Kaj novi torseni ne? Obstaja še kak pogon, ki to zna? (poleg klasičnih 4x4)
Več ali manj vsi pogoni zadnjih 20 let to "znajo" oz. "zmorejo", druga stvar je kako je to integrirano. Dosti pogonov je to tudi aktivno uporabljalo pa je potem ESP spremenil situacijo in ima danes ESP če ne drugega vsaj opcijo override linije nad vklopi pogona. Po domače prenos moči na sekundarno os pri zaviranju je neželen in nevaren in se uporablja samo za specifične namene, za vsakdanjo rabo je boljše če se pogon (čimbolj) odključi (ne samo sekundaren, še primaren pogonski par se deakivira če je opcija -> avtomatiki).
Seveda za specifične potrebe obstajajo programi ki omogočajo delovanje pogona ob zaviranju. Recimo na haldexu se opcijo uporablja skupaj z ESP pri programih za nadzor spusta, to imajo vsaj določena VAG vozila pa recimo landrover (ja landrover uporablja haldex, recimo v freelanderju in rr evoqu). Tu zaviranje in prenos ni direktno vezan na pogon, se pa uporablja dokler je pač možnost, ker je hitrejši odziv na podlagi v končni fazi pa še vedno stvar nadzira ESP in upravlja poleg pogona tudi zavore. Se pa da popravljat potem hitrost spusta s plinom in takrat se pogon aktivira v zaklenjenenem načinu.
Pri bolj klasičnih SUVjih pa če je montirana tipka za lock ta zaklene pogon in ponavadi ugasne ESP oz. onemogoči določene funkcije. Če vozilo nima tipke za nadzor spusta je potem to opcija za bolj primitiven nadzor spusta. (vsekakor je dedicated program za nadzor spusta danes precej boljši od zanašanja na to da se kolesa preko zaklepa zmenijo kako se s čimmanj drsenja spravit po klancu navzdol)