Rabljen karavan, avtomatik

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Odzivnost ACC ja je dejansko nastavljiva. Mislim da so tri stopnje (eco(počasi), normal, sport/dynamic). Če imaš izbiro profila je vezano na profil.
Ga pa lahko seveda kadarkoli malce spodbudiš z gasom. Ne vem zakaj ga ne bi.
 

bluub

Fizikalc
9. jan 2008
686
39
28
Odzivnost ACC ja je dejansnko nastavljiva. Mislim da so tri stopnje (eco(počasi), normal, sport/dynamic). Če imaš izbiro profila je vezano na profil.
Ga pa lahko seveda kadarkoli malce spodbudiš z gasom. Ne vem zakaj ga ne bi.

Ker če moraš sam kaj delati, več ne rabim avtomatike.
Torej odgovor na moje vprašanje ali v spot/dynamic pospešuje recimo tako hitro kot če si pri klasičnem tempomatu stisnil na resume.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Si upam trdit da JA. Že v normal bi rekel. V eko se pa res vleče kot tahujši penzionist. Imam pa 190 konjskega Passata. Lahko da je pri Škodi kaj drgč nakalibrirano.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Me pa zanima za tiste ki ste sprobali te ACC zadeve, sem vozil Kodiaq z ACC in me je full motilo njegovo pospeševanje v tem avtomatskem načinu. Namreč zadeva je lepo nastavljena na 130 km/h se približaš kamionu zmanjša na 90 km/h, daš blinker greš na levo in potem prvo rabi da skapira da ni več nič pred tabo nato pa ko polž pospešuje zopet do 130 km/h, pospešuje tako počasi da če ne pogledaš na števec sploh ne veš da se kaj dogaja, govorimo o 2.0tdi 190KM kodiaqu.
Ker če je VAG sistem pri VW, AUDI,... isti potem tega ne rabiš.

sem vozil že več različnih sistemov ACC in sta BMW-jev in MB-jev nekako najbolj dodelana (res pa je, da pri MB je bil to C coupe in S class, pa ne vem, ali je popolnoma enak sistem potem vgrajen tudi v nižje razrede), in delata res dobro, odzivno, ni zakasnitev, kot si jo opisal zgoraj.

takšne probleme sem imel na kar nekaj ACC-jih, iz glave zdajle lahko omenim Toyoto (Prius 4. gen), Hondo (Civic zadnja gen), Kia (Stinger) - tu so bili kar neodzivni oz. takšni, da ko sem šel izza tovornjaka, sem sistem izklopil in pospešil sam.

Volvo ima sicer tudi dober sistem, a ga takrat nisem imel veliko možnosti sprobati na AC, vem pa, da je v koloni praktično vse naredil namesto mene. :)
 

B81

22. jul 2007
36.933
10.501
113
Avto prek polovice svoje življenjske dobe in stane več kot polovico vrednosti novega? Bravo peugeot :aplauz:
 

blazek33

Fizikalc
3. nov 2012
131
55
28
Kolega je uvozil opel insignio iz Nemčije staro 1,5 leta,Cena 17,500,cena nove je bila 34,000.
 

NoFear85

Fizikalc
13. jan 2017
202
61
28
e. edini s pravimi asistenti, pravim avtomatikom, zanesljivostjo, prostorom in dolgoprogaš oz udiben k svinja.
Prostor? kje? Imam 193 in za mano ne sedi nihce, morda otrok. Udobje za voznika pa vsekakor. Tudi sovoznika. Da bi pa moral z nekom na pot kot potnik zadaj, ne hvala.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Prostor? kje? Imam 193 in za mano ne sedi nihce, morda otrok. Udobje za voznika pa vsekakor. Tudi sovoznika. Da bi pa moral z nekom na pot kot potnik zadaj, ne hvala.

zanimiv. za mano sedi otrok v sedežu z nogami naprej. se najde avto z več placa na zadnji klopi, ampak z več na klopi in več prtljažnika pa ni ravno veliko.
in ko gledaš v70 je prtljažnik smeh, bmw jok, a6 je primeren, mondeo..insignie, p308..haha..e je volumen z omenjenima v vsem, ob bok gre mondeo.