se kakšen izračun pretočnosti prometa... do takrat pa se AC oziroma zožanj izogibaj.
Nimaš prav in tvoja trditev, da se zaradi poznega vključevanja povečuje gneča, je popolnoma napačna. V resnici je ravno obratno.

zmaga.gif
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Ja ja. Dosti prevozim po avtocestah da vem kako stvari laufajo.

Bi pa rad tukaj pohvalil dela na gorenjski avtocesti ko so glede na gneco prestavljali pasove svaka cast, nikoli nobene guzve
wink-1.gif
 

marjan

Pripravnik
25. jul 2007
799
3
18
Problem nastane ko se nekdo v koloni ustavi. Ce bi se vsi premikali magari 10 kmh na uro, vsak bi spustil enega pred sebe in takoj gasa ( na pa pasti zijala kaj se dogaja na gradbiscu)
Isto se dogaja ko nekdo sunkovito na prehitevalnem pasu zabremza. Drugi spet malo bolj zabremza, tretji se bolj, deseti je ze na 50 kmh. Sleparji pa 90 po voznem mimo.
Na yt je kar nekaj posnetkov kako lahko promet tekoce poteka ob zozanju iz dveh na en prometni pas.
Ampak pri nas to ni mogoce... Zanimiva dogodivscina je bila ko sem cakal na avstrijski strani predora karavanke ko so polovicno zapirali.tam gre na koncu iz vseh mest za kasiranje (6?) v en pas. Jaz sem bil zadnji v koloni. Od dalec nisi mogel vedeti da gre vse v en pas. Svaba pici po levi mimo mene... Nakar cez minuto pripelje v rikverc nazaj in se postavi za mano. To je kultura!
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.740
1.526
113
Voziti v rikverc na AC je smrtno nevarno in prepovedano, ne pa kulturno.
 

marjan

Pripravnik
25. jul 2007
799
3
18
Govorimo o hitrostih 10, 20 km na uro. Ce bi sel pa ti prehitevat stojeco kolono 100+ pred karavankami pa upam da se na cesti ne srecava. Tisti ki dnevno hodijo v avstrijo in nazaj pa vedo o cem govorim.
 
Nazadnje urejeno:

tony

Guru
23. jul 2007
9.740
1.526
113
Eksplicitno prepovedano, na obeh straneh meje, pa če se na glavo postaviš.
grims-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.062
113
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:Preberi si zakon, po možnosti se kakšen izračun pretočnosti prometa... do takrat pa se AC oziroma zožanj izogibaj.
Nimaš prav in tvoja trditev, da se zaradi poznega vključevanja povečuje gneča, je popolnoma napačna. V resnici je ravno obratno.
Eno je, ko sta že dve koloni, drugo pa je situacija, ko zgostitve prometa pred zoženjem še ni. Takrat vozniki, ki se razvrstijo čisto na koncu, upočasnijo kolono, ker je treba povečevati varnostno razdaljo. Takrat seveda vse poteka pri hitrosti nekje okrog 80 km/h ali še več.
Ko pa sta že dve koloni, pa je seveda bolje, če se počasni koloni zlivata skupaj na koncu.
 

mukwai

Pripravnik
2. jun 2011
110
9
18
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Ja ja. Dosti prevozim po avtocestah da vem kako stvari laufajo.

Bi pa rad tukaj pohvalil dela na gorenjski avtocesti ko so glede na gneco prestavljali pasove svaka cast, nikoli nobene guzve
wink-1.gif

Praksa je taka - pelješ po praznem pasu z malce višjo hitrostjo od sosedov. Če se sosedje premikajo, imaš v zadnjih 100m pred zozanjem skoraj gotovo vsaj enega, ki pospešuje hitreje ali počasneje od drugih in se brez težav in oviranja prometa postaviš pred ali za njega. Hecni so pri tem primerki, ki namenoma stopijo po gasu, da ja ne bi prišel pred njih, pri tem pa naredijo lepo luknjo za sabo in še mislijo, kak so te zaj...
smile-1.gif

Če pa kolona stoji, je spet ziher nekje 2m prostora, kar je spet dovolj, da notri porineš dovolj avta, da je jasno, kam greš. Ob tem se seveda prijazno zahvališ onemu zadaj.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:Preberi si zakon, po možnosti se kakšen izračun pretočnosti prometa... do takrat pa se AC oziroma zožanj izogibaj.
Nimaš prav in tvoja trditev, da se zaradi poznega vključevanja povečuje gneča, je popolnoma napačna. V resnici je ravno obratno.
Eno je, ko sta že dve koloni, drugo pa je situacija, ko zgostitve prometa pred zoženjem še ni. Takrat vozniki, ki se razvrstijo čisto na koncu, upočasnijo kolono, ker je treba povečevati varnostno razdaljo. Takrat seveda vse poteka pri hitrosti nekje okrog 80 km/h ali še več.
Ko pa sta že dve koloni, pa je seveda bolje, če se počasni koloni zlivata skupaj na koncu.
Na ta način, kot ti razlagaš, se dve koloni niti formirati ne moreta.