res je, no, vsaj na avto.net ga trenutno ni za zasledit.
Mondeo nima opcije ACC? tudi nisem našel še nobenega ...
sem se pozanimal, VW ima ACC izredno dobro rešen, pa menda na 2.0 motor pride DSG menjalnik, ki ni problematičen (mokra sklopka, 7 prestav) ... velja to za letnik 2015 in mlajše ali bi moral gledati še mlajše modele?
problem je v tem, da ko bo treba avto, bo treba relativno hitro, ne vem, če bo čas za to, da ga najdem, uvozim, homolomim, registriram ... vem, da ko smo Priusa uvažali, je trajalo cca. 2-3 tedne, da so bili vsi papirji nared (pa še to so falili pri homologaciji eno od dimenzij, sem jo moral potem naknadno urejat) ...
For the record: Passat je imel takrat acc že serejsko. Pri Golfu pa je bilo doplačilo dobrih 300€. Pri Oktaviji 600.Mondeo ima opcijo ACC samo jo nobeden ni doplačal ker je čez 2.000 EUR doplačila pri novem.
Potem kaj dosti izbire ne boš imel, če bo treba na hitro nekaj kupit. Passata boš verjetno najlažje dobil na hitro, sicer pa Volvo V60 še nihče ni omenil, verjetno je pa premajhen.
Menjalnik je OK.Ko se že menite... Ravnokar kupujem VW Passat B8 (letnik 2015) z DSG menjalnikom (6 stopenjski z dvojno sklopko)... Vem, da se na 60000 menja olje (in filter)... Zanima pa me, če me čaka še kaki "veliki" servis menjalnika? Nagledanih imam več avtov, najraje pa bi kupil enega z 198000 prevoženih (ima največ opreme)... Verjetno je za menjalnik boljše, da je prevoženih čimmanj kilometrov, kajne?
So drugače toti DSG menjalniki vredu? Zanesljivi?